Web Analytics Made Easy - Statcounter

«هوشنگ بازوند» روز شنبه در پیام تبریک خود به مناسبت عید سعید غیرخم افزود: درک پیام، فرهنگ و تفکر غدیر رسالتی خطیر که با ترویج و گسترش فرهنگ غنی نبوی و علوی بشریت بتواند راه سعادت خود را بیابد و به سرمنزل مقصور برسد.

وی اظهار داشت: غدیر عید بزرگ اسلامی، روز ولایت، پیوند و اتحاد و روز اکمال دین و پیام آور پیوند عمیق امت اسلامی با امیرالمومنین (ع) است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

استاندار کرمانشاه در ادامه اظهار داشت: غدیر محور همبستگی و زیربنای تفکری است که تبیین کننده جریان اصیل وصایت حضرت رسول اکرم (ص) است که اتحاد و وحدت اسلامی را تداوم بخشید و زلال معرفت و ولایت را در جان مومنین جاری و حیات ثمر بخش را به آنان هدیه کرد و امروز باید با مجاهدت حقیقت غدیر حفظ و گسترش یابد و ضمن تجدید بیعیت با مسیر و جریان وحدت بخش ولایت با عزم راسخ و اهتمام بیشتر در تحقق اهداف و آرمان های والا و مقدس نظام مقدس جمهوری اسلامی گام برداریم.

بازوند اضافه کرد: در جلوه تابناک خورشید روز هجدهم ذی الحجه که دلها مسرور و روشن گردیده، اینجانب ضمن تبریک این عید سعید به پیشگاه حضرت ولی عصر (عج)، رهبر فرزانه انقلاب ( مدظله العالی) و مردم شریف، مومن، ولایتمدار، با بصیرت و انقلابی استان کرمانشاه از خداوند متعال و منان سربلندی، سرافرازی ایران اسلامی را به برکت مولای مهربانان و صابرین خواستارم و امیدوارم با همراهی و همدلی مردم بزودی شاهد کنترل و مهار بیماری منحوس کرونا باشیم.

برچسب‌ها هوشنگ بازوند جامعه مسلمانان عید سعید غدیرخم کرمانشاه

منبع: ایرنا

کلیدواژه: هوشنگ بازوند جامعه مسلمانان عید سعید غدیرخم کرمانشاه هوشنگ بازوند جامعه مسلمانان عید سعید غدیرخم کرمانشاه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۸۹۶۵۴۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

راهپیمایی همبستگی با مردم غزه فردا در هرمزگان برگزار می‌شود

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما مرکز خلیج فارس، سرپرست شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی هرمزگان گفت: این راهپیمایی در سراسر هرمزگان همزمان با دیگر استان‌های کشور فردا پس از نماز جمعه از جلو مصلی‌های استان برگزار می‌شود.

حجت الاسلام ایمانی افزود: مردم بندرعباس با راهپیمایی از مسجد جامع تا میدان انقلاب، همبستگی و حمایت خود را از مردم مظلوم غزه و حملات مقتدرانه موشکی و پهپادی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در تنبیه رژیم جنایتکار صهیونیستی اعلام می‌کنند.

بیشتر بخوانید؛ برگزاری رژه اقتدار بسیج دریایی مردم پایه حمایت از انتفاضه فلسطین در هرمزگان

رئیس پلیس راهنمایی و رانندگی بندرعباس هم گفت: برای برگزاری باشکوه این راهپیمایی در بندرعباس، از سه راه گمرک محور شرق به غرب و از هتل هرمز محور غرب به شرق از بعد از نماز جمعه تا پایان راهپیمایی مسدود می‌شود.

سرهنگ نقی حیدری افزود: بولوار شهید مطهری بندرعباس نیز از هر دو طرف مسدود می‌شود.

دیگر خبرها

  • راهپیمایی همبستگی با مردم غزه در هرمزگان برگزار شد
  • «خط رو خط» با محوریت طنز جامعه شهری روایت می‌شود
  • راهپیمایی همبستگی با مردم غزه فردا در هرمزگان برگزار می‌شود
  • قدردانی جامعه کشتی از رهبر انقلاب
  • پیام حضرتعالی مایه دلگرمی و اطمینان خاطر جامعه کشتی است
  • پیام استاندار البرز به مناسبت روز ارتش
  • قدردانی جامعه کشتی از رهبر معظم انقلاب
  • پیام تبریک استاندار ایلام به مناسبت روز ارتش
  • پیام استاندار خراسان جنوبی و رئیس شورای تأمین استان به مناسبت "روز ارتش جمهوری اسلامی و نیروی زمینی ایران"
  • پیام تبریک استاندار آذربایجان غربی به مناسبت فرا رسیدن روز ارتش