Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ورزش 3»
2024-04-23@16:28:09 GMT

پیانیچ: یوونتوس فصل آینده با قدرت باز خواهد گشت

تاریخ انتشار: ۱۸ مرداد ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۸۸۹۶۵۵۶

پیانیچ: یوونتوس فصل آینده با قدرت باز خواهد گشت

میرالم پیانیچ حذف شب گذشته یوونتوس مقابل لیون را بسیار ناامیدکننده تلقی کرد.

به گزارش "ورزش سه"، شب گذشته یوونتوس در چهارچوب دیدار برگشت مرحله یک هشتم نهایی لیگ قهرمانان اروپا با نتیجه 2-1 مقابل لیون به پیروزی دست یافت اما این برد و البته درخشش فوق ستاره پرتغالی بیانکونری یعنی کریستیانو رونالدو برای صعود آنها به مرحله یک‌چهارم نهایی کافی نبود چراکه یووه برای رقم زدن این اتفاق باید یک گل دیگر وارد دروازه تیم فرانسوی می کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

میرالم پیانیچ هافبک بوسنیایی یوونتوس که فصل آینده برای بارسلونا توپ خواهد زد، درباره حذف یووه از لیگ قهرمانان اروپا گفت: " این برای ما بسیار ناامید کننده است زیرا واقعاً می خواستیم به مرحله بعدی برسیم و این رقابت را ادامه دهیم. شروع بدی داشتیم اما ما در بازی ماندیم و به کار خود ادامه دادیم. پذیرش این حذف واقعاً ناامیدکننده و دشوار است."

 

 

 

 

پیانیچ در ادامه گفت: " ما نباید از نهمین اسکودتوی متوالی که به آن دست یافتیم چشم‌پوشی کنیم اما باشگاه قابلیت های زیادی دارد و می تواند به اهداف بالاتری دست پیدا کند. من مطمئن هستم که این تیم فصل آینده با قدرت کامل ادامه خواهد داد چراکه از ذهنیت و توانایی‌های آنها کاملاً آگاه هستم.

 

باشگاه به دنبال پیروز شدن است اما شما برای دست یافتن به جام ها به همه ابزار خود احتیاج دارید. اتفاقی که در این فصل به دلیل مصدومیت های مختلف برای تیم ما رخ نداده است."

یوونتوس میرالم پیانیچ

منبع: ورزش 3

کلیدواژه: یوونتوس میرالم پیانیچ

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.varzesh3.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ورزش 3» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۸۹۶۵۵۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

گروه‌های فلسطینی: نبرد آینده با دشمن صهیونیستی متفاوت است

به گزارش سرویس بین الملل خبرگزاری صدا و سیما؛ از دمشق، این شخصیت‌ها به سفارت جمهوری اسلامی ایران در دمشق آمدند تا عملیات تنبیهی وعده صادق را تبریک بگویند و بر ادامه هم پیمانی خود با ایران در مسیر نبرد با اشغالگران صهیونیستی تاکید کنند.

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

شرکت کنندگان با اشاره به اینکه عملیات تنبیهی ایران عقبه رژیم صهیونیستی را آسیب پذیر کرد، تاکید کردندکه در سایه این عملیات وعده صادق موازنه قدرت راهبردی در جهان به نفع محور مقاومت تغییر پیدا کرده است.

عبد الکریم شرقی عضو ارشد جبهه خلق برای آزادی فلسطین درباره این دیدار گفت: آمدیم تا اعلام کنیم جمهوری اسلامی ایران در یک سنگر ایستاده ایم، این مسیر را ادامه می‌دهیم تا به پیروزی نهایی برسیم.

خانم رائده احمد از فعالان فلسطینی نیز گفت: وقتی که اخبار عملیات موشکی و پهپادی ایران را از رسانه‌ها شنیدیم، شادی کردم و گفتم که فلسطین از دست نرفته است، فلسطین با وجود هم پیمانانی مانند ایران اسلامی حتما آزاد خواهد شد، به دولت‌های سازشکار عرب می‌گویم، عزت و اقتدار را از ایرانیان بیاموزید.

شرکت کنندگان در این نشست خاطرنشان کردند: عملیات وعده صادق ابهت گنبد پوشالی رژیم صهیونیستی را شکست داد و با سیلی مقتدرانه ایران، هیمنه دروغین اسرائیل فرو ریخت.

اسماعیل سنداوی نماینده جهان اسلامی فلسطین در سوریه در این خصوص می‌گوید: موشک‌های سپاه پاسداران انقلاب اسلامی مهمترین پایگاه رژیم صهیونیستی یعنی نفتالیم را هدف قراردادند، بنابرین صهیونیست‌ها می‌دانند که جای امنی در سرزمین‌های اشغالی ندارند و باید هرچه زودتر سرزمین ما را ترک کنند.

همچنین در این دیدار شرکت کنندگان وحدت میادین محور مقاومت را یادآور شدند و به دشمن صهیونیستی هشدار دادند، در صورت ادامه کشتار مردم بی گناه غزه، با عملیات زلزله آسای رزمندگان مقاومت مواجه خواهند شد.

حسین اکبری سفیر کشورمان نیز در این دیدار گفت: رژیم صهیونیستی از هیچ توان نظامی برخوردار نیست، ارتشش شکست خورده و به لحاظ سیاسی از درون در حال فروپاشی است، در جامعه جهانی تنفر گسترده‌ای علیه آن وجود دارد، این رژیم می‌داند که راهی در برابر نمانده جز اینکه به اراده محافل بین المللی تسلیم شود.

دیگر خبرها

  • میرسلیم: هرکس در مقابل احکام الهی بایستد آدم فاسقی است
  • اردوغان: عراق درباره آب مطالباتی از ترکیه دارد
  • پشیمانی زودهنگام: ژاوی می‌خواهد بماند
  • گروه‌های فلسطینی: نبرد آینده با دشمن صهیونیستی متفاوت است
  • یک ماه تا اخراج یا ادامه همکاری؛ منچستریونایتد به سراغ بررسی آینده اریک تن هاخ رفت
  • ادامه قدرت‌نمایی شاگردان شمسایی/ قرقیزستان حریف ایران در یک‌چهارم
  • ژاوی در یک قدمی تغییر نظر و ماندن در بارسلونا
  • الگری: افزایش انتقادات؟ هرکاری که دوست داشته باشم را انجام می‌دهم
  • پیانیچ: الگری مقصر نتایج و عملکرد یوونتوس نیست؛ جدایی از رم برایم دردناک بود
  • برنامه تولید نان کامل را با قدرت ادامه می دهیم