Web Analytics Made Easy - Statcounter

پیشکسوت تیم پرسپولیس گفت: یحیی گل‌محمدی تیم قدرتمندی ساخته که بضاعت قهرمانی در جام حذفی و جبران امتیازات از دست رفته در لیگ قهرمانان آسیا را دارد.

به گزارش خبرنگار گروه ورزشی خبرگزاری آنا، پرسپولیس در هفته بیست و هشتم لیگ برتر فوتبال در ورزشگاه خالی از تماشاگر آزادی برابر ذوب‌آهن تن به شکست داد اما واگذاری این سه امتیاز مانع قهرمانی سرخ‌پوشان نشد چراکه این تیم 4 هفته مانده به پایان مسابقات موفق به ثبت پوکر قهرمانی شده بود و تا پایان لیگ تلاش خواهد کرد تا رکورد کسب امتیاز در لیگ برتر را تغییر دهد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

حسینعلی کلانی درباره شکست پرسپولیس در شبی که مراسم قهرمانی این فصل برگزار شد، به خبرنگار ورزشی آنا اظهار کرد: تیمی که قهرمان شده بدون تردید با انگیزه زیادی برای کسب برتری تلاش نخواهد کرد. پرسپولیس تمرکزش روی موفقیت در دو جام دیگری است که در آن‌ها حضور دارد و مقابل ذوب‌آهن که در صورت قبول شکست به دردسر می‌افتاد با تمام وجود بازی نکرد. نباید هم انتظار داشت که بازیکنان بیش از اندازه به خودشان فشار وارد کنند چون خطر مصدومیت وجود دارد و باید در جام حذفی و لیگ قهرمانان آسیا هم موفق بود.

 

وی تأکید کرد: بازی‌های باقیمانده در لیگ برتر برای پرسپولیس حکم دیدارهای تدارکاتی را دارد و نباید انتظار داشت که در دیدار دوستانه تیم برنده از زمین بیرون بیاید. یحیی گل‌محمدی مربی خوش‌فکری است که توانست قهرمانی را زودتر از توقع هواداران به ارمغان آورد و به خوبی می‌داند چگونه از شاگردانش بازی بگیرد تا آن‌ها آمادگی لازم برای مسابقات مهم‌تر را  حفظ کنند.

پیشکسوت تیم پرسپولیس عنوان کرد: در بازی‌های تدارکاتی نقاط ضعف و قوت تیم شناسایی می‌شود. ضمن اینکه فرصت بازی به نفراتی که در طول فصل کمتر به میدان رفته‌اند، داده می‌شود و این موضوع می‌تواند قدرت تیم را روی نیمکت افزایش دهد تا در بازی‌های حساس باقیمانده دست سرمربی تیم برای میدان دادن به کلیه نفراتش بازتر باشد.

وی درباره اینکه پرسپولیس می‌تواند در جام حذفی قهرمان شود و از گروهش در لیگ قهرمانان آسیا صعود کند، بیان کرد: شرایط پرسپولیس مناسب است و قطعاً کادر فنی می‌تواند با برطرف کردن نقاط ضعف در جام حذفی بدرخشد و رقبا را از پیش رو بردارد. البته که هیچ تیمی آسان نیست و حریفی که به دیدارهای پایانی صعود می‌کند، خطرناک است ولی پرسپولیس ثابت کرده شایستگی برتری مقابل تمامی تیم‌های داخلی را دارد و اگر بازیکنان هماهنگ باشند بدون شک مقابل تمامی رقبا برنده می‌شوند و جام حذفی را بالای سر خواهند برد.

کلانی یادآور شد: مصاف با حریفان آسیایی دشوارتر از مسابقات داخلی است اما پرسپولیس بضاعت خوبی دارد و بازیکنان باید جان‌فشانی کنند تا بتوانند امتیازاتی که از دست داده‌اند را تلافی کنند و با همت و غیرت برابر حریفان برنده شوند. پرسپولیس تیم بزرگی است و ثابت کرده در روزهای سخت کارهای غیرممکن را ممکن خواهد کرد. حریفان آسیایی امکانات مناسبی دارند اما حال و روز پرسپولیس عالی است و این تیم حرفه‌ای که تشنگی خود را برای کسب قهرمانی نشان داده در آسیا هم سربلند می‌شود.

انتهای پیام/4048/

منبع: آنا

کلیدواژه: پرسپولیس لیگ قهرمانان آسیا یحیی گل محمدی جام حذفی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت ana.press دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «آنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۸۹۶۵۶۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آتش‌سوزی در فینال جام حذفی هلند؛ جهانبخش با فاینورد قهرمان شد

فینال جام حذفی فوتبال هلند بین تیم‌های فاینورد و نایمخن یکشنبه شب برگزار شد.

فاینورد برای قهرمانی در این جام انگیزه زیادی داشت و بازی را خیلی خوب شروع کرد و حملات زیادی را بر روی دروازه نایمخن تدارک دیدند.

حملات فاینورد در نیمه نخست راهی به دروازه نایمخن نداشت تا بازی با تساوی بدون گل به پایان برسد.

در نیمه دوم بازی برای دقایقی بازی متوقف شد، آتش‌سوزی و به راه افتادن دود در ورزشگاه دلیل این اتفاق بود.

ایگور پیکسائو در دقیقه ۵۹ موفق شد گل برتری فاینورد را به ثمر برساند. او با شوتی از راه پشت محوطه هجده قدم توپ را به تور چسباند تا تیمش را به مقام قهرمانی برساند.

علیرضا جهانبخش کاپیتان تیم ملی فوتبال ایران در دقیقه ۸۷ فرصت حضور در میدان را پیدا کرد تا سهمی در قهرمانی فاینورد ایفا کند.

منبع: ایرنا

tags # علیرضا جهانبخش سایر اخبار آیا انسان می‌تواند در فضا تولید مثل کند؟ | رابطه جنسی و زایمان در فضا چگونه است؟ چرا نئاندرتال‌ها محتویات معده حیوانات را می‌خوردند؟ (تصاویر) مرکز واقعی جهان کجا است؟ فضانوردان چگونه در فضا دستشویی می‌کنند؟ | سرنوشت مدفوع انسان در فضا چه می‌شود؟

دیگر خبرها

  • آذرباد: برتری پرگل برابر تراکتور به خاطره‌ها پیوست/ کسب سهمیه آسیا سخت شده است
  • مسعود یوسف: در آخر قهرمانی آسیا را می‌خواهیم
  • میلان ۱-۲ اینتر/ ستاره دوم با فتح دربی دلامادونینا بر قلب نراتزوری نشست+ فیلم
  • آتش‌سوزی در فینال جام حذفی هلند؛ جهانبخش با فاینورد قهرمان شد
  • فرصت تاریخی پرسپولیس برای عبور از استقلال
  • شانس تاریخی پرسپولیس برای عبور از استقلال
  • عگس| قاب یادگاری علیرضا جهانبخش با دوست آسیایی
  • مصلح: امیدوارم دوباره تراکتور را شکست بدهیم
  • چالش جدید رفیعی: کلین شیت در جام حذفی
  • عالیشاه غایب پرسپولیس در بازی با آلومینیوم در جام حذفی