Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «تسنیم»
2024-04-16@12:47:01 GMT

خراسان‌رضوی گرم‌تر می‌شود

تاریخ انتشار: ۱۸ مرداد ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۸۸۹۶۵۹۹

خراسان‌رضوی گرم‌تر می‌شود

‍‍‍‍‍‍

گروه استان‌ها- رئیس مرکز پیش‌بینی هواشناسی خراسان رضوی از افزایش میانگین دمای هوا در استان خراسان رضوی از فردا یکشنبه تا پایان هفته خبر داد. - اخبار استانها -

یحیی قاینی پور در گفت‌وگو با خبرنگار تسنیم در مشهدمقدس اظهار داشت: دمای هوا در استان از فردا یکشنبه تا پایان هفته در استان روند افزایشی داشته و به 36 درجه بالای صفر می‌رسد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: طی 24 ساعت گذشته قوچان با دمای 15 درجه بالای صفر خنک‌ترین و مه ولات با دمای 39 درجه بالای صفر گرمترین نقاط استان بودند.

رئیس مرکز پیش‌بینی هواشناسی خراسان رضوی ادامه داد: دمای هوا در مشهد نیز طی 24 ساعت گذشته بین 21 تا 32 درجه در نوسان بود و پیش‌بینی می‌شود حداکثر دمای هوا در این شهرستان تا پایان وقت امروز به 31 درجه برسد.

دمای هوای همدان به 40 درجه می‌رسددمای هوای مشهد به 44 درجه سانتیگراد افزایش می‌یابددمای هوای سیستان و بلوچستان 7 درجه گرمتر می‌شود

قاینی پور در ادامه خاطرنشان کرد: در 24 ساعت گذشته دو شهر تایباد و جغتای در استان بارندگی داشتند و حداکثر بارش در این دو منطقه به یک دهم میلی متر رسید.

وی افزود: بیشترین وزش باد طی 24 ساعت گذشته مربوط به تایباد با 65 کیلومتر در ساعت بود.

رئیس مرکز پیش‌بینی هواشناسی خراسان رضوی در ادامه تصریح کرد: طبق پیش‌بینی‌های انجام گرفته تا پایان وقت امروز شاهد افزایش ابر در نواحی شمالی استان خواهیم بود اما تا پایان هفته جو آرامی بر کل خراسان رضوی حاکم می‌شود.

انتهای پیام/282/ ز

R41347/P/S6,1188/CT1 بیشتر بخوانید... هشدار نسبت به آتش سوزی جنگل‌های مازندران؛ افزایش شدید دمای هوای استان در روزهای آینده گزارش// انتشار ویروس کرونا چه ارتباطی با شرایط اقلیمی و دمای هوا دارد؟ هوای تهران در وضعیت قابل قبول/ افزایش دمای هوا تا فردا قیمت ارز و طلا لیگ ایران و جهان بیشتر بخوانید... هشدار نسبت به آتش سوزی جنگل‌های مازندران؛ افزایش شدید دمای هوای استان در روزهای آینده گزارش// انتشار ویروس کرونا چه ارتباطی با شرایط اقلیمی و دمای هوا دارد؟ هوای تهران در وضعیت قابل قبول/ افزایش دمای هوا تا فردا پربیننده‌ترین اخبار استانها ۱ ۳ سد بوشهر با هدف تأمین آب شرب افتتاح می‌شود/ خروج استان از وضعیت بحرانی ۲ امام جمعه موقت کیش بر اثر کرونا دار فانی را وداع گفت ۳ عضو مجلس خبرگان رهبری: عید غدیر بیعت با حکومت الهی، اسلامی و بیعت با امام زمان(عج) است ۴ لرستان|عملیات اجرایی پروژه «زیرگذر پادگان مهندسی بروجرد» آغاز شد ۵ پیشرفت ۲۲ درصدی پروژه راه‌آهن کرمانشاه به قصرشیرین/ اعتبار امسال برای پروژه کافی نیست ۶ نماینده ولی‌فقیه در همدان: "غدیر" به اندازه دین اسلام و هدایت بشریت مهم است ۷ تبیین دستاوردهای طرح احیای اراضی خوزستان؛ تولید کشاورزی استان ۸.۵ میلیون تن افزایش یافت ۸ دبیر شورای عالی حوزه‌های علمیه: پیام بزرگ عید غدیر "وحدت" است مهمترین اخبار استانها حرم مطهر امام رضا(ع) همزمان با عید غدیر غرق در شادمانی است/ حضور زائران با رعایت پروتکل‌های بهداشتی گزارش|خاموشی‌های برق روستا‌های زنجان هنوز ادامه دارد/ چرا باید کشاورزان تاوان کمبود انرژی را دهند؟ میزان خسارات حادثه آتش‌سوزی خودروهای سنگین کرمانشاه همچنان نامشخص است پیگیری تسنیم| بازدید اعضای کمیسیون عمران از "سیب و سوران"؛ اجرای پروژه راه و آب تسریع می‌شود مهمترین اخبار تسنیم همتی: کاهش نرخ ارز در راه است/گشایش در بازگشت برخی ارزهای خارج کشور/ اخلالگران بازار ارز از حاشیه خلیج فارس حمایت می‌شوند یک سیاهپوست دیگر به خاطر رفتار خشونت آمیز پلیس آمریکا کشته شد آخرین وضعیت عملکرد بودجه ۹۹؛ از فروش ۱۶ هزار میلیارد تومان سهام تا رشد ۲۰ درصدی درآمد مالیاتی نامه ایران به سازمان ملل در اعتراض به تعرض جنگنده‌های آمریکا به هواپیمای مسافربری ۶۰ مفقود در انفجار بیروت / عملیات جستجو و نجات همچنان ادامه دارد درباره ما ارتباط با ما آرشیو اخبار پیوندها بازار پربیننده‌ترین اخبار قیمت ارز و طلا لیگ ایران و جهان ما را دنبال کنید: RSS اینستاگرام توییتر فیسبوک   آپارات   بیسفون   سروش   ویسپی   آی‌گپ
All Content by Tasnim News Agency is licensed under a Creative Commons Attribution 4.0 International License.

منبع: تسنیم

کلیدواژه: خراسان رضوی دمای هوا ساعت گذشته دمای هوای پیش بینی تا پایان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۸۹۶۵۹۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دمای هوای آذربایجان‌غربی تا ۸ درجه افزایش می‌یابد

مهدی صابری رئیس اداره پیش‌بینی اداره کل هواشناسی آذربایجان‌غربی گفت: افزایش دما روز سه شنبه تا ۳ درجه و روز‌های دیگر هفته تا پایان هفته به تدریج ۶ تا ۸ درجه افزایش  می یابد.

وی اضافه کرد: احتمال بارندگی و رگبار‌های بهاری توام با مه رقیق صبحگاهی، رعد و برق و در نقاط مستعد تگرگ نیز برای ساعات آتی در آذربایجان‌غربی پیش‌بینی شده است.

صابری ادامه داد: از روز سه شنبه با استقرار الگو‌های پایدار هوای استان آرام و پایدار خواهد بود و وزش باد تنها پدیده قابل پیش‌بینی تا روز چهارشنبه است.

رئیس اداره پیش‌بینی اداره کل هواشناسی آذربایجان‌غربی ادامه داد: در ۲۴ ساعت گذشته دمای ارومیه بین مثبت ۱۱ و ۲۱ درجه سانتی‌گراد در نوسان بود و شهرستان‌های پلدشت با ۲۴ و تکاب با صفر درجه سانتی‌گراد به ترتیب گرم‌ترین و خنک‌ترین شهر‌های استان بودند.

وی افزود: در ۲۴ ساعت گذشته در شهرستان‌های شمالی آذربایجان‌غربی از جمله ماکو و شوط نیز بارش‌های پراکنده‌ای ثبت شده است.

باشگاه خبرنگاران جوان مهاباد مهاباد

دیگر خبرها

  • هوای گرم در زنجان حاکم می‌شود
  • وضعیت هوای مازندران در هفته جاری
  • دمای هوای آذربایجان‌غربی تا ۸ درجه افزایش می‌یابد
  • روند افزایشی دما در خراسان رضوی آغاز شد
  • پیش بینی دمای هوای ۳۰ درجه‌ای پایان هفته در گلستان
  • خروج سامانه بارشی از خراسان رضوی
  • امشب، کاهش محسوس دما در خراسان رضوی
  • کاهش محسوس دما امشب در خراسان رضوی
  • بارش باران و ماندگاری هوای سرد تا ظهر فردا در خراسان رضوی
  • بارش برف و باران در راه است