Web Analytics Made Easy - Statcounter

گروه استان‌ها- رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان بوشهر از افتتاح طرح‌های صنعتی با پیش بینی سرمایه گذاری ۷۲۷ میلیارد تومان تا پایان امسال در استان بوشهر خبر داد. - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از بوشهر، سیدحسین حسینی صبح امروز در نشستی با خبرنگاران در بوشهر با تبریک روز خبرنگار و عید سعید غدیر خم به نقش مهم خبرنگاران در عرصه توسعه و پیشرفت پرداخت و اظهار داشت: اصحاب رسانه در عرصه پیشرفت جامعه نقش مهم و تاثیرگذاری دارند که خدمات خبرنگاران در خور تحسین و تقدیر است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان بوشهر از افتتاح طرح‌های صنعتی در قالب پویش «تولید،تداوم امید» خبر داد و بیان کرد: به منظور بهره‌برداری از  200 طرح بزرگ پیشران ملی در بخش صنعت و معدن کشور پویش «تولید،تداوم امید» اجرایی شده که بخشی از این طرح‌ها در استان بوشهر است.

وی از افتتاح شش طرح صنعتی در قالب پویش یاد شده خبر داد و بیان کرد: بر اساس برنامه‌ریزی انجام شده شش طرح صنعتی با پیش بینی سرمایه گذاری 727 میلیارد تومان تا پایان  امسال در استان بوشهر در قالب پویش «تولید،تداوم امید» وارد مدار بهره‌برداری می‌شود.

حسینی افزود: بخشی از این طرح‌ها در زمینه ورق و صفحه پلی استایرن و پلی کربنات، آهک هیدراته، مستربچ پلیمری، انواع کیسه و محفظه و ظروف پلی استایرن و پلی اتیلن است.

رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان بوشهر انواع رزین کوپلیمراکریلیک و انواع گازهای صنعتی و تصفیه آب آشامیدنی را از دیگر طرح‌ها دانست و خاطرنشان کرد: این طرح‌ها که پیشرفت فیزیکی بین 60 تا 96 درصد است طبق برنامه زمانبندی  تا پایان امسال تکمیل و افتتاح می‌شود.

بوشهر| گام دوم اجرای طرح‌های صنابع پایین دستی در منطقه پارس جنوبی آغاز می‌شود افتتاح بزرگترین مجتمع تولید متانول جهان در استان بوشهر به روایت تصاویر بزرگ‌ترین مجتمع پتروشیمی متانول ‌جهان ‌به دستور رئیس جمهور ‌افتتاح شد / تولید روزانه 7 هزار تن متانول با گرید AA در ایران

وی با بیان اینکه در اجرای پویش  تولید،تداوم امید  طبق برنامه ریزی  تا سال آینده 200 طرح بزرگ پیشران ملی در بخش صنعت و معدن کشور افتتاح می‌شود افزود:  این طرح‌های صنعتی با پیش بینی سرمایه گذاری 170 هزار میلیارد تومان و اشتغالزایی مستقیم 41 هزار نفر آماده افتتاح و بهره برداری می‌‌شود.

حسینی با اشاره به اجرای بخشی از برنامه‌های سال جهش تولید به‌منظور احیاء واحدهای راکد، توسعه واحدهای موجود و راه‌اندازی طرح‌های صنعتی عنوان کرد: امسال برنامه‌های متعددی نظیر تشکیل جلسات هفتگی کارگروه تسهیل و رفع موانع تولید، معرفی تولیدکنندگان برای اخذ تسهیلات به بانکهای عامل استان، پیگیری برطرف شدن مشکلات طرح‌ها و واحدهای صنعتی از طریق دستگاههای اجرایی از جمله اولویت‌های مهم برای شتاب بخشیدن به رونق اقتصادی  است.

انتهای پیام/190/ ز

R41363/P/S6,53/CT11 بیشتر بخوانید... بوشهر| گام دوم اجرای طرح‌های صنابع پایین دستی در منطقه پارس جنوبی آغاز می‌شود افتتاح بزرگترین مجتمع تولید متانول جهان در استان بوشهر به روایت تصاویر بزرگ‌ترین مجتمع پتروشیمی متانول ‌جهان ‌به دستور رئیس جمهور ‌افتتاح شد / تولید روزانه ۷ هزار تن متانول با گرید AA در ایران قیمت ارز و طلا لیگ ایران و جهان بیشتر بخوانید... بوشهر| گام دوم اجرای طرح‌های صنابع پایین دستی در منطقه پارس جنوبی آغاز می‌شود افتتاح بزرگترین مجتمع تولید متانول جهان در استان بوشهر به روایت تصاویر بزرگ‌ترین مجتمع پتروشیمی متانول ‌جهان ‌به دستور رئیس جمهور ‌افتتاح شد / تولید روزانه ۷ هزار تن متانول با گرید AA در ایران پربیننده‌ترین اخبار استانها ۱ ۳ سد بوشهر با هدف تأمین آب شرب افتتاح می‌شود/ خروج استان از وضعیت بحرانی ۲ امام جمعه موقت کیش بر اثر کرونا دار فانی را وداع گفت ۳ عضو مجلس خبرگان رهبری: عید غدیر بیعت با حکومت الهی، اسلامی و بیعت با امام زمان(عج) است ۴ لرستان|عملیات اجرایی پروژه «زیرگذر پادگان مهندسی بروجرد» آغاز شد ۵ پیشرفت ۲۲ درصدی پروژه راه‌آهن کرمانشاه به قصرشیرین/ اعتبار امسال برای پروژه کافی نیست ۶ نماینده ولی‌فقیه در همدان: "غدیر" به اندازه دین اسلام و هدایت بشریت مهم است ۷ تبیین دستاوردهای طرح احیای اراضی خوزستان؛ تولید کشاورزی استان ۸.۵ میلیون تن افزایش یافت ۸ دبیر شورای عالی حوزه‌های علمیه: پیام بزرگ عید غدیر "وحدت" است مهمترین اخبار استانها حرم مطهر امام رضا(ع) همزمان با عید غدیر غرق در شادمانی است/ حضور زائران با رعایت پروتکل‌های بهداشتی گزارش|خاموشی‌های برق روستا‌های زنجان هنوز ادامه دارد/ چرا باید کشاورزان تاوان کمبود انرژی را دهند؟ میزان خسارات حادثه آتش‌سوزی خودروهای سنگین کرمانشاه همچنان نامشخص است پیگیری تسنیم| بازدید اعضای کمیسیون عمران از "سیب و سوران"؛ اجرای پروژه راه و آب تسریع می‌شود مهمترین اخبار تسنیم همتی: کاهش نرخ ارز در راه است/گشایش در بازگشت برخی ارزهای خارج کشور/ اخلالگران بازار ارز از حاشیه خلیج فارس حمایت می‌شوند یک سیاهپوست دیگر به خاطر رفتار خشونت آمیز پلیس آمریکا کشته شد آخرین وضعیت عملکرد بودجه ۹۹؛ از فروش ۱۶ هزار میلیارد تومان سهام تا رشد ۲۰ درصدی درآمد مالیاتی نامه ایران به سازمان ملل در اعتراض به تعرض جنگنده‌های آمریکا به هواپیمای مسافربری ۶۰ مفقود در انفجار بیروت / عملیات جستجو و نجات همچنان ادامه دارد درباره ما ارتباط با ما آرشیو اخبار پیوندها بازار پربیننده‌ترین اخبار قیمت ارز و طلا لیگ ایران و جهان ما را دنبال کنید: RSS اینستاگرام توییتر فیسبوک   آپارات   بیسفون   سروش   ویسپی   آی‌گپ
All Content by Tasnim News Agency is licensed under a Creative Commons Attribution 4.0 International License.

منبع: تسنیم

کلیدواژه: تولید تداوم امید استان بوشهر میلیارد تومان طرح های صنعتی افتتاح می شود سرمایه گذاری ترین اخبار ترین مجتمع طرح ها عید غدیر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۸۹۶۶۱۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

برگزاری نخستین رویداد استارت‌آپی سال در صنعت نساجی اصفهان

مدیرعامل شرکت شهرک‌های صنعتی استان اصفهان از برگزاری رویداد استارت‌آپی با همکاری دانشکده نساجی دانشگاه صنعتی اصفهان خبر داد و گفت: در این رویداد از طرح راه یافته به مرحله نهایی، سه طرح برتر این رویداد شناخته شده و با دعوت از صنعتگران و سرمایه‌گذاران، زمینه تجاری‌سازی محصولات فناورانه فراهم شود.

به گزارش خبرگزاری ایمنا، رسول سواری با اشاره به برگزاری این رویداد در روز چهارشنبه، پنجم اردیبهشت اظهار کرد: نخستین رویداد استارت‌آپی سال ۱۴۰۳ با موضوع "مدیریت مصرف آب در واحدهای رنگرزی و تکمیل صنعت نساجی" به همت شرکت شهرک‌های صنعتی استان اصفهان و از طریق دانشکده نساجی دانشگاه صنعتی اصفهان برگزار خواهد شد.

وی افزود: در این رویداد از بین ۲۸ طرح در قالب طرح‌های استارت‌آپی و دانشجویی و طرح‌های شرکت‌های دانش بنیان و فناور به دبیرخانه رویداد ارسال شده بود که ۱۱ طرح در مرحله اول داوری به رویداد نهایی راه پیدا کردند.

مدیرعامل شرکت شهرک‌های صنعتی اصفهان ادامه داد: قرار است در این رویداد از طرح راه یافته به مرحله نهایی، سه طرح برتر این رویداد شناخته شده و با دعوت از صنعتگران و سرمایه گذاران علاقه‌مند، زمینه‌های جذب سرمایه و حمایت‌های مالی جهت تجاری‌سازی محصولات فناورانه فراهم شود.

سواری با تاکید بر اهمیت نفوذ ایده‌های نو و خلاقانه در توسعه صنایع کوچک و متوسط و تقویت روش‌های جدید و نوآورانه در آن صنایع برای ارتقا جایگاه آنها، بیان کرد: حمایت از استارت آپ‌ها و شرکت‌های کمک نوآور توسعه صنایع کوچک و متوسط به نوعی توسعه کارآفرینی به شمار می‌آید و می‌تواند نقش بسیار مهمی را در رونق و جهش تولید ایفا کند.

وی خاطرنشان کرد: با توجه به فضای رقابتی شدید، لازم است واحدهای تولیدی نسبت به به‌روزرسانی خود در شیوه‌های تولید و حرکت در مسیر توسعه پایدار اقدام کنند.

مدیرعامل شرکت شهرک‌های صنعتی اصفهان یکی از خلاءهای فضای نوآوری و استارت‌آپی کشور را نبود فرصت‌ها و بسترهای جذب سرمایه دانست و گفت: برگزاری چنین رویدادهایی تلاش دارد زمینه را برای شرکت‌های نوپا و استارتاپ‌ها برای سرمایه‌پذیری و برای سرمایه‌گذاران برای بررسی شرکت‌های آماده و دارای ظرفیت سرمایه‌گذاری از سوی دیگر فراهم کند.

سواری خاطرنشان کرد: در مدت فعالیت‌های معاونت صنایع کوچک سعی بر آن بوده است موضوعات رویداد بر اساس چالش‌ها و مشکل‌های موجود در صنعت و یافتن راهکار از طریق شرکت‌های کمک نوآور تعریف و اجرا شود.

وی استان اصفهان را قطب صنعت نساجی کشور توصیف کرد و افزود: این صنعت یکی از بزرگترین صنایع پرمصرف آب است و با توجه به مشکلات آبی استان لزوم برگزاری چنین رویدادی ضروری به نظر رسید و در جلسات مشترک با استادان دانشگاه و خبرگان صنعت بر این موضوع تاکید شد.

مدیرعامل شرکت شهرک‌های صنعتی اصفهان با اشاره به اهمیت آب در صنعت نساجی یادآور شد: در صنعت نساجی آب نه تنها به عنوان یک ماده اولیه حیاتی برای تهیه بخار به منظور گرم کردن و یا خشک کردن به کار می‌رود بلکه بیشتر عملیات تکمیلی از قبیل شستشو، سفیدگری، رنگرزی و چاپ در محیط آبی انجام می‌شود.

سواری مدیریت صحیح و کنترل دقیق فرآیندها، باز چرخانی و تصفیه آب مصرف شده در فرایند تولید را در کاهش آلودگی و مصرف آب مؤثر دانست و گفت: نهادهای سیاست‌گذار و تسهیلگر باید با ایجاد بستر مناسب برای ارتباط هرچه نزدیک‌تر فناوران با صنایع و سرمایه‌گذاران شرایط لازم را برای گسترش فناوری و ایجاد اقتصاد مبتنی بر دانش را ایجاد کنند.

کد خبر 746975

دیگر خبرها

  • شهرک‌های صنعتی فیروزآباد روی ریل توسعه
  • ۸۰ واحد بزرگ صنعتی در استان قزوین در دست اجراست
  • افتتاح نخستین طرح پیشران اقتصادی کشور با سرمایه‌گذاری «ومعادن»
  • برگزاری نخستین رویداد استارت‌آپی سال در صنعت نساجی اصفهان
  • سرمایه گذاری ۹ هزار میلیارد ریالی در شهرک‌های صنعتی قزوین
  • سرمایه‌گذاری ۹ هزار میلیاردی در شهرک‌های صنعتی قزوین
  • افتتاح کارگزاری صدور شناسنامه فرش کُردی در کردستان
  • افتتاح و رونمایی از دو طرح علمی در دانشگاه صنعتی شاهرود
  • خرید توافقی گوجه فرنگی صنعتی در استان بوشهر
  • ۳۲۵۹ مجوز سرمایه گذاری در منطقه آزاد قشم صادر و تمدید شد