Web Analytics Made Easy - Statcounter

آفتاب‌‌نیوز :

آنتونی فوسی، مدیر موسسه ملی آلرژی و بیماری‌های عفونی می‌گوید: واکسن تأیید شده کرونا تنها در ۵۰ تا ۶۰ درصد مؤثر خواهد بود، به این معنی که اقدامات بهداشت عمومی هنوز هم لازم است تا بتوان این بیماری را تحت کنترل نگه داشت.

فوسی ادامه داد: ما هنوز نمی دانیم که واکسن چه کارآیی می‌تواند داشته باشد؛ ما به دنبال مؤثر بودن ۷۵ درصدی یا بیشتر از آن هستیم؛ اما شانس مؤثر بودن آن زیاد نیست، به این معنی که افراد هرگز نباید رویکرد بهداشت عمومی را رها کنند».

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

استیون هان، کمیسر سازمان غذا و داروی آمریکا نیز باور دارد، لازم است متخصصان مستقلی قبل از تأیید نهایی کاندیداهای واکسن کرونا آنها را بررسی کنند.

وی افزود: کاندیداهای واکسن COVID-۱۹ مطابق با استانداردهای قانونی و تنظیم شده برای محصولات پزشکی مورد بررسی قرار می‌گیرند، از جمله توسط یک کمیته مشورتی خارجی این عملیات صورت خواهد گرفت.

هان و سایر مقامات پزشکی یادآور شدند، هدف از اجرای عملیات «Warp Speed» توسط دولت آمریکا ​​سرعت بخشیدن به توسعه واکسن و روش‌های درمانی برای کنترل ویروس کرونا است و تأکید بر سرعت باعث ایجاد نگرانی عمومی از ایمنی و کارآیی این واکسن‌ها شده است.

بیماری کووید ۱۹ نزدیک به پنج میلیون نفر را در ایالات متحده آلوده کرده و بیش از ۱۶۰ هزار نفر را به کام مرگ کشانده است.

فوسی با بیان اینکه مطالعات مربوط به واکسن COVID-۱۹ شرکت مدرنا می‌تواند منجر به تولید واکسن در نوامبر یا دسامبر شود، خاطرنشان کرد: انتظار می‌رود ده‌ها میلیون دوز واکسن کووید ۱۹ تا اوایل سال ۲۰۲۱ و یک میلیارد دوز تا پایان آن سال در دسترس باشد.

منبع: خبرگزاری فارس

منبع: آفتاب

کلیدواژه: واکسن کرونا کرونا ویروس

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت aftabnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «آفتاب» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۸۹۶۶۲۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آمادگی پلیس کردستان برای اجرای طرح حجاب و عفاف

فرمانده انتظامی استان کردستان از آمادگی پلیس استان برای اجرای طرح نور حجاب و عفاف خبر داد.

به گزارش خبرگزاری ایمنا از کردستان و به نقل از روابط عمومی پلیس، سردار علی آزادی در خصوص اجرای طرح نور اظهار کرد: در چارچوب مطالبات عمومی و بر اساس وظایف قانونی، طرح حجاب و عفاف از امروز شنبه بیست‌وپنجم فروردین در همه معابر و اماکن عمومی استان با جدیت بیشتر دنبال خواهد شد.

وی افزود: به همین سبب از همه شهروندان استان از به ویژه دختران و بانوان درخواست می‌شود به منظور رعایت قانون و حفظ ارزش‌های اخلاقی و هنجارهای ملی و مذهبی جامعه، حریم پر حرمت حجاب و عفاف را آنگونه که شایسته است رعایت کنند.

فرمانده انتظامی استان کردستان خاطرنشان کرد: پلیس ضمن اطمینان از رعایت موازین اخلاقی و حفظ حریم عفاف توسط قاطبه شهروندان، یادآور می‌شود که ناگزیر بر اساس وظایف خویش با ناقضان قانون حجاب و عفاف برخورد قانونی می‌کند.

سردار آزادی گفت: در این راستا انتظار داریم که شهروندان کردستانی به ارزش‌های قانونی احترام بگذارند و کنش و پوشش خود را در آن چارچوب تنظیم کنند.

کد خبر 744097

دیگر خبرها

  • ورود داروهای مخدر و آرام‌بخش های بنزودیازپین به عربستان ممنوع است/لزوم تزریق واکسن مننژیت+فیلم
  • ورود داروهای مخدر و آرامبخش های بنزودیازپین به عربستان ممنوع است/لزوم تزریق واکسن مننژیت+فیلم
  • دکتر مرندی، چهره مؤثر در حوزه بهداشت و درمان کشور
  • توصیه‌هایی برای پیشگیری از بیماری‌های شایع در فصل بهار/ از آلرژی فصلی تا ابتلا به آنفلوآنزا و کرونا
  • نتایج امیدوارکننده آزمایش مقدماتی یک واکسن برای شایع‌ترین بیماری آمیزشی
  • چه افرادی بیشتر در معرض خطر سرخک هستند؟
  • چه افرادی به مراقبت بیشتر در برابر سرخک نیاز دارند؟
  • اجرای طرح حجاب و عفاف در قم + جزئیات
  • آمادگی پلیس کردستان برای اجرای طرح حجاب و عفاف
  • کشور در محاصره ۳ ویروس و مسئولان در بیخیالی | در هفته چند نفر می‌میرند؟