Web Analytics Made Easy - Statcounter

استاندار بیروت گفت که هیچ نهاد دولتی، استانداری را از وجود مواد منفجره در بندر آگاه نکرده بود.

به گزار گروه بین‌الملل خبرگزاری فارس، «مروان عبود» استاندار بیروت، شامگاه روز جمعه در گفت‌و‌گو با شبکه «فرانس۲۴» اطلاعاتی درباره انفجار عصر روز سه‌شنبه در بندر بیروت ارائه کرد.

استاندار بیروت در این خصوص گفت:‌ «آنچه در بیروت رخ داد، فاجعه‌ای بزرگ بود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

انگار یک بمب هسته‌ای کوچک [به بیروت] برخورد کرده است. بندر و مناطق مسکونی به‌طور کامل ویران شده است و بیروت به یک شهر مصیب‌زده تبدیل شده است».

مروان عبود در ادامه گفت که تمام تلاش‌ها و کمک‌هایی که تا به این لحظه، صورت گرفته است همچون قطره‌ای در برابر دریاست و تأثیر آن به علت بزرگی فاجعه حس نمی‌شود.

عبود ادامه داد:‌ «استانداری از وجود مواد منفجره در انبار شماره ۱۲ بندر بیروت، بی‌اطلاع بوده».

عبود در پاسخ به سؤالی در خصوص وجود مواد منفجره در اماکن مشابه گفت که مقامات لبنانی در حال تحقیق و جست‌و‌جوی تمام اماکنی هستند که ممکن است در آنها مواد منفجره وجود داشته باشد و زندگی ساکنان را به خطر بیندازد.

بندر بیروت عصر روز سه‌شنبه هفته گذشته شاهد انفجاری مهیب بود که طبق جدیدترین آمارها، شمار  جان‌باختگان این انفجار به ۱۵۴ کشته و بیش از ۶۰۰۰ مجروح رسیده است.

وزرات بهداشت لبنان نیز امروز گزارش داد که همچنان ۶۰ نفر مفقود هستند.

انتهای پیام/ص

منبع: فارس

کلیدواژه: مواد منفجره استاندار بیروت بی اطلاعی انفجار بیروت وجود مواد منفجره استاندار بیروت

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۸۹۶۶۸۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پاکو خمس: هیج وقت حس عدم امنیت در ایران نداشتم

پاکو خمس، سرمربی اسپانیایی سرانجام هفته گذشته به حضور ۴۹۵ روزه خود در تراکتور پایان داد و رسماً از این تیم جدا شد. خمس که دوران متفاوتی را در تراکتور پشت سر گذاشت درباره آنچه در این مدت تجربه کرد به صحبت پرداخت.

* از تجربه زندگی و کار در ایران راضی بودید؟

تجربه فوق العاده مثبتی در ایران داشتم، چه به لحاظ کاری و چه زندگی. قبل از اینکه ایران را ببینم تصویر خیلی مبهمی از این کشور داشتم ولی برایم تجربه فوق العاده و فراموش نشدنی شد.

* رفتار مردم تبریز با شما چگونه بود؟

از مهمان‌نوازی بی‌نظیر مردم تبریز بسیار تشکر می‌کنم. رفتار آنها با ما فوق‌العاده بود؛ پُر از عشق و احترام. این خیلی مهم بود، چون احساس غربت نمی‌کردیم. برای ما خداحافظی خیلی سخت بود چرا که یک سال و نیم پُر از محبت داشتیم و جمع شدن اشک در چشم من و دستیارانم و مسئولان تیم و اطرافیان مشهود بود.

* این سؤال‌ها را از این بابت مطرح کردیم که برخی رسانه‌های خارجی اعلام کردند شما حس مثبت و امنیت در تبریز نداشتید.

حتی یک لحظه حس عدم امنیت نداشتم. همیشه جو تبریز و ایران را امن می‌دیدم و از این نظر بسیار خوشحال بودم. تنها دغدغه من نگرانی خانواده‌ام و مسائل خانوادگی بود.

* دوباره به ایران بازخواهید گشت؟

معلوم است که دوست دارم برگردم. ایران همیشه در ذهن من است. ولی صادقانه بگویم فکر نمی‌کنم در تیمی غیر از تراکتور بخواهم مربیگری کنم. شاید، چون که بیش از حد با باشگاه و دوستم آقای زنوزی و مدیر باشگاه و هواداران بی‌نظیر و بی شمار تراکتور از نظر عاطفی درگیر بوده و هستم. آقای زنوزی همانند یکی از اعضای خانواده‌ام بود.

* حقیقت دارد که تنها حقوق ماهانه‌تان تا زمان فسخ قرارداد را دریافت کرده و هیچ غرامتی نگرفته‌اید؟

بله فقط حقوقم تا روزی که کار کردم را گرفتم و هیچ غرامتی دریافت نکردم.

* چه پیامی برای هواداران در ایران و البته تراکتوری‌ها دارید؟

تراکتور و هوادارانش همیشه در قلب من هستند. صادقانه بگویم حق فوتبال ایران بهترین‌هاست. باید همه در کنار هم بجنگند تا لیگ ایران را تبدیل به یکی از برترین لیگ‌ها کنند؛ چرا که هم ظرفیتش موجود است هم حق فوتبال ایران و هوادارانش است.

منبع: تسنیم

tags # تراکتورسازی تبریز سایر اخبار آیا انسان می‌تواند در فضا تولید مثل کند؟ | رابطه جنسی و زایمان در فضا چگونه است؟ بعد از فضا چه چیزی وجود دارد، جهان کجا تمام می‌شود؟! (تصاویر) مرکز واقعی جهان کجا است؟ فضانوردان چگونه در فضا دستشویی می‌کنند؟ | سرنوشت مدفوع انسان در فضا چه می‌شود؟

دیگر خبرها

  • تلاش برای خودکفایی در تولید کودهای فسفاته با تمرکز بر شیمی و معدن
  • وکیل: رای توماج صالحی صادر شده اما هنوز به ما ابلاغ نشده است
  • آمریکا : از طرح حمله اسرائیل به رفح اطلاعی نداریم
  • آمریکا: از طرح حمله اسرائیل به رفح اطلاعی نداریم
  • پاکو خمس: هیج وقت حس عدم امنیت در ایران نداشتم
  • حمله تروریستی در بریانسک روسیه خنثی شد
  • شهردار بندر دیر معرفی شد
  • وزیر دفاع اسبق لبنان: اسرائیل عامل انفجار بندر بیروت بود
  • اقدامات فرهنگی برای پیشگیری از اعتیاد در اولویت باشد
  • صادرات۶۰ هزارتن مواد معدنی از بندرخمیر