Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرگزاری آریا- در چارچوب دور برگشت یک هشتم نهایی لیگ قهرمانان اروپا، تیم های بایرن مونیخ و چلسی به مصاف یکدیگر خواهند رفت.
به گزارش آریا، بایرن مونیخ، یکی از شانس های اصلی فتح لیگ قهرمانان اروپا پذیرای چلسی خواهد بود. دیدار رفت بایرن مونیخ و چلسی با حساب 3-0 به سود بایرن مونیخ در استمفورد بریج به پایان رسید.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

این نتیجه یعنی صعود بایرن مونیخ به مرحله یک چهارم نهایی لیگ قهرمانان اروپا را تقریبا باید قطعی بدانیم. بایرن مونیخ یکی از شانس های اصلی فتح لیگ قهرمانان اروپا است اما استراحت یک ماهه آن ها ممکن است باعث شود ریتم گذشته را نداشته باشند. دیدار مقابل چلسی، فرصت خوبی برای بایرن مونیخ خواهد بود تا آن ها برای سایر مدعیان خط و نشان بکشند و به فرم عالی خود بازگردند.
از سوی دیگر چلسی که امید چندانی برای صعود به دور بعدی ندارد، برای اعاده حیثیت، تمام تلاشش را انجام خواهد داد اما چلسی غایبان مهمی دارد و تاثیرگذاری مهره های غایب باعث می شود کار چلسی مقابل بایرن مونیخ قدرتمند، یک ماموریت غیرممکن باشد. حتی در صورت حذف چلسی از لیگ قهرمانان اروپا، فرانک لمپارد بازهم عملکرد خوبی در فصل 20-2019 به نمایش گذاشت.
بایرن مونیخ هفت بازی قبلی خود در لیگ قهرمانان را برده است. بایرن مونیخ در شش بازی از هفت بازی اخیر خود در لیگ قهرمانان حداقل سه گل زده است. چلسی در ده دیدار خارج خانه اخیر خود در لیگ قهرمانان اروپا نباخته است. بایرن مونیخ در پنج بازی خانگی اخیر خود در مرحله حذفی لیگ قهرمانان اروپا در سه بازی شکست خورده است.
فرانک لمپارد که در نشست مطبوعاتی شرکت کرده بود، به سوالات خبرنگاران پاسخ داده است. به نقل از فوتبال لندن، فرانک لمپارد گفته است: آیا می توان نتیجه را برگرداند؟ فکر می کنم که می توانیم چون اگر چنین نبود، اصلا اینجا نبودیم. باید هم من و هم بازیکنان باور کنند. بازی رفت را 3-0 باختیم و باید بدانیم در چه شرایطی قرار داریم. باید بدانیم که قابلیت این را داریم کاری خارق العاده انجام بدهیم. از بازیکنانم این انتظار را دارم که با این هدف به زمین بیایند و با کنار گذاشتن تمام احساسات منفی، با انرژی مثبت بازی کنند. وقتی مقابل تیم باکیفیتی مانند بایرن مونیخ بازی می کنید، باید هم خوب حمله کنید و در دفاع هم عالی باشید. باید به خوبی توپ را به گردش دربیاوریم. برای این بازی، پولیشیچ، آزپیلیکوئتا، ویلیان و پدرو را در اختیار نخواهیم داشت. لوفتوس چیک و کانته ولی آماده بازی کردن هستند.
در حال حاضر ویلیان بازیکن ما به حساب می آید. من به خوبی ویلیان را می شناسم. او به خاطر مصدومیت در بازی های اخیر بازی نکرد. ارتباطم با ویلیان بسیار خوب است و در حال حاضر هیچ حس بدی نسبت به یکدیگر نداریم. ویلیان هم مرد فوق العاده ای است و هم بازیکن بی نظیری است. می خواهم ویلیان خودش حرف نهایی را در رابطه با آینده اش بزند. غیر از این، نمی خواهم جو منفی اطراف تیم ایجاد شود. اگر ویلیان تصمیم به جدایی بگیرد، آرزوی موفقیت خواهیم کرد چون فعلا شرایط همین است.  
نمی خواهم برای این بازی، از این روش استفاده کنم. اگر بخواهم داستان های کوتاهی از دوران بازیگری ام به بازیکنان تعریف کنم، حوصله شان قطعا سر می رود. سعی می کنم با بازیکنانم صحبت کنم و آن ها را از شرایط و وضعیت آگاه کنم. اینجا همه بازیکنان می خواهند نتیجه را عوض کنند و این را حس می کنم. فصلی طولانی را پشت سر می گذاریم و از برخی جهات، موفق هم بودیم. در این دیدار هم یک چالش بزرگ داریم و می خواهم آن چالش و رویکردی را که دوست دارم، از بازیکنانم ببینم. در چلسی عصر جدیدی آغاز شده و بازیکنان هم جدید هستند. باخت ها، بخش بزرگی از خاطرات بازیکنان جوان تیم خواهند شد. با این حال سعی خواهم کرد الهام بخش بازیکنان باشم. 

منبع: خبرگزاری آریا

کلیدواژه: چلسی آلیانز آرنا لیگ قهرمانان اروپا بایرن مونیخ

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.aryanews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری آریا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۸۹۶۷۵۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

صعود چلسی به فینال لیگ قهرمانان اروپا با تساوی 2-2 مقابل بارسلونا در نیوکمپ (2012/4/24) / فیلم

12 سال از تقابل عجیب بارسلونا و چلسی در نیوکمپ گذشت.

دانلود (38.8MB)

دیگر خبرها

  • کری توییتر بایرن مونیخ برای رئال مادرید: حدس بزنید بعدش چی شد؟ + عکس
  • پلی به گذشته - برتری 2-1 رئال مادرید مقابل بایرن مونیخ در آلیانز آرنا (لیگ قهرمانان اروپا - 2018/4/25) / فیلم
  • صعود بایرن مونیخ به فینال لیگ قهرمانان اروپا با غلبه بر رئال مادرید در ضربات پنالتی (2012/4/25) / فیلم
  • صعود چلسی به فینال لیگ قهرمانان اروپا با تساوی 2-2 مقابل بارسلونا در نیوکمپ (2012/4/24) / فیلم
  • بایرن مونیخ با الکساندر پاولوویچ تمدید می‌کند
  • ستاره رئال در انتظار بایرن مونیخ پرستاره!
  • تاکید ستاره بایرن مونیخ: جایی نمی‌روم
  • فرمانده بایرن: شاید مدعی ‏CL‏ نباشیم ولی شانس داریم!‏
  • پلی به گذشته - برتری 4-0 بایرن مونیخ مقابل بارسلونا (لیگ قهرمانان اروپا - 2013/4/23) / فیلم
  • برتری 1-0 رئال مادرید مقابل بایرن مونیخ با گل کریم بنزما (لیگ قهرمانان اروپا - 2014/4/23) / فیلم