Web Analytics Made Easy - Statcounter

کارناوال شادی همزمان با شب عید غدیر در محروم ترین محله‌های مناطق تهران و در چندین نقطه از محله خزانه شمالی و محله هرندی به راه افتاد و با پخش سرود هایی حال و هوای عید را در خیابان‌های محله جنوب شهر زنده کرد. - اخبار اجتماعی -

به گزارش خبرنگار اجتماعی خبرگزاری تسنیم؛ به دلیل شیوع کرونا و محدویت‌های حضور شهروندان تهرانی در  مراسم‌ها و جشن عید غدیر، همزمان با شب عید کارناوال شادی در محروم ترین محله‌های مناطق تهران در چندین نقطه از محله خزانه شمالی و محله هرندی به راه افتاد و با پخش سرود هایی حال و هوای عید را در خیابان های محله جنوب شهر زنده کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

همچنین ساعت 21 مراسم نورافشانی برای اهالی محترم این محله ها انجام شد.

رونمایی از داشبورد مدیریتی حوزه خدمات شهری شهرداری تهرانباید با قانونگذاری مانع اعمال سلیقه شخصی دولت در تخصیص "منابع درآمدی شهرداریها" شویم

انتهای پیام/

R1491/P/S2,25/CT1 واژه های کاربردی مرتبط شهرداری تهران بیشتر بخوانید... حرم مطهر امام رضا(ع) همزمان با عید غدیر غرق در شادمانی است/ حضور زائران با رعایت پروتکل‌های بهداشتی یادداشت|برکۀ برکت غدیر؛ کوثر جاری خیر کثیر نماهنگ| "غدیر" قاعدۀ اسلام قیمت ارز و طلا لیگ ایران و جهان بیشتر بخوانید... حرم مطهر امام رضا(ع) همزمان با عید غدیر غرق در شادمانی است/ حضور زائران با رعایت پروتکل‌های بهداشتی یادداشت|برکۀ برکت غدیر؛ کوثر جاری خیر کثیر نماهنگ| "غدیر" قاعدۀ اسلام واژه های کاربردی مرتبط شهرداری تهران پربیننده‌ترین اخبار اجتماعی ۱ سقوط مرگبار چترباز در ارتفاعات وردیج ۲ فیلم// لحظه انفجار مهیب بیروت را از ۷ زاویه ببینید ۳ آخرین آمار جهانی کرونا/ ابتلای ۶۳۰۰۰ آمریکایی در ۲۴ ساعت گذشته + جدول آخرین تغییرات ۴ گزارش// دردسرهای خانواده‌ها در فصل ثبت‌نام مدرسه/ بازهم "جا نداریم!" ۵ آمار جهانی کرونا/ تعداد مبتلایان آمریکایی از ۵ میلیون نفر گذشت +جدول آخرین تغییرات ۶ پویش "ایران همدل" با هدف کمک به مددجویان بهزیستی و امداد آغاز شد ۷ نمکی: تردید ندارم شاهد مهار کرونا خواهیم بود ۸ آمار جانباختگان کرونا از مرز ۱۸۰۰۰ نفر گذشت/ فوت ۱۵۶ نفر در ۲۴ ساعت گذشته مهمترین اخبار اجتماعی گزارش// دردسرهای خانواده‌ها در فصل ثبت‌نام مدرسه/ بازهم "جا نداریم!" پویش "ایران همدل" با هدف کمک به مددجویان بهزیستی و امداد آغاز شد آخرین آمار جهانی کرونا/ ابتلای ۶۳۰۰۰ آمریکایی در ۲۴ ساعت گذشته + جدول آخرین تغییرات به مناسبت روز خبرنگار| بحران خبرنگاری در دنیای معاصر و راهگشایی "سواد رسانه ای" مهمترین اخبار تسنیم السید نصر الله: انفجار بیروت فاجعة کبرى إنسانیاً ووطنیاً وبکل المعاییر همتی: کاهش نرخ ارز در راه است/گشایش در بازگشت برخی ارزهای خارج کشور/ اخلالگران بازار ارز از حاشیه خلیج فارس حمایت می‌شوند یک سیاهپوست دیگر به خاطر رفتار خشونت آمیز پلیس آمریکا کشته شد آخرین وضعیت عملکرد بودجه ۹۹؛ از فروش ۱۶ هزار میلیارد تومان سهام تا رشد ۲۰ درصدی درآمد مالیاتی نامه ایران به سازمان ملل در اعتراض به تعرض جنگنده‌های آمریکا به هواپیمای مسافربری درباره ما ارتباط با ما آرشیو اخبار پیوندها بازار پربیننده‌ترین اخبار قیمت ارز و طلا لیگ ایران و جهان ما را دنبال کنید: RSS اینستاگرام توییتر فیسبوک   آپارات   بیسفون   سروش   ویسپی   آی‌گپ
All Content by Tasnim News Agency is licensed under a Creative Commons Attribution 4.0 International License.

منبع: تسنیم

کلیدواژه: شهرداری تهران شهرداری تهران ترین اخبار عید غدیر محله ها

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۸۹۶۷۵۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

خانه‌های کلنگی تهران چند؟/ این خانه کلنگی ۹۰ میلیارد تومان می‌ارزد + جدول

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین، خانه دیگری در محله دولتخواه تهران با زیربنای 2400 متر هفت میلیارد تومان قیمت خورده است. این در حالی است که خرید یک خانه کلنگی ۱۲۰ متری در مسعودیه به 12 میلیارد تومان سرمایه نیاز دارد.

اقتصادآنلاین در گزارشی نوشت: خانه کلنگی 200 متری در گیشا به قیمت 100 میلیارد تومان به فروش می‌رسد!

برای خرید یک خانه کلنگی 300 متری در ستارخان نیز باید 57 میلیارد و 600 میلیون تومان بودجه داشته باشید.

اگر به دنبال خانه‌ای با متراژ زیر 100 متر هستید، می‌توانید خانه کلنگی ۹۶ متری در محله عارف تهران را به قیمت 9 میلیارد و 500 میلیون تومان خریداری کنید.

برای اطلاع از قیمت خانه‌های دیگر جدول زیر را بخوانید؛

مشخصات آپارتمان‌هایی با سقف پنج میلیارد تومان در تهران (فروردین ۱۴۰۳)
محله متراژ مبلغ کل (تومان) قیمت هر متر (تومان)
نعمت‌آباد ۲۰۰ متر ۷۰۰٬۰۰۰٬۰۰۰ ۳٬۵۰۰٬۰۰۰
هاشمی ۱۱۰ متر ۸٬۸۰۰٬۰۰۰٬۰۰۰ ۸۰٬۰۰۰٬۰۰۰
فلاح ۶۰ متر ۴٬۵۰۰٬۰۰۰٬۰۰۰ ۷۵٬۰۰۰٬۰۰۰
جوادیه ۹۶ متر ۹٬۵۰۰٬۰۰۰٬۰۰۰ ۹۸٬۹۵۸٬۰۰۰
شمس‌آباد ۹۰ متر ۱۶٬۰۰۰٬۰۰۰٬۰۰۰ ۱۷۷٬۷۷۷٬۰۰۰
قیطریه ۴۰۰ متر ۱۳۰٬۰۰۰٬۰۰۰٬۰۰۰ ۳۲۵٬۰۰۰٬۰۰۰
اقدسیه - اراج ۳۰۰ متر ۹۰٬۰۰۰٬۰۰۰٬۰۰۰ ۳۰۰٬۰۰۰٬۰۰۰
سلسبیل ۱۳۰ متر ۱۴٬۰۰۰٬۰۰۰٬۰۰۰ ۱۰۷٬۶۹۲٬۰۰۰
ستارخان ۲۸۰ متر ۵۵٬۰۰۰٬۰۰۰٬۰۰۰ ۱۹۶٬۴۲۸٬۰۰۰
دولتخواه ۶۷ متر ۳٬۳۵۰٬۰۰۰٬۰۰۰ ۵۰٬۰۰۰٬۰۰۰

توجه داشته‌باشید این ارقام براساس واحدهایی است که در تهران به فروش گذاشته شده و قطعا به طور دقیق قیمت مسکن در محله‌های یاد شده را تبیین نمی‌کند. قیمت مسکن در هرمنطقه مطابق با سن بنا، امکانات واحد، کوچه و خیابان، شرایط مالک و فروشنده و... متفاوت خواهد بود.

۲۲۳۲۲۵

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید. کد خبر 1896965

دیگر خبرها

  • تجهیز آزمایشگاه درمانگاه محمدیه به دستگاه آنالیز خودکار بیوشیمی+ فیلم
  • تجهیز آزمایشگاه درمانگاه محمدیه به دستگاه آنالیز خودکار بیوشیمی
  • تجلیل از دندانپزشکان جهادگر در همدان
  • خانه‌های کلنگی تهران چند؟/ این خانه کلنگی ۹۰ میلیارد تومان می‌ارزد + جدول
  • خانه‌های کلنگی تهران چند؟
  • کشف بیش از ۱۲ هزار ایمپلنت قاچاق در تهران
  • تولید در پتروشیمی غدیر به ۱۲۰ درصد ظرفیت اسمی رسید
  • وزیر ارشاد: سند ملی سبک پوشش ایرانی اسلامی در شورای عالی انقلاب فرهنگی تصویب شد/ ارز مبادله‌ای برای زائران حج تمتع تخصیص یافته/ امسال مناطق محروم در طرح یارانه خرید کتاب دیده می شود
  • هم‌اندیشی دستگاه‌های اجرایی یزد به منظور کاهش آسیب‌های اجتماعی
  • پل طبیعت هم‌رنگ پرچم ایران می‌شود