Web Analytics Made Easy - Statcounter

مدیرعامل شرکت اطلاع رسانی و خدمات بورس گفت: اولین شرکت سرمایه گذاری استانی سهام عدالت فردا در بورس تهران درج نماد و قابل معامله می شود.

به گزارش گروه خبر خبرگزاری برنا، یاسر فلاح، مدیرعامل شرکت اطلاع رسانی و خدمات بورس، در پست اینستاگرامی خود نوشت: با اتمام فرآیند پذیرش اولین شرکت سرمایه‌گذاری استانی، فردا نماد شرکت سرمایه گذاری استان خراسان جنوبی در بورس تهران درج نماد و قابل معامله می‌شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

افرادی که در خراسان جنوبی را به شکل غیر مستقیم را در مدیریت سهام عدالت خود انتخاب کرده‌اند، فروشندگان احتمالی و همه افراد متقاضی در سراسر کشور خریداران احتمالی سهام شرکت سرمایه گذاری استان خراسان جنوبی خواهند بود.

شرکت‌های سرمایه‌گذاری استانی هم به مرور در یک برنامه زمانبندی شده وارد بورس خواهد شد و به این ترتیب سهام عدالت همه افراد قابلیت خرید و فروش پیدا می‌کنند.

افرادی که روش غیرمستقیم را انتخاب کرده‌اند، سهامداران شرکت‌های سرمایه‌گذاری استانی هستند و با توجه به جمعیت استان‌ها میزان سهام و پرتفوی این شرکت‌های سرمایه گذاری متفاوت است.

 

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: سهام عدالت فروش سهام عدالت شرکت های سرمایه گذاری سرمایه گذاری استانی شرکت سرمایه گذاری سهام عدالت

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۸۹۶۷۸۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

گزارش روزانه بورس ۲ اردیبهشت/ رشد ۲۷ هزار واحدی شاخص کل

بازار سرمایه دومین روز کاری هفته را با رشدی ۲۷ هزار واحدی به پایان رساند. - اخبار اقتصادی -

به گزارش خبرنگار اقتصادی خبرگزاری تسنیم، بازار سهام دومین روز کاری هفته را مشابه روز گذشته با اقتبال خریداران مواجه بود و در نهایت توانست با صعود به کار خود پایان دهد.

بنابراین در پایان معاملات امروز شاخص کل بورس اوراق بهادار با رشدی 27 هزار واحدی به 2 میلیون و 312 هزار واحد رسید. همچنین  نیز شاخص کل هم‌وزن با رشدی 8500 واحدی به ارتفاع 753 هزار واحد رسید.

گفتنی است سه نماد «فولاد»، «فملی» و «نوری» بیشترین تأثیر در شاخص کل بورس و سه نماد «آریا»، «فصبا» و «زاگرس» بیشترین تأثیر را در شاخص فرابورس داشته‌اند، همچنین سه نماد «فولاد»، «ذوب» و «فملی» سه نماد پرتراکنش بازار بورس و سه نماد «فزر»، «کرمان» و «فن افزار» سه نماد پرتراکنش در بازار فرابورس در روز جاری بودند.

گفتنی است صندوق های طلا، با توجه به کاهش نرخ ارز غیر رسمی و برداشته شدن محدودیت دامنه نوسان، همگی کار خود را در دامنه ی منفی آغاز کردند.

همچنین دیگر نکته ای که در معاملات امروز به چشم می خورد، عدم واکنش بازار به اخبار ساماندهی معافیت های مالیاتی صندوق های بورسی بود.

لازم به ذکر است که ارزش معاملات خُرد در بازار امروز مورخ 2 اردیبهشت ماه 1403، مبلغ 7 هزار میلیارد  تومان بود. گفتنی است حقیقی‌ها در روز جاری حدود 320 میلیارد تومان به بازار سهام تزریق کردند.

در بازار امروز 288 نماد در محدوده مثبت و 171 نماد در محدوده منفی و در بازار فرابورس 242 نماد در محدوده مثبت و 111 نماد در محدوده منفی معامله شدند.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • سهامداران عدالت بخوانند؛ تغییرات در واریز سود سهام؟
  • سهامداران عدالت بخوانند/ تغییرات در واریز سود سهام؟
  • رشد اندک بورس در سومین روز اردیبهشت
  • افزایش سرمایه ۴۱۱۵ درصدی یک نماد بورسی
  • مجمع شرکت سرمایه گذاری استان هرمزگان (سهام عدالت) برگزار خواهد شد
  • ۲۹۱ میلیارد تومان نقدینگی حقیقی‌ها به بازار سرمایه تزریق شد
  • رشد ۲۷ هزار واحدی شاخص در معاملات امروز
  • رشد ۲۷ هزار واحدی بورس/ ورود ۳۲۰ میلیارد تومان نقدینگی
  • رشد ۲۷ هزار واحدی بورس/ ورود ۲۵۰ میلیارد تومان نقدینگی
  • گزارش روزانه بورس ۲ اردیبهشت/ رشد ۲۷ هزار واحدی شاخص کل