Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «باشگاه خبرنگاران»
2024-04-23@14:09:47 GMT

اولین ویدئو از گلکسی Z Fold2 در دنیای واقعی

تاریخ انتشار: ۱۸ مرداد ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۸۸۹۶۸۸۹

اولین ویدئو از گلکسی Z Fold2 در دنیای واقعی

به گزارش خبرنگار حوزه دریچه فناوری گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان، سامسونگ در رویداد عظیم آنپکد که ۵ اوت برگزار شد تقریبا از گلکسی Z Fold2 رونمایی و اعلام کرد که مراسم رسمی و جذاب‌تری برای دستگاه  مذکور برنامه‌ریزی کرده است که با جزئیات بیشتر در ۱ سپتامبر انجام خواهد شد. اکنون چند رندر رسمی در دست است که مشخصات این گوشی را نشان می‌دهد، اما گاهی اوقات هیچ چیز نمی‌تواند جای تصاویر زنده‌ای را بگیرد که دستگاه را در دنیای واقعی نشان می‌دهد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

امروز دقیقا چنین چیزی در فضای مجازی منتشر شد و اطلاعات بیشتری از دستگاه جدید سامسونگ را ارائه داد. در توئیتر ویدئوی کوتاه ۱۶ ثانیه‌ای منتشر شد که گلکسی Z Fold2 را در دنیای واقعی نشان می‌دهد و زاویه بیشتری از دستگاه را نسبت به تصاویر رسمی به تصویر می‌کشد. در این ویدئو جایگاه عجیب حفره درون صفحه نمایش که میزبان دوربین سلفی این دستگاه نمایش داده می‌شود. البته این تنها مورد نیست؛ در این ویدئو حتی چروک موجود در جایی که لولای صفحه نمایش منعطف قرار دارد دیده می‌شود؛ مسلما این بخش در هیچ یک از فیلم‌ها و تصاویر تبلیغاتی دیده نخواهد شد. صفحه نمایش خارجی گلکسی Z Fold2 هم نسبت به نسل‌های گذشته در اندازه و حاشیه‌های اطراف بسیار بهبود یافته است.

در ادامه می‌توانید ویدئو مذکور را مشاهده کنید:

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی اطلاعات به دست آمده از گلکسی Z Fold2

گوشی گلکسی Z Fold2 یک صفحه نمایش خارجی با اندازه ۶.۳۲ اینچ دارد و نمایشگر داخلی آن ۷.۶ اینچ است و نرخ تازه‌سازی آن ۱۲۰ هرتز است. طبق شایعه‌های منتشر شده احتمالا این دستگاه از تراشه اسنپدارگون ۸۶۵ پلاس استفاده می‌کند و اندروید ۱۰ سیستم عامل موجود در این دستگاه است که روی آن رابط کاربری One UI تعبیه شده است.

شایعات همچنین از یک دوربین سه‌گانه خبر داده‌اند که درون خود لنز‌های واید، اولتراواید و تله فوتو جای داده است. گفته می‌شود باتری موجود در این دستگاه ۴۵۰۰ میلی‌آمپر ظرفیت دارد و رم ۱۲ گیگابایتی و حافظه داخلی ۲۵۶ گیگابایت برای آن در نظر گرفته شده است.

انتهای پیام/

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: شرکت سامسونگ گلکسی Z Flip2 گوشی منعطف سامسونگ صفحه نمایش گلکسی Z Fold2

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۸۹۶۸۸۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ترس و فرار کودکانی که برای اولین بار در زندگی خود پهپاد می‌بینند | ویدئو

دریافت 1 MB

به گزارش همشهری آنلاین، کودکان هندی به دلیل نداشتن اطلاعات کافی از پهپاد با دیدن پرواز یک پهپاد در آسمان پا به فرار گذاشتند.

کد خبر 846282 برچسب‌ها خبر مهم هواپیما - پهپاد هند کودکان

دیگر خبرها

  • نگاهی به بدترین گوشی های هوشمند جهان؛ از آیفون ۶ تا گلکسی نوت ۷ انفجاری (+عکس)
  • بومی سازی صفحه ضدگلوله برای دستگاه مه ساز امنیتی در اصفهان
  • آموزش: ۸ نکته برای دوام بیشتر باتری ساعت هوشمند
  • انتشار آگهی‌های غیر واقعی درباره فروش املاک
  • خداحافظی تلخ جیدن کاکس آمریکایی از دنیای کشتی + ویدئو
  • ترس و فرار کودکانی که برای اولین بار در زندگی خود پهپاد می‌بینند | ویدئو
  • ادامه اجراهای «سه‌خواهر» در تالار مولوی/ رونمایی از اولین عکس‌های نمایش
  • (ویدئو) گلایه شیرین سریال نون خ از خواستگار‌های واقعی‌اش!
  • (ویدئو) گلایه شیرین سریال نون خ از خواستگار‌های واقعی اش!
  • قیمت گوشی سامسونگ a54 امروز (۲ اردیبهشت) + مشخصات و دوربین galaxy a54 Samsung