Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «فارس»
2024-04-19@20:59:40 GMT

نقل ولایت علی (ع) در عید غدیر خم+ فیلم

تاریخ انتشار: ۱۸ مرداد ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۸۸۹۶۸۹۲

نقل ولایت علی (ع) در عید غدیر خم+ فیلم

‍‍‍‍‍‍

یکی از نقالی هایی که سازمان فرهنگی هنری شهرداری در حوزه هنرهای نمایشی و دهه ولایت کوشیده برای این ایام خجسته آماده کند، نقل واقعه غدیر خم و برگزیده شدن علی (ع) به جانشینی پیامبر(ص) است.

به گزارش خبرنگار تئاتر خبرگزاری فارس، این فعالیت در راستای کشف استعدادها و حمایت از هنرمندان گرامی در حوزه های مختلف هنرهای نمایشی است که البته در این عرصه و ویژه عید غدیر خم نیز مرشد ورمزیار در این راستا تلاش زیادی رده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

نقل ولایت دارای موضوعات گوناگونی از غدیر خم تا نبرد خیبر، نبرد صفین و خندق است که به مناسبت عید سعید غدیر خم ضبط شده است.

مرشد ورمزیار در این نقل خوانی تلاش کرده از ابتدای واقعه غدیر خلاصه و جذاب موضوع را به همراه داستان های متعدد مرتبط با آن برای مخاطبان نقل کند.

تولید این آثار ضمن تلاش برای ثبت برخی از گونه‌های مهجور افتاده هنرهای نمایشی، در واقع ارائه‌ الگوهایی است برای مناطق و مراکز سازمان که بیش‌تر از گذشته به تولید آثار هنری با استفاده از امکانات داخلی سازمان اهتمام ورزند.

 

 

انتهای پیام

منبع: فارس

کلیدواژه: نقل ولایت فیلم هنرهای نمایشی سازمان فرهنگی هنری شهرداری غدیر خم غدیر خم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۸۹۶۸۹۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

امیرعبداللهیان: عملیات تبیهی ایران در چارچوب دفاع مشروع بود

  به گزارش­ سرویس بین الملل خبرگزاری صدا و سیما به نقل از وبگاه خبری وزارت امور خارجه ایران، دکتر امیرعبداللهیان وزیر امور خارجه جمهوری اسلامی ایران در ادامه رایزنی‌ها و ملاقات‌های دیپلماتیک خود در نیویورک، با آنتونیو گوترش دبیرکل سازمان ملل متحد دیدار و گفتگو کرد.

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

رئیس دستگاه دیپلماسی کشورمان عملیات نیرو‌های مسلح جمهوری اسلامی ایران علیه مواضع نظامی رژیم متجاوز صهیونیستی در چهارچوب دفاع مشروع و حقوق بین‌الملل را تشریح کرد و گفت: با وجودی که ایران قادر بود این عملیات را در شعاع گسترده‌تری انجام دهد، صرفاً آن بخش از مواضع نظامی رژیم صهیونیستی هدف قرار داده شد که از آنجا حمله به سفارت کشورمان در دمشق صورت گرفته بود.

دکتر امیرعبداللهیان ضمن تشکر از تلاش‌های دبیرکل سازمان ملل متحد در کمک به مردم فلسطین افزود: ناکارآمدی شورای امنیت و عدم محکومیت حمله رژیم اسراییل به سفارت ایران در دمشق، موجب شد تنها گزینه‌ای که در برابر کشورم باقی بماند، دفاع مشروع از خود و تنبیه رژیم صهیونیستی بود.

وزیر امور خارجه کشورمان ضمن یادآوری این که امنیت منطقه برای جمهوری اسلامی ایران از اهمیت بسزایی برخوردار است، تاکید کرد که رژیم صهیونیستی با حمایت آمریکا و متحدانش در حال قتل عام و نسل کشی کودکان و زنان بی دفاع فلسطینی در غزه است.

دکتر امیرعبداللهیان از رویکرد و تلاش‌های مثبت دبیر‌کل سازمان ملل متحد برای توقف جنگ علیه غزه و ارسال کمک‌های انسان دوستانه برای مردم فلسطین قدردانی نمود و افزود: جمهوری اسلامی ایران از ابتکارات و تلاش‌های دبیر کل سازمان ملل متحد در تحقق امنیت پایدار در منطقه استقبال می‌کند.

در این دیدار، آنتونی گوترش دبیر کل سازمان ملل متحد با اشاره به عملیات جمهوری اسلامی ایران علیه رژیم اسراییل، خواستار تداوم خویشتن داری از سوی طرف‌های درگیر در مناقشات منطقه شد.

دبیر کل سازمان ملل متحد بار دیگر هر گونه حمله و تعرض به اماکن دیپلماتیک را به شدت محکوم و تاکید کرد اماکن دیپلماتیک باید از مصونیت برخوردار باشند.

گوترش در این دیدار همچنین ضمن تاکید بر مخاطرات ناشی از گسترش دامنه تنش‌ها در منطقه، اظهار داشت که سازمان ملل متحد خواستار تنش زدایی در منطقه است و تمام تلاش خود را برای کمک به برقراری صلح و امنیت بکار می‌گیرد.

دبیر کل سازمان ملل متحد خاطر نشان کرد: در حال حاضر تمرکز جامعه بین المللی بر آتش بس فوری در غزه و پایان فوری جنگ متمرکز می‌باشد.

دیگر خبرها

  • روز ملی گندم و نان یادآور تلاش کشاورزان ایرانی
  • امیرعبداللهیان: عملیات تبیهی ایران در چارچوب دفاع مشروع بود
  • جزییات فوت شهروند کازرونی در جریان سیل اخیر اعلام شد
  • تولید در پتروشیمی غدیر به ۱۲۰ درصد ظرفیت اسمی رسید
  • جان‌باختگان سیل در افغانستان به بیش از ۷۰ نفر رسید
  • (ویدئو) حمله ایران نمایشی بود؟ اگر می‌توانید شما هم نمایش دهید!
  • تلاش آمریکا و متحدانش برای ارزیابی تحریم‌ها علیه کره شمالی
  • نتیجه تلاش جامعه آزمایشگاهی تحقق خطوط درمان و شفای بیماران است
  • فرار مالیاتی با پوزهای نمایشی
  • فرار مالیاتی پزشکان با پوزهای نمایشی