Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ورزش 3»
2024-03-19@03:40:02 GMT

شب خوش رحیم استرلینگ؛ صعود و رکوردشکنی

تاریخ انتشار: ۱۸ مرداد ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۸۸۹۶۹۱۵

شب خوش رحیم استرلینگ؛ صعود و رکوردشکنی

رحیم استرلینگ ستاره منچسترسیتی با گلی که دیشب به رئال مادرید زد به رکورد 100گل زده برای این تیم رسید و وارد باشگاه صد تایی ها شد.

به گزارش "ورزش سه"، در جریان پیروزی 2-1 رئال مادرید مقابل منچسترسیتی در بازی دیشب دو تیم در لیگ قهرمانان اروپا رحیم استرلینگ گل اول رئال را در دقیقه 9 به ثمر رساند و به این ترتیب به یک رکورد فوق العاده دست یافت: رکورد 100 گل زده برای منچسترسیتی.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

 

درحالیکه از بازی دیشب دو تیم در استادیوم اتحاد تنها 9 دقیقه می گذشت استرلینگ موفق شد دروازه رئال را باز کند تا نتیجه دو تیم در مجموع دو بازی رفت و برگشت 3-1 به سود سیتی شده و شانس شاگردان گواردیولا برای صعود از این مرحله به شدت افزایش یابد.

 

اما این گل برای استرلینگ اهمیت دیگری هم داشت. چرا که این صدمین گل او با پیراهن تیم آبی پوش شهر منچستر بود.

 

 

در تاریخ سیتیزن ها استرلینگ 25ساله هفدهمین بازیکنی است که موفق شده با پیراهن سیتی به این آمار دست پیدا کند. آخرین ستاره انگلیسی که موفق شده بود برای سیتی صد گله شود دنیس توئرت بود که در سال 1981 به این افتخار دست یافته بود.

 

استرلینگ در 242 بازی برای منچسترسیتی موفق به زدن 100 گل شده. او در این مدت 74 پاس گل هم به هم تیمی هایش داده. او همچنین با گل دیشب خود ششمین بازیکن انگلیسی شد که در لیگ قهرمانان بیست گل یا بیشتر به ثمر رسانده. دیگر ستاره های انگلیسی که به این رکورد دست یافته اند وین رونی، پل اسکولز، فرانک لمپارد، استیون جرارد و هری کین هستند.

 

 

رحیم استرلینگ منچستر سیتی

منبع: ورزش 3

کلیدواژه: رحیم استرلینگ منچستر سیتی رحیم استرلینگ

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.varzesh3.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ورزش 3» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۸۹۶۹۱۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

شوک به رئال؛ وینی ۱ ماه غایب است

به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری صدا و سیما، ­به نقل از مارکای اسپانیا؛ وینیسیوس جونیور بازیکن تیم فوتبال رئال مادرید در بازی شب گذشته این تیم با دریافت کارت زرد از حضور در ترکیب رئال مادرید محروم شد. وینی در یک ماه آینده نمی‌تواند با لباس رئال به میدان برود و او بازی رئال با اتلتیکو را از دست می‌دهد و پس از آن باید در اردوی تیم ملی فوتبال برزیل حضور پیدا کند و بعد از آن تا دیدار رئال مادرید و منچستر سیتی در مرحله یک چهارم نهایی لیگ قهرمانان اروپا در ترکیب حضور ندارد. این در حالی است که آنچلوتی در ۲ دیدار بلینگام دیگر ستاره جوان خود را نیز به دلیل محرومیت ۲ جلسه در اختیار ندارد. گفته می‌شود وینیسیوس قصد دارد از داور بازی که به وی کارت زرد داده است شکایت کند چرا که معتقد است این داور در تمامی دیدار‌های رئال به وی کارت زرد داده است. این داور در ۳ دیدار متفاوت ۳ بار به وینیسیوس کارت زرد داده است تا این بازیکن رئال دچار محرومیت شود. وینیسیوس تا دیدار با سیتی استراحت می‌کند. ­ تیم‌های فوتبال رئال مادرید و منچستر سیتی باید در مرحله یک چهارم نهایی لیگ قهرمانان اروپا به مصاف هم بروند.   ­

دیگر خبرها

  • ضربه آزاد رحیم استرلینگ مقابل لسترسیتی به فضا رسید! / فیلم
  • رکوردشکنی یک کوه‌نورد در زمستان، روی آنتن تلویزیون
  • پوچتینو علیه طرفداران چلسی: از استرلینگ حمایت می‌کنم
  • پوچتینو: هواداران چلسی باید به تصمیمات من احترام بگذارند؛ استرلینگ فقط کمی بدشانس بود
  • چلسی 4-2 لستر: صعود نفس‌گیر به نیمه نهایی جام حذفی
  • رحیم استرلینگ و از دست دادن ضربه پنالتی مقابل لسترسیتی (چلسی 1-0 لسترسیتی)
  • طعنه گریلیش به ستاره سیتی: یک گل هم نزدی!
  • شوک به رئال؛ وینی ۱ ماه غایب است
  • گواردیولا؛ پادشاه نیمه نهایی
  • سرگیجه پپ: چطور ستاره رئال را مهار کنیم