Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «باشگاه خبرنگاران»
2024-04-24@18:02:44 GMT

تداعی احسان علی(ع) با احسان غدیر در البرز

تاریخ انتشار: ۱۸ مرداد ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۸۸۹۶۹۵۵

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از البرز، محمد مهدی پورسلیمانی، مدیر کل ستاد اجرایی فرمان حضرت امام(ره) در استان البرز گفت: در مرحله سوم رزمایش همدلی و احسان، در روز عید سعید غدیر با عنوان احسان غدیر از طریق همکاری هیئت های مذهبی، موکب‌ها، گروه‌های جهادی و کمک‌های خیران، تعداد پنج میلیون پرس غذای گرم طبخ و بین آسیب دیدگان از بیماری کرونا در سطح کشور توزیع خواهد شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

او افزود: از این تعداد ۸۵ هزار پرس به ارزش تقریبا چهار میلیارد ریال در استان البرز توزیع می شود.

مدیر کل ستاد اجرایی فرمان حضرت امام(ره) در استان البرز گفت: در مرحله اول رزمایش یک میلیون بسته معیشتی و در مرحله دوم چهار میلیون بسته پروتئینی در ماه مبارک رمضان و دهه کرامت توزیع شده است.

او افزود: از دیگر اقدامات این ستاد توزیع جهیزیه و لوازم التحریر در قالب پویش احسان و مشق احسان است که طی چند روز آینده و قبل از آغاز سال تحصیلی انجام خواهد شد.

انتهای پیام/د.خ

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: کمک های مردمی کمک مومنانه ویروس کرونا عید غدیر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۸۹۶۹۵۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

توزیع صد بسته بهداشتی بین دانش آموزان روستای ویدوجا

به گزارش خبرگزاری  صدا و سیما ، مرکز اصفهان ؛ بخشدار بخش برزک گفت: این بسته‌ها شامل مسواک و خمیر دندان، ماسک و لوازم بهداشتی است که یک شرکت تولیدی تهیه و بین دانش آموزان توزیع کرده است.


نادعلی هدف از توزیع این بسته‌های بهداشتی را ارتقاء و توسعه سطح سلامت جسمی و بهداشتی دانش آموزان پسر ودختر مدارس به‌منظور پیشگیری از بروز بیماری‌های خاص دوران بلوغ، و افزایش سطح انگیزشی دانش آموزان به حفظ سلامت وتوجه به رعایت مراقبت‌های بهداشتی و درمانی بیان کرد.


ویدوجا روستایی در نزدیکی شهر برزک و در ۵۵ کیلومتری غرب کاشان است.

دیگر خبرها

  • توزیع ۳۵ هزار بسته معیشتی در مناطق سیل‌زده سیستان و بلوچستان
  • توزیع ۳۵ هزار بسته معیشتی در مناطق سیل زده استان سیستان و بلوچستان توسط ستاد اجرایی فرمان امام
  • توزیع بسته‌های معیشتی در مناطق سیل زده جنوب
  • توزیع ۳۵ هزار بسته معیشتی در مناطق سیل زده استان سیستان و بلوچستان
  • توزیع صد بسته بهداشتی بین دانش آموزان روستای ویدوجا
  • امدادرسانی ستاد‌اجرایی فرمان امام به ۱۶۰ روستای سیل زده سیستان وبلوچستان
  • توزیع هزار بسته گوشت قربانی در استان قزوین 
  •  توزیع  هزار بسته گوشت قربانی در استان قزوین 
  • توزیع یک هزار بسته گوشت قربانی در بین خانواده‌های نیازمند قزوین
  • توزیع بسته‌های معیشتی بین خانواده‌های کم برخوردارصومعه سرایی