Web Analytics Made Easy - Statcounter

یک روزنامه صهیونیستی گزارش داد که ارتش این رژیم روز گذشته یکی از پهپادهای خود را به‌اشتباه در مرزهای شمالی سرنگون کرده است.

به گزارش گروه بین‌الملل خبرگزاری فارس، پایگاه خبری «عرب۴۸»، امروز (شنبه)، به نقل از روزنامه صهیونیستی «هاآرتص» گزارش داد پهپادی را که روز گذشته ارتش رژیم صهیونیستی سرنگون کرد، متعلق به خود این ارتش بوده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

طبق گزارش هاآرتص، ارتش رژیم صهیونیستی پس از آنکه اطمینان حاصل کند پهپاد یادشده وابسته به خود آنهاست، با این گمان که این پهپاد از لبنان وارد فلسطین اشغالی شده است، پهپاد خود را سرنگون کرده است.

«آویخای ادرعی» سخنگوی عربی ارتش رژیم صهیونیستی، روز گذشته، در توئیتی ادعا کرد که ارتش شب گذشته یک پهپاد را که به منطقه «جبل الشیخ» در فلسطین اشغالی نفوذ کرده بود، رهگیری و آن را سرنگون کرده است.

در بیانیه روز گذشته ارتش رژیم صهیونیستی در این خصوص آمده بود: «آمادگی [ارتش] در جبهه‌های شمالی بسیار بالاست و اجازه نقض حاکمیت اسرائیل را نخواهد داد».

در همین ارتباط، برخی منابع خبری، صبح روز گذشته نیز از به صدا درآمدن آژیرهای خطر در منطقه «الجلیل الغربی» در مرز فلسطین اشغالی با لبنان خبر داده بودند که لحظاتی بعد از گزارش این خبر اعلام شد که آژیرها به اشتباه به صدا درآمده است.

پیشتر، رژیم صهیونیستی در سناریویی دروغین از نفوذ تعدادی از رزمندگان جنبش حزب‌الله لبنان به فلسطین اشغالی خبر داده بود که حزب‌الله در بیانیه‌ای ضمن تکذیب این خبر، اعلام کرد که هیچ اقدامی در این خصوص انجام نداده و ترس شدید نیروهای رژیم صهیونیستی از انتقام این جنبش علت درگیری‌ در مرز بوده است.

به نظر می‌رسد ترس شدید نیروهای رژیم صهیونیستی از حمله حزب‌الله باعث شده است بار دیگر آژیرهای خطر در مناطق یادشده به صدا درآیند.

انتهای پیام/م

منبع: فارس

کلیدواژه: حزب الله پهپاد ارتش رژیم صهیونیستی هاآرتص اشتباه ترس سرنگونی ارتش رژیم صهیونیستی فلسطین اشغالی روز گذشته حزب الله

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۸۹۶۹۶۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

حمله ارتش رژیم صهیونیستی به بیمارستان «ناصر» در خان‌یونس

وزارت بهداشت غزه امروز (چهارشنبه) از یورش ارتش رژیم صهیونیستی به مجتمع پزشکی ناصر در خان‌یونس خبر داد.

به گزارش ایسنا، در ادامه حملات رژیم صهیونیستی به بیمارستان‌های غزه، وزارت بهداشت فلسطین در غزه روز چهارشنبه اعلام کرد «ارتش اسرائیل وارد مجتمع پزشکی ناصر در خان یونس شده است».

طبق گزارش خبرگزاری شهاب، ارتش رژیم صهیونیستی از آوارگان و کادر درمان خواسته است که این مجتمع را ترک کرده و به رفح بروند.

ارتش رژیم صهیونیستی پیش از این نیز به چند بیمارستان در نوار غزه از جمله الشفا یورش برده و بیماران و آوارگان پناه گرفته در آن را به شهادت رسانده بود.

از هفتم اکتبر ۲۰۲۳ که رژیم صهیونیستی حملات ویرانگر خود علیه نوار غزه را با حمایت آمریکا آغاز کرد، ده‌ها هزار فلسطینی که بیشترشان زن و کودک بودند، در این حملات شهید و زخمی شدند و زیرساخت‌های نوار غزه به شکل گسترده‌ای ویران شد و فاجعه انسانی بی‌سابقه‌ای در این منطقه رقم خورد.

در نتیجه این حملات و محدودیت‌هایی که این رژیم اعمال کرده و در پی کمبود شدید غذا، آب، دارو و سوخت ساکنان نوار غزه به ویژه دو استان غزه و استان شمالی در آستانه خطر قحطی قرار داشته و جان کودکان و سالخوردگان در این منطقه به خطر افتاده است.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • هآرتص: اسرائیل قصد تجزیه غزه را دارد
  • منابع مصری: ارتش اشغالگر قصد دارد پس از ماه رمضان به رفح حمله کند
  • شمال فلسطین اشغالی زیر آتش باران حزب الله
  • حمله ارتش رژیم صهیونیستی به بیمارستان «ناصر» در خان‌یونس
  • اذعان رژیم صهیونیستی به کشته شدن اسیر خود در غزه
  • حمله موشکی سنگین حزب الله به مواضع ارتش اسرائیل/زخمی شدن ۳ هزار سرباز اسرائیلی/اختلاف شدید بین آمریکا و اسرائیل بر سر جنگ غزه
  • حمله موشکی سنگین حزب الله به مواضع ارتش اسرائیل/زخمی شدن ۳ هزار سرباز اسرائیلی
  • حمله موشکی حزب‌الله به مواضع ارتش رژیم صهیونیستی
  • زخمی شدن 31 نظامی اسرائیلی در 48 ساعت گذشته
  • زخمی شدن ۳۱ نظامی صهیونیست در نوار غزه طی ۴۸ ساعت گذشته