Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ایلام ؛سهیلا ملکشاهی مدیرکل تامین اجتماعی استان ایلام اظهار داشت: در راستای تعمیم و توسعه ارائه خدمات از طریق سامانه متمرکز خدمات غیرحضوری و با هدف کاهش بار مراجعات به واحد‌های اجرائی، تسهیل در انجام امور و افزایش سطح رضایت مخاطبان، امکان ارائه غیرحضوری برخی از خدمات مربوط به فرآیند نام‌نویسی متمرکز مخاطبان، شامل نام‌نویسی برای اولین بار و بروزرسانی ارتباط بیمه‌ای، فراهم گردیده و از این پس، کارفرمایان کارگاه‌های مشمول قانون تامین اجتماعی می‌توانند بدون مراجعه به شعب ‏ و یا کارگزاریی رسمی سازمان، از طریق درگاه eservices.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

tamin.ir نسبت به درخواست نام‌نویسی نیروی کار شاغل در کارگاه یا کارگاه‌های تحت پوشش خود اقدام کنند.

او افزود: کارفرمایانی می‌توانند از این خدمات استفاده کنند که دارای توافقنامه تنظیم و ارسال لیست اینترنتی با سازمان بوده و اطلاعات آن‌ها در پورتال مخاطبان موجود باشد.

مدیرکل تامین اجتماعی استان ایلام یادآور شد: کارفرما باید در صورت استخدام و اشتغال به کار نیروی کار جدید، انتقال و جابجائی افراد شاغل در سطح کارگاه‌های یک کارفرما و نیز تغییر شعبه تامین اجتماعی که ممکن است ناشی از جابجائی کارگاه و یا تغییرات محدوده عملکرد شعب تامین اجتماعی باشد، نسبت به ارائه درخواست نام‌نویسی غیرحضوری اقدام کند.

انتهای پیام / غ

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: تامین اجتماعی غیرحضوری نام نویسی تحت پوشش تامین اجتماعی نام نویسی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۸۹۷۰۲۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تامین امنیت جامعه و مقابله با ناهنجاری های اجتماعی و برخورد با مخلین امنیت از خدمات دستگاه قضایی است

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین از سنندج، محمد جباری دادستان مرکز استان کردستان در آیین تکریم و معارفه دادستان کامیاران اظهار کرد: لازمه تحقق شعار سال ، جلب و جذب مشارکت مردمی توسط مسئولین در عرصه های مختلف است.
وی ضمن تبریک حمله افتخارآفرین نیروی هوافضای سپاه پاسداران انقلاب اسلامی به خاک رژیم صهیونیستی، اظهار کرد: نظام مقدس جمهوری اسلامی با تکیه بر خداوند متعال و اراده جمعی مردم، مدلی از نظام سیاسی – دینی را در جهان ارائه داده که آثار آن را در سرتاسر جهان مشاهده می کنیم.

جباری افزود: بر اساس اصل ۱۵۶ قانون اساسی جمهوری اسلامی، دادستان وظایف متعددی از قبیل احقاق حق، تشخیص حق و اجرای حق را بر عهده دارد و کارشناسان علوم قضایی بیش از ۲۵۰ وظیفه را برای دادستان احصاء کرده اند.

وی تاکید کرد: دادسرا از حساس ترین ارکان قوه قضاییه به شمار می رود که رسیدگی به تظلمات، احیای حقوق عامه، پیشگیری از وقوع جرم، کشف جرم و اجرای حکم از جمله وظایف دادسراست.

دادستان سنندج تصریح کرد : با توجه به نامگذاری سال جاری توسط مقام معظم رهبری، لازمه جهش تولید، جلب مشارکت های مردمی است و این مهم توسط مسئولین ۳ قوه باید صورت گیرد.

جباری اضافه کرد: در این راستا کمیته ای با مشارکت مردم در استان تشکیل شده تا راهکارهای جلب و جذب مشارکت های مردمی را با توجه به اقتضائات، پتانسیل ها و توانمندی هر شهرستان را رصد کنند.

وی افزود: یکی از خدمات دستگاه قضایی، تامین امنیت جامعه و مقابله با ناهنجاری های اجتماعی و برخورد با مخلین امنیت در جامعه است که استفاده از ظرفیت های مردمی با تکیه بر قانون و ابداعات مدیریتی می تواند بسیار راهگشا باشد.

دادستان مرکز استان همچنین بر ضرورت آسیب شناسی جرایم در کامیاران تاکید کرد و بر تبادل نظر مسئولین این شهرستان و سازمانهای مردم نهاد در جهت کاهش جرایم و آسیب های اجتماعی تاکید کرد.
در پایان این مراسم، میلاد کفراشی به عنوان دادستان جدید شهرستان کامیاران معرفی شد و از زحمات کورش مرادی تقدیر شد.

46

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید. کد خبر 1897862

دیگر خبرها

  • جزئیات خدمات درمانی «رایگان» تامین‌اجتماعی به بیمه‌شدگان
  • واریز بخشی از مطالبات مراکز درمانی طرف قرارداد تامین‌ اجتماعی
  • واریزبخشی از مطالبات مراکزدرمانی طرف قرارداد تامین‌اجتماعی
  • واریزبخشی از مطالبات مراکز درمانی طرف قرارداد تامین‌اجتماعی
  • چتر حمایتی پزشکان یزدی برای درمان بیماران صعب العلاج
  • پرداخت ۱۸ میلیارد تومان برای بیماری‌های صعب العلاج
  • ارائه ۹هزار خدمت درمان سرپائی به بیمه شدگان تامین اجتماعی سمنان
  • تامین امنیت جامعه و مقابله با ناهنجاری های اجتماعی و برخورد با مخلین امنیت از خدمات دستگاه قضایی است
  • خدمات رایگان برای افراد بالای ۶۵ سال در یزد
  • خدمات بستری رایگان افراد بالای ۶۵ سال