Web Analytics Made Easy - Statcounter

پرسپولیس نتوانست عنوان بهترین خط دفاع تاریخ لیگ برتر را از آن خود کند.

خبرگزاری فوتبال ایران پارس فوتبال دات کام :

پرسپولیس شب گذشته در دیداری تشریفاتی مقابل ذوب آهن شکست خورد. در شب برپایی جشن قهرمانی پرسپولیس، سرخپوشان که به قول یحیی انگیزه زیادی برای پیروزی در بازی تشریفاتی نداشتند، مغلوب حریفی شدند که با شوک رحمان رضایی پوست انداخته بود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

سرخ ها در بازی شب گذشته مقابل ذوب آهن نتوانستند روند شکست ناپذیری خود را حفظ کنند و پس از ۱۶ بازی شکست را تجربه کردند.

نکته اینجا بود که گل محمدزاده به پرسپولیس باعث شد رکورد بهترین خط دفاع یک فصل لیگ برتر در اختیار استقلال باقی بماند. پیش از این استقلالی ها با ۱۳ گل خورده در یک فصل رکورددار بودند. استقلال فصل قبل با این که قهرمان نشد، با ۱۳ گل خورده در یک فصل، رکورد زد.

پرسپولیسی ها امید داشتند با درخشش رادو، با همان ۱۲ گل خورده صاحب این رکورد بشوند اما دو گل خورده مقابل نساجی و ذوب آهن کار را خراب کرد تا این عنوان همچنان در اختیار استقلال باقی بماند.

منبع: پارس فوتبال

کلیدواژه: استقلال استقلال پرسپولیس گل خورده

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت parsfootball.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «پارس فوتبال» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۸۹۷۰۷۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

میکل آرتتا و تصاحب رکورد جاودانه ژوزه مورینیو در صورت قهرمانی در لیگ برتر

جوان‌ترین سرمربی فاتح لیگ برتر؛ این عنوانی است که سرمربی آرسنال می‌تواند به آن دست یابد. 

طرفداری | سرمربی اسپانیایی آرسنال امروز 42 ساله شد. او برای تبدیل عدد 42 به یکی از مهم‌ترین سال‌های زندگی‌اش، باید ماموریت قهرمانی در لیگ برتر را به سرانجام برساند. 

به گزارش اسکواکا؛ در صورتی که آرسنال در پایان فصل به عنوان قهرمان فصل 24-2023 لیگ برتر شناخته شود، میکل آرتتا عنوان جوان‌ترین فاتح این جام شناخته خواهد شد. پیش‌تر ژوزه مورینیو (42 سال و 94 روز) این مهم را به نام خود ثبت کرده است. در هفته پایانی فصل جاری، آرتتا 42 سال و 54 روز خواهد داشت. در حال حاضر توپچی‌ها در صدر جدول قرار دارند و به نظر می‌رسد کورس قهرمانی تا انتهای فصل ادامه خواهد شد. شاگردان مرد اسپانیایی کمتر از هفت روز دیگر به اتحاد سفر می‌کنند تا در مهم‌ترین بازی فصل به مصاف منچسترسیتی بروند. 

مورینیو در فصل اول خود در چلسی: 38 بازی، 29 برد، 72 گل زده و 15 گل دریافتی 

از دست ندهید ????????????????????????

گل تماشایی ستاره آلمان در ثانیه 7 / فیلم این بازیکن شماره 7 جدید تیم ملی پرتغال شد / عکس تشویق زیدان و کاسیاس در بازی اسطوره‌های رئال مادرید / فیلم رویانیان: پیروزی را من پرسپولیس کردم! زور صداوسیما به داور ژاپنی نرسید / فیلم

دیگر خبرها

  • رکورد بزرگی که قلعه‌نویی در فیفادی شکست
  • رنکینگ سایت اوپتا؛ استقلال در رتبه نهم آسیا و بالاتر از پرسپولیس و سپاهان + عکس
  • حمله یک پرسپولیسی به رکورد خاطره انگیز دراگان اسکوچیچ
  • بازی دوستانه پرسپولیس با رقیب بعدی استقلال
  • (عکس) رجزخوانی کاپیتان پرسپولیس برای رقبا با این ژست ویژه
  • جواد نکونام و علی خطیر؛ یک دعوای تمام عیار در استقلال | برگزیده سال (دعوای سال)
  • کدام شهرهای اروپا برای راه‌اندازی استارت‌آپ بهترین هستند؟
  • میکل آرتتا و تصاحب رکورد جاودانه ژوزه مورینیو در صورت قهرمانی در لیگ برتر
  • چگونه استقلال و سپاهان در هفته ۲۱ بهترین شدند؟
  • شکست حقوقی پرسپولیس از مهاجم استقلال