Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایران آنلاین»
2024-03-28@12:06:52 GMT

ماجرای دیدار محسن هاشمی با محمد باقر قالیباف

تاریخ انتشار: ۱۸ مرداد ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۸۸۹۷۰۸۹

ماجرای دیدار محسن هاشمی با محمد باقر قالیباف

عضو شورای شهر تهران از دیدار محسن هاشمی با محمدباقر قالیباف خبر داد و گفت: نمایندگان مجلس جهت حل چالش‌های شهر تهران به کمک مدیریت شهری می‌آیند.

زهرا صدراعظم نوری عضو شورای شهر تهران در باره دیدار اخیر محسن هاشمی، رئیس شورای شهر با محمدباقر قالیباف رئیس مجلس شورای اسلامی اظهار داشت: این دیدار طی هفته گذشته انجام گرفته و در باره همکاری بین مجلس و شورای شهر مباحثی مطرح شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با اشاره به این که در جلسه محسن هاشمی با محمدباقر قالیباف بنده حضور نداشته‌ام، گفت: این که مدیریت شهری با کمک نمایندگان مجلس مسائل و مشکلات پایتخت را در حوزه شهری برطرف کنند مورد توجه است و می‌توان از ظرفیت نمایندگان مجلس برای رفع چالش‌های تهران کمک گرفت.

رئیس کمیسیون سلامت شورای شهر تهران ادامه داد: رویکرد محمدباقر قالیباف، رئیس مجلس درباره تعامل با مدیریت شهری مثبت بوده است و از آنجایی که برخی از نمایندگان و رئیس مجلس قبلا در حوزه شهرداری و شورای شهر فعال بوده‌اند، موضوع مهمی است و می‌توان با کمک آنها که به مسائل شهر آشنا هستند در جهت رفع مشکلات پایتخت اقدام کرد.

وی خاطرنشان کرد: نمایندگان مجلس حتماً به مدیریت شهری در رفع چالش‌های شهر تهران کمک خواهند کرد و ان‌شاءالله جلسه بین محسن هاشمی و محمدباقر قالیباف نتایج موثری به همراه خواهد داشت.

نوری گفت: در جلسه آینده صحن شورای شهر جزئیات این جلسه توسط محسن هاشمی رئیس شورای شهر اعلام خواهد شد./فارس

منبع: ایران آنلاین

کلیدواژه: محمدباقر قالیباف نمایندگان مجلس مدیریت شهری شورای شهر محسن هاشمی شهر تهران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت ion.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایران آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۸۹۷۰۸۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دیدار زیاد نخاله با رئیس مجلس

دبیرکل جنبش جهاد اسلامی فلسطین با رییس مجلس شورای اسلامی دیدار کرد.

به گزارش ایسنا، زیاد نخاله دبیرکل جنبش جهاد اسلامی امروز با حضور در بهارستان با محمدباقر قالیباف رئیس مجلس شورای اسلامی دیدار و گفت و گو کرد. 

صبح امروز نیز اسماعیل هنیه رئیس دفتر سیاسی حماس با رئیس مجلس شورای اسلامی دیدار داشت.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • دبیرکل جنبش جهاد اسلامی فلسطین با قالیباف دیدار کرد
  • دومین دیدار قالیباف با رهبران مقاومت فلسطین در امروز
  • «زیاد نخاله» با قالیباف دیدار کرد
  • دیدار رئیس دفتر سیاسی حماس با قالیباف
  • دیدار زیاد نخاله با رئیس مجلس
  • اسماعیل هنیه و زیاد نخاله با قالیباف دیدار کردند
  • رییس دفتر سیاسی جنبش مقاومت حماس با قالیباف دیدار کرد
  • رئیس دفتر سیاسی حماس با قالیباف دیدار کرد
  • اسماعیل هنیه با قالیباف دیدار کرد
  • شریعتی: پایگاه رأی قالیباف در انتخابات شرکت نکرد/ اگر شورای نگهبان و رئیسی بیعت کنند، اصول‌گرایان هم در انتخابات بعدی رای نمی دهند