Web Analytics Made Easy - Statcounter

مسوولان برگزاری مسابقات مسترالمپیا ۲۰۲۰ در آمریکا از «هادی چوپان» قهرمان پرورش اندام ایران برای شرکت در این تورنمنت معتبر دعوت کردند.

 چوپان در کنار فیل هیث، براندون کوری، دکستر جکسون و تعدادی انگشت شمار دیگر از بزرگان پرورش اندام دنیا جواز حضور در مستر المپیا سال جاری را کسب کرده است. وی سال گذشته با لقب گرگ ایرانی توانست مدال برنز این مسابقات را از آن خود کند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

چوپان روز شنبه در گفت وگو با خبرنگار ایرنا به دعوت مسوولان مسابقات مستر المپیا برای حضور وی در معتبرترین تورنمنت پرورش اندام دنیا اشاره کرد و گفت: باعث افتخار است که برای دومین سال پیاپی در این مسابقات نماینده کشور ایران باشم. حضور در این مسابقات با توجه به مشکلات ویزا و شیوع بیماری کرونا کار آسانی نیست، تمام تلاشم این است تا بتوانم با رایزنی جواز حضور در این تورنمنت را کسب کنم.  

دارنده مدال برنز مسابقات مسترالمپیا در سال ۲۰۱۹ ادامه داد: تمام تلاشم سربلندی ایران عزیز در مسابقات ورزشی رشته پرورش اندام است. امیدوارم با کمک مدیر برنامه و مربیم بتوانم ویزا حضور در این مسابقات را کسب کنم. در کنار تلاش برای حضور تمام توان را به کار خواهم گرفت که عنوان چشمگیری را کسب کنم.

وی یادآور شد: درست است امسال شمار کمی از قهرمانان به مسابقه مستر المپیا در سال ۲۰۲۰ دعوت شدند اما آنان برترین‌ها هستند و کار برای کسب عنوان راحت نیست.

برچسب‌ها هادی چوپان مستر المپیا

منبع: ایرنا

کلیدواژه: هادی چوپان مستر المپیا هادی چوپان مستر المپیا مسابقات مستر مستر المپیا پرورش اندام

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۸۹۷۰۹۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

انتخابات هیات بدنسازی و پرورش اندام آذربایجان شرقی تجدید می شود

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از روابط عمومی اداره کل ورزش و جوانان آذربایجان شرقی، اداره کل ورزش و جوانان آذربایجان شرقی اطلاعیه‌ای در خصوص تجدید انتخابات هیأت بدنسازی و پرورش اندام استان به شرح ذیل صادر کرد؛

با توجه به اعلام رأی جلسه حکمیت دفتر امور مشترک فدراسیون‌های وزارت ورزش و جوانان که در تاریخ ۱۴۰۲/۱۲/۱ برگزار گردید، ضمن بررسی همه جانبه این دفتر در خصوص انتخابات هیأت بدنسازی و پرورش اندام استان آذربایجان شرقی، به استحضار عموم می‌رساند انتخابات این هیأت تجدید خواهد شد.

همچنین جهت تعیین وضعیت و ممانعت از بروز عقب افتادگی در هیأت بدنسازی و پرورش اندام استان، سرپرست جدید این هیأت با هماهنگی فدراسیون بدنسازی و پرورش اندام و اداره کل ورزش و جوانان استان انتخاب و اقدامات لازم جهت برگزاری مجدد انتخابات این هیأت در اسرع وقت انجام خواهد شد.

کد خبر 6081685

دیگر خبرها

  • انتخابات هیات بدنسازی و پرورش اندام آذربایجان شرقی تجدید می شود
  • مرگ قهرمان پرورش اندام در حین مسابقه
  • قهرمان پرورش اندام در حین مسابقه جان باخت
  • تصویری از نقاشی زیبای هادی چوپان روی دیوار + عکس
  • استوری جذاب هادی چوپان؛ انتشار تصویری بر روی دیوار
  • تصویری از نقاشی زیبای هادی چوپان روی دیوار
  • (عکس) استوری جالب و جدیدی که هادی چوپان منتشر کرد
  • نقاشی زیبا از هادی چوپان در یک باشگاه ورزشی
  • (عکس) هانی رامبد به هادی چوپان انگیزه داد
  • (عکس) آرزوی قهرمانی چوپان در مسترالمپیا ۲۰۲۴ از طرف هانی رامبد