Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از اهواز، غلامرضا شریعتی استاندار خوزستان طی پیامی فرا رسیدن عید غدیرخم را تبریک گفت.

متن پیام بدین شرح است:

 «وَ هُوَ وَلیُّ کُلِّ مُؤمنٍ بَعْدِی» فردا، خورشید عالم افروز غدیر، طلوعی تازه می‌کند. عید غدیرخم به یُمن نور ولایت و امامت، جان‌های مشتاق به امامت و محتاج به ولایت را به انوار قدسی اش روشن می‌کند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

یوم الله غدیر، همان روز آسمانی است که در آن آیه ولایت علی از خداوند متعال به فرشته‌ی وحی ابلاغ می‌شود و همان روز پرفروزی که در آن حضرت محمد (ص) به امر خدا، امام علی(ع) را پس از خود بر مسند امامت امت می‌نشاند؛ و همان روز مبارکی که در آن «نهال تشیع» به دستِ علی در بوستانی به وسعت هستی غرس می‌شود؛ و این گونه عید سعید غدیرخم، روز اکمال دین و اتمام نعمت، به نیکی «عیداللّه الاَکبر» نام می‌یابد.

این جانب فرا رسیدن «عید سعید غدیر، آغازین روز امامت فرخنده و ولایت خجسته‌ی مولی الموحدین، حضرت علی (علیه السلام) را به محضر حضرت ولیعصر (عج)، مقام معظم رهبری، مردم غیور خوزستان تبریک و تهنیت می‌گویم و صمیمانه از درگاه خداوند منان برای همگان توفیق شیفتگی واقعی و سعادت شیعگی حقیقی آن امام را تمنا دارم.

غلامرضا شریعتی استاندار خوزستان

انتهای پیام/م

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: عید غدیر خم مناسبت های مذهبی عید غدیرخم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۸۹۷۱۱۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دیدار نماینده ولی‌فقیه در استان و استاندار با اعضای شورای تأمین استان همدان

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما استان همدان، استاندار همدان در این دیدار گفت: ارتش با نگاه حضرت امام عظیم‌الشأن (ره) هویت جدید پیدا کرد. 

علیرضا قاسمی فرزاد افزود: با صدور پیام تاریخی حضرت امام‌خمینی (ره)، روز ۲۹ فروردین‌ماه را به عنوان روز ارتش تعیین کردند و ارتش مکتبی بر اساس نگاه امام عظیم‌الشأن (ره) هویت جدید پیدا کرد.

او تصریح کرد : در ابتدای انقلاب‌اسلامی منافقین کوردل شعار انحلال ارتش می‌دادند تا قدرت مدافع مردم و کشور را برای مقاصد شوم و تجزیه‌طلبانه‌ی خود از بین ببرند.

استاندار همدان در بخش دیگری از سخنانش گفت: عملیات تنبیهی «وعده صادق» تبلور ایمان، اعتقاد، علم و مقاومت در برابر تمام مستکبران جهان بود.

علیرضا قاسمی فرزاد افزود: مسیر حرکت پهپاد‌ها و موشک‌ها با برنامه بسیار هوشمندانه از شهر‌های رژیم منحوس صهیونیستی گذشت تا بخشی از قدرت نظامی ایران‌اسلامی نمایان شود.

دیگر خبرها

  • رئیسی سالروز استقلال زیمبابوه را تبریک گفت
  • دیدار امام جمعه همدان و استاندار با اعضای شورای تأمین استان همدان
  • پیام استاندار البرز به مناسبت روز ارتش
  • دیدار نماینده ولی‌فقیه در استان و استاندار با اعضای شورای تأمین استان همدان
  • پیام تبریک رئیس کل دادگستری آذربایجان غربی به مناسبت روز ارتش
  • پیام تبریک استاندار ایلام به مناسبت روز ارتش
  • پیام تبریک استاندار برای افتخار آفرینی فرنگی کاران ملی پوش خوزستان در آسیا
  • پیام تبریک استاندار آذربایجان غربی به مناسبت فرا رسیدن روز ارتش
  • پیام تبریک فرمانده فراجا خوزستان به مناسبت روز ارتش
  • حجت الاسلام ادیانی با صدور پیامی روز ارتش را تبریک گفت