Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «الف»
2024-03-28@20:02:53 GMT

تکرار روزی پرترافیک امروز در محورهای شمال

تاریخ انتشار: ۱۸ مرداد ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۸۸۹۷۱۵۸

علیرضا قدمی امروز درباره وضعیت ترافیک در محورهای شمال در گفت‌وگو با فارس ، اظهار کرد: در حال حاضر آمد و شد خودروها در تمامی محورهای شمال به‌صورت پرحجم است ولی باتوجه به ورودی‌هایی که طی روز گذشته در استان داشتیم انتظار داریم از ساعات بعدازظهر جاده‌های استان شلوغ شود.


وی در ارتباط با اعمال محدودیت‌های ترافیکی در محورهای شمال، اضافه کرد: تردد تمامی کامیون و کامیونت به‌جز حاملان مواد سوختی و فاسدشدنی تا ساعت ۲۴ امشب از محور هراز ممنوع است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

رئیس پلیس راه مازندران با اشاره به ممنوع بودن تردد تمامی تریلی همچنان از محور هراز، اضافه کرد: تردد تمامی وسایل نقلیه از ساعت ۱۵ امروز تا ساعت ۲ بامداد روز بعد از رودهن به سمت آمل ممنوع بوده و با اعلام مأموران پلیس راه در محل، تردد تمامی وسایل نقلیه از ساعت ۱۷ امروز تا ساعت ۲ بامداد  فردا از آب‌اسک به سمت رودهن (محدوده مشاء ) به‌صورت یک‌طرفه خواهد بود.

این مسؤول بیان کرد: تردد تمامی تریلی به‌جز حاملان موادسوختی و فاسدشدنی از ساعت ۱۲ تا ۲۴ امروز از مسیر شمال به جنوب این محور ممنوع خواهد بود.

قدمی با اعلام اینکه تردد تمامی تریلی،کامیون و کامیونت کماکان از محور کندوان ممنوع است، بیان کرد: تردد تمامی وسایل نقلیه از ساعت ۱۲ امروز تا ساعت ۲ بامداد فردا از کرج و ابتدای آزادراه تهران ـ شمال به سمت مرزن‌آباد ممنوع بوده و با اعلام مأموران پلیس راه در محل، تردد تمامی وسایل نقلیه از ساعت ۱۵ امروز تا ساعت ۲ بامداد فردا از مرزن‌آباد به سمت کرج و آزادراه تهران ـ شمال به‌صورت یک‌طرفه خواهد بود.

وی یادآور شد: اعمال محدودیت یک‌طرفه به‌صورت مقطعی در محور کیاسر، درصورت افزایش حجم ترافیک نیز اجرا می‌شود.

رئیس پلیس راه مازندران با تاکید بر اینکه تاکید پلیس به رانندگان مدیریت زمان سفر است، گفت: مرکز کنترل راه‌های مازندران با شماره تلفن‌های ۲۱۸۲۴۴۲۰ و ۲۱۸۲۴۴۳۴ با پیش شماره ۰۱۱ در هر ساعتی از شبانه‌روز پاسخگوی سوالات شهروندان درباره آخرین وضعیت جاده‌های استان است.

منبع: الف

کلیدواژه: تردد تمامی وسایل نقلیه از ساعت امروز تا ساعت ۲ بامداد محورهای شمال پلیس راه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.alef.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «الف» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۸۹۷۱۵۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

جان باختن ۵۴۹ نفر در سفرهای نوروزی/ حجم زیاد تردد در تمامی محورها

سرهنگ سیاوش محبی جانشین رئیس پلیس راه راهور فراجا در گفت و گو با خبرنگار مهر درباره آخرین وضعیت محورهای شمالی کشور گفت: وضعیت محورهای خروجی تهران به سمت شمال در محورهای فیروزکوه و هراز تردد پر حجم و روان و محور چالوس تردد پر حجم و در محدوده پل زنگوله تا سیاه پیشه ترافیک مقطعی است.

وی افزود: در محورهای قزوین_رشت ترافیک روان و بدون گره ترافیکی و در سایر محورهای استان‌های سمنان خراسان رضوی، اصفهان، آذربایجان غربی، آذربایجان شرقی ترافیک پرحجم و روان است.

سرهنگ محبی ادامه داد: تمامی محورهای مواصلاتی کشور از حجم تردد زیادی برخوردارند و گره ترافیکی وجود ندارد.

وی بیان کرد: به دلیل ترافیک در محورهای شمالی کشور توصیه می‌شود شهروندان از محورهای فیروزکوه و قزوین_رشت تردد کنند.

جانشین رئیس پلیس راه راهور فراجا گفت: از ابتدای طرح نوروزی متأسفانه ۵۴۹ نفر در تصادفات جاده‌ای جان باختند که عمده تصادفات در استان‌های اصفهان، گیلان، فارس و سیستان بلوچستان است.

وی ادامه داد: بیشتر تصادفات فوتی در ۳۰ کیلومتری شهرها و در ساعات ۱۶ تا ۲۰ و یک بامداد تا ۶ به دلیل خستگی و خواب آلودگی رخ می‌دهد.

سرهنگ محبی گفت: متأسفانه شهروندان تغییر الگو سفر داده‌اند و شب را برای سفر انتخاب می‌کنند و به جای استراحت رانندگی می‌کنند که همین خستگی و خواب آلودگی منجر به تصادف می‌شود.

به رانندگان توصیه می‌شود حتماً هر ۲ ساعت یک ربع استراحت در محل‌های امن داشته باشند.

کد خبر 6063331

دیگر خبرها

  • تردد از کرج و آزادراه تهران -شمال به سمت مازندران ممنوع شد
  • تردد در جاده چالوس و آزادراه تهران-شمال به سمت مازندران ممنوع شد
  • ترافیک در جاده چالوس و آزاد راه تهران شمال سنگین است
  • ممنوعیت تردد از مرزن آباد به تهران از ساعت ۱۳ امروز
  • تمامی محورهای چهارمحال و بختیاری باز است
  • تردد وسایل نقلیه از محور چالوس تا اطلاع بعدی ممنوع شد
  • جان باختن ۵۴۹ نفر در سفرهای نوروزی / حجم زیاد تردد در تمامی محورها
  • ترافیک سنگین در تمامی محورهای شمالی کشور
  • جان باختن ۵۴۹ نفر در سفرهای نوروزی/ حجم زیاد تردد در تمامی محورها
  • تداوم محدودیت‌های ترافیکی در محورهای شمال