Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «فارس»
2024-04-23@12:09:17 GMT

پدیده فیورنتینا اولین خرید مالک جدید رم

تاریخ انتشار: ۱۸ مرداد ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۸۸۹۷۲۲۹

پدیده فیورنتینا اولین خرید مالک جدید رم

باشگاه آ.اس رم به دنبال جذب هافبک 23 ساله فیورنتینا است.

به گزارش خبرگزاری فارس، سایت «کالچو مرکاتو» ایتالیا خبر داد گروه فریدکین مالک جدید باشگاه آ.اس رم در اولین گام برای تقویت بنیه تیم به دنبال جذب گاییتانو کاستروویلی، هافبک جوان فیورنتینا است.

هفته گذشته جیمز پالوتا، مالک باشگاه رم این باشگاه ایتالیایی را به هموطنش  فریدکین فروخت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

با تغییر مدیریت باشگاه پاینتخت ایتالیا نوعی پوست اندازی در ترکیب تیم در تابستان شاهد خواهیم بود.

مدیر اجرایی باشگاه رم در حال رایزنی با مدیر برنامه پدیده فیورنتینا است تا بعد از توافقات لازم با مدیران فیورنتینا وارد مذاکره شد و این انتقال را نهایی کند.

در طرف مقابل فیورنتینا هم به بازیکنان رم علاقه مند است و فلورنزی، خوان خسوس، برادی و ریکاردی را زیرنظر دارد. جالوروسی برای جذب این هافبک 23 ساله باید 40 میلیون یورو پرداخت کند.

کاستروویلی در 2 فصل گذشته در فیورنتینا حضور نداشت و برای تیم دسته اولی کرمونزه بازی می کرد. این هافبک ایتالیایی در طول 2 فصل برای تیم دسته اولی 52 بازی انجام داده و 5 گل به ثمر رسانده است.

انتهای پیام/

 

منبع: فارس

کلیدواژه: رم پدیده فیورنتینا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۸۹۷۲۲۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اولین واکنش پتروشیمی خلیج فارس به خرید استقلال

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین؛ در این بیانیه آمده است:

۸۵ درصد سهام باشگاه استقلال، توسط کنسرسیومی از شرکت‌های گروه صنایع پتروشیمی خلیج‌فارس شامل پتروشیمی بندر امام، پتروشیمی بوعلی سینا، پتروشیمی شهید تندگویان، پتروشیمی پارس و شرکت صنایع پتروشیمی خلیج‌فارس امروز خریداری شد.
هلدینگ خلیج‌فارس در راستای اجرای سیاست‌های کلی چهل و چهارم قانون اساسی و به‌موجب مصوبه هیئت وزیران در سال ۱۳۸۶ و مصوبه هیئت واگذاری در سال ۱۳۸۹ با انتقال سهام ۱۵ شرکت متعلق به شرکت ملی صنایع پتروشیمی تبدیل به هلدینگ و شرکت سهامی عام شد و ۲۷ فروردین ۱۳۹۲ در بورس اوراق بهادار پذیرفته شد.

گروه صنایع پتروشیمی خلیج‌فارس که امروز در گستره ۱۳ استان کشور فعالیت دارد، بر اساس رده‌بندی جهانی در رده دوم خاورمیانه و در رده ۲۷ شرکت‌های پتروشیمیایی جهان قرار دارد، ارزش بازاری معادل ۱۳۲۰ هزار میلیارد تومان دارد.

شرکت صنایع پتروشیمی خلیج‌فارس همچنین رتبه اول بیشترین صادرات، رتبه اول بالاترین ارزش بازار، رتبه اول بیشترین سودآوری، رتبه اول صادرات کشور و رتبه اول بالاترین ارزش‌افزوده را در بین شرکت‌های ایرانی به خود اختصاص داده است.

جلوگیری حداکثری از خام‌فروشی و اتکا به توان داخل به‌عنوان سیاست راهبردی هلدینگ خلیج‌فارس از زمان آغاز مدیریت دکتر علی عسکری در دستور کار بزرگ‌ترین هلدینگ پتروشیمی ایران قرار گرفته است، راهبردی که حاصلش توجه ویژه به تکمیل زنجیره ارزش و تمرکز ویژه بر ایجاد و توسعه صنایع و پارک‌های پایین‌دستی به‌منظور خلق ارزش‌افزوده، اشتغال‌زایی، تنوع سبد محصولات هلدینگ و سودآوری قابل‌توجه برای سهام‌داران است.

گروه صنایع پتروشیمی خلیج‌فارس که سال گذشته موفق به راه‌اندازی دو پروژه ملی پالایشگاه گاز هویزه خلیج‌فارس و پتروشیمی گچساران شده امروز ۳۳ طرح به ارزش ۱۵ میلیارد دلار را در دست اجرا دارد که با بهره‌برداری از آنها گام بلندی به‌سوی قله برداشته خواهد شد.

258 258

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید. کد خبر 1898298

دیگر خبرها

  • عکس| واکنش مالک جدید پرسپولیس به خرید سرخ‌ها
  • خرید جت؛ جنجال بر سر یک قانون ۲۰ ساله!
  • اولین پیام رسمی مالک جدید استقلال به آبی‌پوشان!
  • اولین واکنش پتروشیمی خلیج فارس به خرید استقلال
  • نبود هتل، مانع مجازات بازیکنان ناپولی شد!
  • رویای پدیده 17 ساله بارسا تعبیر شد
  • پدیده ۲۳ ساله کشتی آمریکا "دیوید تیلور" را به زانو در آورد (فیلم)
  • خبرنگار خاص و معروف اولین فیلمش را بازی می کند | حمید معصومی‌نژاد تابعیت ایتالیایی دارد؟
  • خبرنگار خاص و معروف اولین فیلمش را بازی می کند | من تابعیت ایتالیایی ندارم !
  • سپاهان به دنبال طلسم شکنی ۱۰ ساله/ آلومینیوم در انتظار اولین برد