Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «رویداد24»
2024-04-19@14:29:50 GMT

نقاط ضعفی که به استقلال لطمه زده است

تاریخ انتشار: ۱۸ مرداد ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۸۸۹۷۲۷۳

نقاط ضعفی که به استقلال لطمه زده است

رویداد۲۴ منصور رشیدی در مورد تساوی دو بر دو استقلال برابر شهر خودرو مشهد گفت: دیدار جذابی را خصوصاً در نیمه دوم از دو تیم شاهد بودیم. هم استقلال و هم شهر خودرو نمی‌خواستند بازنده باشند و تلاششان باعث شد تا بازی با تساوی به پایان برسد.

وی تاکید کرد: مجیدی با ترکیب خوبی به میدان رفت اما یک مقدار بازیکنان استقلال بی برنامه بودند و نتوانستند بازی همیشگی خود را ارائه دهند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

خصوصاً در نیمه اول که بازیکنان انگار به تازگی کنار یکدیگر بازی می‌کردند و از هماهنگی لازم برخوردار نبودند.

رشیدی با انتقاد از عملکرد خط دفاع استقلال گفت: متاسفانه هر چقدر کارشناسان راجع به اشتباهات خط دفاعی استقلال صحبت می‌کنند هیچ تاثیری در روند فنی دفاعی آبی‌پوشان وجود ندارد. در این بازی هم شاهد بودیم که دو اشتباه محرز باعث شد تا استقلال راحت دو گل از حریف دریافت کند.

رشیدی در خصوص مهاجمان استقلال هم گفت: دیاباته این روزها گره‌گشای تیم استقلال شده، او در هر بازی برای آبی‌پوشان گلزنی می‌کند و حالا او را می‌توان متخصص پنالتی زدن هم دانست. خونسردی و آرامش او برای زدن پنالتی بسیار جالب است و در مجموع هر وقت در زمین حضور دارد عملکرد قابل قبولی هم دارد. ارسلان مطهری هم همیشه که به عنوان یار ذخیره به میدان می‌آید عملکرد مثبتی دارد. او گلزنی کرد اما متاسفانه دچار مصدومیت شد. شاید اگر تا پایان در زمین می‌ماند می‌توانست باز هم برای استقلال گلزنی کند.

بیشتر بخوانید: تیم مجیدی خوب است اگر داستان مصدومیت‌ها به پایان برسد

این پیشکسوت استقلال با اشاره به عملکرد مهدی قایدی گفت: در مورد قاعدی باید بگویم او هنوز به آمادگی کامل نرسیده است. درست است که برای استقلال یک پنالتی گرفت اما چند موقعیت خوب را به راحتی از دست داد. سرمربی استقلال که خودش یکی از بهترین مهاجمان ایران بوده است باید قایدی را چه از لحاظ روحی و چه از لحاظ فنی بیشتر کمک کند تا این بازیکن بتواند دوباره به روزهای اوجش بازگردد.

دروازه‌بان سابق استقلال در مورد عملکرد حسین حسینی و مهدی رحمتی گفت: با شرایطی که به وجود آمده استقلال به یک دروازه‌بان خوب دیگر نیز نیاز دارد. با توجه به اینکه خودم سال‌ها گلری کردم این روزها می‌دانم که حسینی به دلیل نداشتن یک رقیب خوب انگیزه‌هایش را تا حدودی از دست داده است. او به یک رقیب نیاز دارد تا بتواند رقابت جدی با او داشته باشد و از این تنها بودن خارج شود. نبودن یک گلر خوب باعث شده تا او خیالش از بابت اینکه همیشه درون دروازه استقلال خواهد بود راحت باشد. در مورد رحمتی هم باید بگویم عملکرد خوبی داشت اما در چند صحنه، او هم اشتباه کرد. ولی در مجموع تقابل این دو دروازه‌بانی که چندین سال کنار یکدیگر بودند اما اختلافات شدید بین این دو باعث شد تا یکی از استقلال جدا شود. چندان قابل تعریف نبود.

وی در پایان و در خصوص دیدار روز دوشنبه بیستم مردادماه که استقلال باید برابر سپاهان اصفهان از مرحله یک چهارم نهایی جام حذفی به میدان برود، گفت: آبی‌پوشان چند روز پیش در لیگ برتر توانستند سپاهان را دو بر یک شکست دهند اما حالا این بازی تفاوت‌های بسیاری با آن دیدار خواهد داشت. مجیدی نباید سپاهان را دست کم بگیرد ضمن اینکه قلعه نویی هم نمی‌خواهد در این دیدار بازنده باشد. او مطمئناً کنار خط خواهد آمد تا تیمش را هدایت کند و در مجموع فکر می‌کنم دیدار سپاهان و استقلال در روز دوشنبه جذابیت‌های زیادی خواهد داشت.

  منبع: مهر لینک کوتاه: کپی در کلیپ بورد کپی لینک خبر های مرتبط

منبع: رویداد24

کلیدواژه: رویداد24 باشگاه استقلال فرهاد مجیدی باعث شد

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.rouydad24.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «رویداد24» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۸۹۷۲۷۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کلوپ: حذف از اروپا آغازی برای ادامه فصل است؛ گاهی ایده تاکتیکی مزخرفی داریم

یورگن کلوپ جنبه مثبت پیروزی لیورپول را می‌بیند و امیدوار است بازیکنانش برای قهرمانی لیگ برتر تلاش کنند. 

طرفداری | آخرین بازی اروپایی یورگن کلوپ در قامت سرمربی لیورپول ناامیدکننده ظاهر شد. 

با وجود برتری 1-0 در برگامو، لیورپول در مجموع با شکست 3-1 مقابل آتالانتا، در مرحله یک چهارم نهایی لیگ اروپا از این رقابت‌ها خداحافظی کرد. قرمزها که بازی را امیدوارکننده آغاز کرده بودند، نیمه اول را با برتری 1-0 به رختکن رفتند. در نیمه دوم اما عملکرد عجیبی از سوی لیورپول رقم خورد. جایی که آن‌ها اکس‌جی 0.04 را زمانی به ثبت رساندند که همه در انتظار کامبک بودند. یورگن کلوپ مقابل دوربین TNT در واکنش اولیه گفت:

در خانه حذف شده بودیم. خودمان را در یک موقعیت بسیار سخت قرار دادیم. برای مدت طولانی از بازی را دوست داشتم. تعهد، شور و قدرت بازیکنان قابل تحسین بود. کمی بدشانسی آوردیم. اگه ترنت کمی آماده‌تر بود می‌توانست به بازی ادامه دهد. شروع فوق‌العاده‌ای داشت، آن‌ها هیچ راهی برای دفاع کردن در مقابلش نداشتند. ولی خب در پایان انرژی ادامه دادن نداشت. ما طی 3 بازی 67 شوت داشتیم اما نتوانسیم به پیروزی برسیم. واقعا عجیب است، ما در این بازی‌ها عملکرد بدی نداشتیم. 

کلوپ ادامه داد: 

 در حال بازگشت به مسیر پیروزی هستیم. بازی امشب واکنشی بود که به آن احتیاج داشتیم. بیایید روی این رقابت که در آن حذف شده‌ایم، خط بکشیم. ما به خاطر هوادارانمان می‌خواستیم به دوبلین برویم (محل برگزاری فینال). 

با موقعیت‌های کمی که داشتیم، فکر می‌کنم حریف را نگران کردیم. آنها فهمیدند کار آسانی نخواهد بود. از این بابت راضی‌ام. از اینکه صعود نکردیم ناراحتیم اما عصبانی یا سرخورده نیستیم. حالا روی قهرمانی لیگ برتر تمرکز می‌کنیم، همین کار را انجام خواهیم داد. هفته گذشته هفته‌ی خوبی نبود. این نتیجه می‌شود گفت شروع باقیمانده فصل است. عملکرد و نتیجه‌ی خوبی بود. اینطور بهش نگاه می‌کنیم. از نگاه من آتالانتا شایسته صعود بود. اگر شایسته نباشیم، نمی‌خواهم صعود کنیم. 

محمد صلاح عملکرد ضعیفی در هفته‌های اخیر به نمایش گذاشته است. کلوپ نگران است؟

نگران نیستم. این کاری است که مهاجمان انجام می‌دهند، این اتفاقی است که برای مهاجمان می‌افتد، باید از این وضعیت عبور کنیم. او یکی از باتجربه‌ترین مهاجمان است. اولین بار نیست که صلاح موقعیت از دست می‌دهد. اهمیتی ندارد. 

بازیکنان لیورپول در این مقطع از فصل خسته شده‌اند؟

تصور کنید ما خسته نبودیم و صرفا به خاطر یک تاکتیک مزخرف این عملکرد را داشتیم. گاهی عملکرد ما به خاطر یک ایده تاکتیکی مزخرف است. ما برای قهرمانی تلاش خواهیم کرد. من فوتبال‌های متعددی را دنبال می‌کنم. لیگ برتر سخت‌ترین رقابت دنیاست. دوره سختیست و باید هم سخت باشد. سه تیم برای قهرمانی تلاش می‌کنند. اگر چیزی آسان بود، یک جای کار ایراد داشت. 

تیم‌های انگلیسی یکی پس از دیگری حذف می‌شوند. کلوپ چه نظری دارد؟ 

لیگ برتر از نظر شدت بازی‌ها در سطح دیگری قرار دارد. قطعا همینطور است. حتی اگر من چنین چیزی را به زبان نیاوردم، آن‌ها فردا در مقاله‌ها اشاره خواهند کرد. امروز دیدید که مسابقات تکراری اف‌ای کاپ حذف شد. کار سختیست دیگر مشکل من نخواهد بود!  

از دست ندهید ????????????????????????

شب دلچسب عثمان دمبله مقابل تیم سابق اشک‌های ستاره نوجوان بارسلونا بعد از حذف حمله مجازی هواداران بارسلونا به آرائوخو: برو بایرن مونیخ! مایلی کهن: قلعه نویی بابت کلمه مردک شکایت کرده اما این که معنی بدی ندارد

دیگر خبرها

  • اسرائیل با دم شیر بازی کرد /تمام پایگاه‌های آمریکایی‌ در دورترین نقاط در تیررس موشک‌های ایران است
  • کلوپ: حذف از اروپا آغازی برای ادامه فصل است؛ گاهی ایده تاکتیکی مزخرفی داریم
  • درخشش استقلالی سابق این بار در دربی کوچک
  • کافو: دنیله ده روسی می‌تواند سر الکس فرگوسن رم باشد
  • عملکرد عالی آندری لونین مقابل منچسترسیتی در لیگ قهرمانان اروپا / فیلم
  • ادعای ستاره سابق بارسا: رئال بهترین تیم بود
  • توخل: در نیمه‌نهایی با بهترین باشگاه جهان بازی می‌کنیمتوخل
  • عملکرد ضعیف ستاره آرسنال: همه‌ش صفره!
  • نبود یک بازیکن در دربی اصفهان به چشم آمد
  • عثمان دمبله از آتش خشم هواداران بارسلونا علیه خودشان استفاده کرد! / عکس