Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش جام جم آنلاین ، فارس نوشت: سردار حمید هداوند جانشین فرمانده انتظامی تهران بزرگ در خصوص آخرین وضعیت پرونده درگیری اراذل و اوباش در سعادت آباد و دستگیری عوامل و مرتبطان با این حادثه اظهار داشت: در پی درگیری دو گروه از اراذل و اوباش در یکی از خیابان‌های سعادت آباد، پلیس با جدیت تمام از همان ساعات اولیه بررسی موضوع را‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌ در دستور کار خود قرار داد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

جانشین فرمانده انتظامی تهران بزرگ تصریح کرد: سه نفر از عاملان درگیری در کمتر از 24 ساعت شناسایی و بازداشت شده و در طول چند روز گذشته نیز مأموران مرکز عملیات پلیس امنیت عمومی تهران بزرگ موفق به شناسایی مخفیگاه تعداد دیگری از عاملان و مرتبطان به این پرونده درگیری در شهرهای شمالی کشور و برخی نقاط حاشیه تهران شدند.

وی گفت: با هماهنگی با مقام قضایی در عملیات های جداگانه‌ای 8 نفر از متهمان این پرونده دستگیر و برای ادامه تحقیقات به پلیس امنیت منتقل شدند.

جانشین فرمانده انتظامی تهران بزرگ با اعلام این مطلب که تمامی دستگیرشدگان دارای سوابق متعدد کیفری در زمینه قاچاق مواد مخدر از نوع شیشه، درگیری مسلحانه، حمل و سلاح و مهمات غیرمجاز، نزاع و شرارت دسته جمعی و تحصیل مال نامشروع بوده‌اند، اظهار داشت: از مخفیگاه متهمان مقادیری سلاح و مهمات غیرمجاز نیز کشف و ضبط شد.

سردار هداوند با تأکید بر این مطلب که پلیس اجازه گردنکشی به اراذل و اوباش نداده و امنیت، آرامش و آسایش شهروندان خط قرمز پلیس است، خاطرنشان کرد: شناسایی سایر متهمان دخیل در این پرونده در دستورکار مأموران پلیس امنیت تهران قرار دارد.

گفتنی است؛ در ساعت 18 مورخ 7 مرداد درگیری مسلحانه‌ای در سعادت آباد تهران بین دو گروه از اراذل و اوباش به وقوع پیوست که منجر به مصدومیت دو نفر از آنها شد؛ اراذل و اوباش در منطقه مذکور قرار دعوا گذاشته بودند و با سلاح گرم اقدام به تیراندازی به سوی یکدیگر کردند.

منبع: جام جم آنلاین

کلیدواژه: اراذل اوباش تهران اراذل و اوباش تهران بزرگ سعادت آباد

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت jamejamonline.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جام جم آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۸۹۷۲۷۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

فوت در ساختمان وزرا کذب است

به گزارش خبرگزاری مهر، به نقل از مرکز اطلاع‌رسانی فاتب طی اطلاعیه‌ای اعلام کرد: خبر در خصوص فوت به دلیل حجاب در ساختمانِ وزرا کذب است و این ساختمان مرکز مبارزه با اراذل و اوباش و سارقین حرفه‌ای بوده و ارتباطی با سایرِ مأموریت‌های پلیس ندارد.

براساس اعلام پلیس یکی از اراذل و اوباشِ سطحِ یکِ تهران که دارای ۹ مورد سابقه بازداشت و سوابق متعدد نزاع و درگیری با مردم، چندین فقره آزار و اذیتِ نوامیس، عربده کشی و شکستن شیشه خودروها و همچنین توزیع مواد مخدر بوده دستگیر گردید و در ایام نوروز به زندان منتقل می‌شود.

بنا بر دستور قضائی برای بازسازی صحنه جرم و مواجهه با شهود به همراه همدستانش به محلِ جرم اعزام که حین انتقال و قبل از بازسازی صحنه جرم با کاهش سطح هوشیاری مواجه، که با حضور عوامل اورژانس بلافاصله به مرکز پزشکی منتقل و برابر اظهاراتِ تخصصیِ کادرِ درمان متهم از قرصِ نامعلوم استفاده نموده و فوت شده است.

گفتنی است دلایل این اقدامِ متهم توسط پلیس و مقامات قضائی تحتِ پیگیری و بررسی بوده و تصاویر و مستندات در خصوص اقداماتِ تبهکارانه این فرد منتشر گردیده است.

اطلاعات تکمیلی متعاقباً اعلام می‌شود.

کد خبر 6080141

دیگر خبرها

  • (ویدئو) «سعید بی‌ناموس» که بود و چگونه در ساختمان وزرا خودکشی کرد؟
  • اطلاعیه پلیس تهران: فوت در ساختمان وزرا کذب است
  • فوت در ساختمان وزرا کذب است+فیلم
  • فوت در ساختمان وزرا کذب است
  • فیلم| کری خوانی اراذل و اوباش بی ام و سوار خیابان اندرزگو تهران برای پلیس!
  • کری خوانی اراذل و اوباش بی ام و سوار خیابان اندرزگو تهران برای پلیس | اعترافات متهمان | ماشین زیر پایم پورشه ماکان است؛ الهیه زندگی می کنم! | ببینید
  • عامل درگیری در پمپ بنزین تولم‌شهر دستگیر شد
  • ربودن دختر ۱۷ ساله به دست اراذل و اوباش محل | پای خواستگار شرور در میان بود
  • خواستگار جدید قاتل خواستگار سابق شد | بازخوانی پرونده جنجالی میدان کاج سعادت آباد
  • دستگیری اراذل و اوباش در آزادراه زنجان-تبریز