Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مهر»
2024-04-19@06:39:04 GMT

خرید ۱۰۰ دستگاه اتوبوس برای ناوگان اتوبوسرانی اصفهان

تاریخ انتشار: ۱۸ مرداد ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۸۸۹۷۲۸۵

خرید ۱۰۰ دستگاه اتوبوس برای ناوگان اتوبوسرانی اصفهان

به گزارش خبرنگار مهر، قدرت‌الله نوروزی پیش از ظهر شنبه در مراسم آغاز خدمت رسانی ۸۰ دستگاه اتوبوس شهری اصفهان اظهار داشت: با توجه به شرایط تحریمی کشور طی مذاکراتی با مدیران کارانه جات مختلف توانستیم با وجود نبود اتوبوس در انبارها، تعداد ۱۰۰ اتوبوس برای ناوگان اتوبوسرانی اصفهان خریداری کنیم.

وی افزود: امروز این ۸۰ اتوبوس همزمان با عید سعید غدیر خم وارد ناوگان شهری اصفهان شد و این نوید را می‌دهیم که ۲۰ اتوبوس دیگر هم در حال ساخت است و به چرخه اتوبوس‌های ناوگان حمل و نقل شهری اصفهان اضافه می‌شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

دریافت اوراق مشارکت به میزان ۲۰۰ میلیارد تومان برای حمل و نقل عمومی

شهردار اصفهان با اشاره به اینکه شهرداری اصفهان با توجه به ارائه اوراق مشارکت برای حمل و نقل عمومی از جمله اتوبوس، موفق به دریافت اوراق مشارکت به میزان ۲۰۰ میلیارد تومان شد، تاکید کرد: قیمت هر کدام از اتوبوس‌ها هنگام خرید یک میلیارد و ۸۲۰ میلیون تومان بود که اکنون هر حدود سه میلیارد تومان قیمت‌گذاری شده است.

وی اضافه کرد: اقدام به موقع شهرداری اصفهان در خرید این اتوبوس‌ها موجب صرفه ویی در هزینه‌های حوزه حمل و نقل عمومی اصفهان و سرمایه گذاری مفیدی در این ارتباط شد.

استانداردهای خاص و به روز اتوبوس‌های جدید چرخه اتوبوسرانی اصفهان

شهردار اصفهان با تاکید بر استانداردهای خاص و به روز اتوبوس‌های جدید چرخه اتوبوسرانی اصفهان گفت: در راستای اجرای عدالت اجتماعی در شهر اصفهان این ۸۰ دستگاه اتوبوس در ۳۰ خط اتوبوسرانی بنا بر نیاز توزیع می‌شود تا مردم در تمامی مناطق اصفهان بتوانند از این امکان بهره مند شوند.

کد خبر 4993534

منبع: مهر

کلیدواژه: شهرداری اصفهان قدرت الله نوروزی اتوبوسرانی اصفهان اتوبوس ویروس کرونا شیراز روز خبرنگار بوشهر شیوع کرونا عید سعید قربان عید غدیر خم گرگان قزوین شهرکرد ماه محرم کمک مومنانه آمار کرونا بیرجند اتوبوسرانی اصفهان حمل و نقل

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۸۹۷۲۸۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

جایگاه مردان در اتوبوس‌های بی آرتی به وضع گذشته برمی‌گردد

به گزارش خبرگزاری مهر، مهدی علیزاده، مدیرعامل شرکت واحد اتوبوسرانی تهران گفت: به دلیل حضور گسترده موتور سیکلت‌ها و ماشین‌های شخصی در خطوط ویژه اتوبوس، ترمزهای ناگهانی راننده اتوبوس برای جلوگیری از برخورد با عابر یا این وسایل گاهاً اجتناب ناپذیر است و به دلیل وجود بخش خانم‌ها در جلوی خطوط بی آرتی بیشترین صدمات به آنها وارد می‌شود.

وی گفت: در صدها خط متعلق به بخش خصوصی که مانند قدیم آقایان در جلو و خانم‌ها در بخش انتهایی اتوبوس حضور دارند کمتر شاهد آسیب دیدگی آقایان بوده‌ایم و این بر اساس رصد آماری ۲ ساله است.

مدیرعامل شرکت واحد اتوبوسرانی تهران گفت: جایگاه مردان در اتوبوس‌های بی آرتی به وضع گذشته برمی‌گردد.

کد خبر 6082031

دیگر خبرها

  • تغییر جایگاه مردان و زنان در اتوبوس‌های بی.آر.تی
  • تغییر محل نشستن مردان و زنان در اتوبوس های بی.آر.تی
  • تغییر جایگاه آقایان و خانم ها در اتوبوس های تندروی پایتخت
  • جایگاه مردان در اتوبوس‌های بی آرتی به وضع گذشته برمی‌گردد
  • امسال تعداد اتوبوس‌های تهران به ۸۰۰۰ دستگاه می‌رسد؟
  • امضای قرارداد خرید بیش از ۴۵۰ دستگاه اتوبوس جدید برای مشهد
  • ممنوعیت دریافت وجه نقد توسط ناوگان اتوبوسرانی درون شهری ارومیه
  • دریافت وجه نقد از سوی رانندگان ناوگان اتوبوس‌رانی ارومیه ممنوع است
  • مشکل ارز اتوبوس های جدید را پشت گمرک گذاشت
  • ورود ۴۵۰ دستگاه اتوبوس به ناوگان مشهد