Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایسنا»
2024-04-19@22:48:57 GMT

تعداد فوتی‌های کرونا در البرز به ۷۹۷ نفر رسید

تاریخ انتشار: ۱۸ مرداد ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۸۸۹۷۳۸۷

تعداد فوتی‌های کرونا در البرز به ۷۹۷ نفر رسید

ایسنا/البرز رئیس دانشگاه علوم پزشکی البرز گفت: از دیروز تا امروز ۱۸ مرداد  ۷۰ بیمار با علائم کووید ۱۹ در مراکز درمانی استان بستری شده‌اند.

دکتر حسین کریم روز شنبه ۱۸ مرداد در جمع خبرنگاران گفت: مجموع کل  موارد بستری شامل ( قطعی، محتمل و مشکوک ) از ابتدای شیوع کرونا تا به امروز در استان البرز    ۱۳ هزارو ۴۰۸ نفر  بوده که از این تعداد ۱۱ هزار و ۸۳۲ نفر مورد قطعی مثبت  و بستری بوده اند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

به گزارش ایسنا، دکتر کریم با بیان اینکه در حال حاضر  تعداد ۵۲۸   نفر شامل موارد ( قطعی، محتمل و مشکوک ) در مراکز درمانی بستری هستند افزود: از این تعداد  ۲۱۴ نفر بیمار قطعی کووید ۱۹ هستند.

رئیس دانشگاه علوم پزشکی البرز عنوان کرد: در ۲۴ساعت گذشته تعداد ۴۸۸ نفر سرپایی به مراکز درمانی و بهداشتی  استان با علائم مشکوک مراجعه کرده اند که ۷۰ مورد در بیمارستان ها بستری شده اند .

دکتر کریم با اشاره به اینکه تعداد ۱۲۲ بیمار بستری شده جوان و پایین‌تر از سن پنجاه هستند تصریح کرد: تعداد بیماران بستری شده بد حال در ۲۴ ساعته گذشته به  ۱۳۶ نفر رسید.

وی افزود: متاسفانه در ۲۴ ساعت گذشته هفت بیمار کووید ۱۹ جان خود را از دست داده اند و مجموع جان باختگان این بیماری  در استان به   ۷۹۷ نفر رسید .

دکتر کریم در پایان تصریح کرد: از ابتدای شیوع کرونا تا کنون ۱۲ هزار و ۶۸ نفر  از مراکز درمانی ترخیص و خوشبختانه  طی ۲۴ ساعت گذشته  ۳۹ نفر از مراکز درمانی ترخیص شده اند.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: استانی اجتماعی من ماسک میزنم دانشگاه علوم پزشکی البرز حسین کریم كرونا مراکز درمانی بستری شده

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۸۹۷۳۸۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آماده‌باش کامل اورژانس ۱۱۵ شهرستان ایرانشهر

علیرضا ایرندگانی گفت: باتوجه‌به اعلام فعالسازی دستورالعمل مدیریت سیل در حوزه سلامت و آماده‌باش کلیه مراکز درمانی و امدادی دانشگاه علوم پزشکی ایرانشهر در پی هشدار سطح قرمز سازمان هواشناسی در جنوب استان در حالت آماده‌باش کامل است.
 
  وی افزود: باتوجه‌به اعلام هشدار سطح قرمز سازمان هواشناسی همچنین سازمان اورژانس کشور شروع شرایط وضعیت قرمز از اوایل سه‌شنبه ۲۸ فروردین شروع و تا اواخر پنجشنبه ۳۰ فروردین ادامه خواهد داشت.
 
ایرندگانی خاطرنشان کرد: بر اساس این دستورالعمل کلیه نیروها در مراکز امدادی، درمانی در حالت آماده‌باش هستند و همچنین باتوجه‌به احتمال بروز آب‌گرفتگی و انسداد محورهای مواصلاتی اقداماتی مانند انتقال بیماران پرخطر و مادران باردار در مناطق صعب‌العبور یا در مسیر سیلاب به مراکز ایمن در دستور کار قرار گرفته و همچنین با تشکیل جلسات درون و برون‌سازمانی (فرمانداری) و لغو کلیه مرخصی‌ها اقداماتی از جمله فعالسازی گروه مجهزهای واکنش سریع، شناسایی بیماران خاص و تکمیل و تجهیز پایگاه‌های اورژانس و دیگر مراکز بهداشتی درمانی آمادگی خود را برای شرایط پیشرو اعلام کردند.

باشگاه خبرنگاران جوان سیستان و بلوچستان زاهدان

دیگر خبرها

  • شهردار منطقه ۱۱ تهران : برخی سازمان ها به آتش نشانی اجازه بازدید ایمنی نمی‌دهند
  • برخی سازمان‌ها به آتش نشانی اجازه بازدید ایمنی نمی‌دهند
  • برگزاری آزمون استخدامی سازمان تأمین اجتماعی در خوزستان
  • اعلام سرانه بیمه درمان پرداختی دهک‌های اول تا نهم/ فرانشیز بستری مددجویان «صفر» شد
  • تکلیف مددجویان کمیته امداد و بهزیستی با افزایش تعرفه‌های درمانی چه می شود؟
  • ساخت دستگاهی که میزان اکسیژن بیمارستان‌ها را مدیریت می‌کند
  • تحویل ۵ دستگاه آمبولانس به مرکز درمانی خوزستان+فیلم
  • قطع انشعاب ساختمان‌های ناایمن در پایتخت
  • آماده‌باش کامل اورژانس ۱۱۵ شهرستان ایرانشهر
  • جشن تولد یک سالگی نوزاد نارس در مرکز آموزشی، پژوهشی و درمانی حکیم نیشابور