Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «صراط نیوز»
2024-04-25@16:39:05 GMT

داستان عجیب دختر دوچرخه سوار و جرثقیل اداره برق!

تاریخ انتشار: ۱۸ مرداد ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۸۸۹۷۴۳۸

صراط:

ماندانا دهقان درباره‌ی اینکه در حین تمرین در جاده از امنیت برخوردار است یا نه، بیان کرد: واقعیت این است که اصلا امنیت نداریم و خیلی اتفاق می‌افتد که در حین تمرین توسط رانندگان مورد آزار و اذیت قرار بگیریم. ممکن است در یک روز دو، سه مرتبه شاهد چنین اتفاقی باشیم. در برخی از شهر‌ها این مسئله بیشتر و در برخی شهر‌ها کمتر است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

برخی از رانندگان فکر می‌کنند ما برای تفریح با دوچرخه در جاده هستیم و سعی می‌کنند با خودروی خود ما را اذیت کنند.

او ادامه داد: در دور مجموعه آزادی چند روز پیش مشکلی برایم پیش آمد و جرثقیل اداره برق من را اذیت کرد و ماشین را به سمتی که من بودم هدایت کرد و نزدیک بود با من تصادف کند و من هم با پلیس ۱۱۰ تماس گرفتم. راننده حتی عصبانی و طلبکار شد که اصلا شما اینجا چه کار دارید، اما بعدا که پلیس حق را به من داد، معذرت خواهی کرد و گفت من را دیده و نمی‌خواسته به من بزند. همسرم در تمام تمرینات به عنوان اسکورت همراهم است، اما باز هم چنین مشکلاتی دارم. اگریک دوچرخه سوار تنها باشد که هر روز دارد با جانش بازی می‌کند.

دهقان در مورد نحوه فرهنگ سازی برای احترام گذاشتن به دوچرخه سواران در جاده‌ها گفت: صدا و سیما خیلی می‌تواند موثر باشد، اما حتی زیرنویس هم انجام نمی‌شود. خیلی از رانندگان به ما اعتراض دارند که در جاده چه کار می‌کنید و به پارک بروید. در تصور آن‌ها نمی‌گنجد که ما ۱۰۰ تا ۱۵۰ کیلومتر در روز تمرین داریم و در پارک امکان تمرین کردن وجود ندارد. در کشور‌های دیگر جهان هم رکابزنان در جاده تمرین می‌کنند حالا برخی کشور‌ها جاده مخصوص دوچرخه دارند مثل امارات. اما برخی کشور‌ها هم جاده مخصوص برای دوچرخه سواران ندارند، اما تابلو‌هایی نصب شده یا فرهنگ سازی شده و خود مردم رعایت می‌کنند. اما در ایران رانندگان معترض هستند که جاده برای آن‌ها است و ما نباید در جاده تمرین کنیم.

او افزود:در مورد بستن کمربند ایمنی هم سال‌ها کار شد تا فرهنگ سازی انجام گرفت و اکنون همه هنگام رانندگی کمربند ایمنی را می‌بندند بنابراین احترام به دوچرخه سواران و رعایت فاصله ایمنی هم باید سال‌ها کار شود و با یکبار گفتن چیزی درست نمی‌شود. در سطح شهر تهران یا برخی شهر‌های دیگر تابلو‌هایی نصب شده، اما این کافی نیست و تاثیری که صدا و سیما می‌تواند بگذارد خیلی بیشتر است، چون به هر حال ۶۰-۷۰ میلیون مخاطب دارد.

لژیونر دوچرخه سواری ایران در مورد تامین هزینه‌های خود در شرایط تعطیلی مسابقات و اردو‌ها تاکید کرد:صفر تا ۱۰۰ هزینه‌های من با همسرم است. هزینه تجهیزات هم با توجه به افزایش قیمت دلار خیلی گران شده و اصلا دوچرخه سواری خیلی سخت شده است. پولمان دیگر به خرید مکمل هم نمی‌رسد. قیمت تیوپ چینی ۱۰۰ هزار تومان شده است و همه دیگر به فکر کنار گذاشتن دوچرخه سواری هستند. بحث کرونا هم تمام شود در لیگ یک میلیون هم قرارداد نداریم. باز مردان شرایط بهتری دارند و انگار ما رایگان رکاب می‌زنیم.

منبع: صراط نیوز

کلیدواژه: بانوی رکابزن ملی پوش ماندانا دهقان صراط

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.seratnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «صراط نیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۸۹۷۴۳۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ریزش سنگ های معلق در جاده هراز 

رییس اداره راهداری و حمل ونقل جاده‌ای هراز در گفتگو با خبرگزاری صدا و سیمای مازندران. گفت: حجم ریزش سنگ‌های نسبتا بزرگ که پس از بارندگی شب گذشته و روز سه شنبه دربخش لاریجان شهرستان آمل باعث سرازیر شدن شن و ماسه کوهی به سمت حاشیه جاده و پرت شدن سنگ‌های بزرگ در حدفاصل کیلومتر ۳۵ تا ۵۵ جاده هراز شد.   کوروش روشن افزود: با حضور عوامل گشت راهداری هراز در محل ریزش سنگ، انباشت شن و ماسه و سنگ‌های کوهی از سطح جاده در حال جمع‌آوری است.

وی با اشاره به اینکه در پی ریزش سنگ باعث خسارت زیاد به خودروی سواری سمند که بدون توجه به اعلام محدودیت بسته بودن جاده اقدام به حرکت در مسیر آمل به تهران بود، بروز این حادثه شد، ادامه داد: خوشبختانه به سرنشینان این خودرو آسیبی وارد نشد.

رییس اداره راهداری و حمل ونقل جاده‌ای هراز با بیان اینکه جاده هراز در حال حاضر به صورت محدود برای تردد باز است، افزود: به طور معمول پس از هر بارندگی و هدایت آب از کوه به سمت پایین دست، باعث شست وشوی شن و ماسه و رها شدن سنگ به سمت اطراف و جاده منجر می‌شود.

روشن از رانندگان عبوری از جاده کوهستانی هراز درخواست کرد با سرعت مطمئنه در طول مسیر این جاده حرکت کنند تا در صورت وقوع حوادث پیش‌بینی نشده امکان واکنش وجود داشته باشد.    ترافیک عادی درمسیرتهران رییس اداره راهداری و حمل ونقل جاده‌ای هراز تردد خودرو‌ها درجاده هراز را روان و عادی اعلام کرد و از رانندگان و مسافران درخواست کرد، باتوجه به شرایط آب و هوا و وضعیت احتمال ریزش سنگ، از انجام تردد و سفر‌های غیر ضروری در این جاده خوداری کنند.

بیش از ۱۰۵ کیلومتر از مسیرجاده هراز از آمل تا آُستان مقدس امامزاده هاشم (ع) و به سمت تهران درحوزه استحفاظی مازندران واقع شده است.

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

دیگر خبرها

  • داستان عجیب تعویض پیراهن موسیالا با مسی
  • موسیالا فاش کرد: داستان عجیب تعویض پیراهن با مسی
  • خواب عجیب دختر فلسطینی | ببینید
  • همایش دوچرخه سواری و کوهپیمایی به یاد ورزشکار فقید
  • بانوی دوچرخه‌سوار کازرونی قهرمان مسابقات دوچرخه‌سواری کشور شد
  • لغزندگی تمام معابر و جاده‌های استان البرز‌
  • ریزش سنگ های معلق در جاده هراز 
  • برخورد مرگبار جرثقیل نیسان با عابر پیاده
  • فیلم/ عجیب ترین جاده جهان را تماشا کنید!
  • حضور سه دوچرخه سوار استان در اردوی تیم ملی