Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مشرق»
2024-04-20@03:26:32 GMT

سرنگونی پهپاد خودی اسرائیل از هراس تل آویو

تاریخ انتشار: ۱۸ مرداد ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۸۸۹۷۴۶۴

سرنگونی پهپاد خودی اسرائیل از هراس تل آویو

یک روزنامه صهیونیستی گزارش داد که ارتش این رژیم روز گذشته یکی از پهپادهای خود را به‌اشتباه در مرزهای شمالی سرنگون کرده است.

به گزارش مشرق، پایگاه خبری «عرب۴۸»، امروز (شنبه)، به نقل از روزنامه صهیونیستی «هاآرتص» گزارش داد پهپادی را که روز گذشته ارتش رژیم صهیونیستی سرنگون کرد، متعلق به خود این ارتش بوده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

طبق گزارش هاآرتص، ارتش رژیم صهیونیستی پس از آنکه اطمینان حاصل کند پهپاد یادشده وابسته به خود آنهاست، با این گمان که این پهپاد از لبنان وارد فلسطین اشغالی شده است، پهپاد خود را سرنگون کرده است.

«آویخای ادرعی» سخنگوی عربی ارتش رژیم صهیونیستی، روز گذشته، در توئیتی ادعا کرد که ارتش شب گذشته یک پهپاد را که به منطقه «جبل الشیخ» در فلسطین اشغالی نفوذ کرده بود، رهگیری و آن را سرنگون کرده است.

بیشتر بخوانید: اتهام رژیم صهیونیستی به ایران درباره «جولان» اقدام اسرائیل برای شبیه‌ سازی جنگ با حزب‌ الله

در بیانیه روز گذشته ارتش رژیم صهیونیستی در این خصوص آمده بود: «آمادگی [ارتش] در جبهه‌های شمالی بسیار بالاست و اجازه نقض حاکمیت اسرائیل را نخواهد داد».

در همین ارتباط، برخی منابع خبری، صبح روز گذشته نیز از به صدا درآمدن آژیرهای خطر در منطقه «الجلیل الغربی» در مرز فلسطین اشغالی با لبنان خبر داده بودند که لحظاتی بعد از گزارش این خبر اعلام شد که آژیرها به اشتباه به صدا درآمده است.

پیشتر، رژیم صهیونیستی در سناریویی دروغین از نفوذ تعدادی از رزمندگان جنبش حزب‌الله لبنان به فلسطین اشغالی خبر داده بود که حزب‌الله در بیانیه‌ای ضمن تکذیب این خبر، اعلام کرد که هیچ اقدامی در این خصوص انجام نداده و ترس شدید نیروهای رژیم صهیونیستی از انتقام این جنبش علت درگیری‌ در مرز بوده است.

به نظر می‌رسد ترس شدید نیروهای رژیم صهیونیستی از حمله حزب‌الله باعث شده است بار دیگر آژیرهای خطر در مناطق یادشده به صدا درآیند.

منبع: فارس

منبع: مشرق

کلیدواژه: کرونا اعتراضات آمریکا انفجار بیروت قرارداد ایران و چین حزب الله پهپاد ارتش رژیم صهیونیستی هاآرتص اشتباه ترس سرنگونی رژیم صهیونیستی اسرائیل اخبار داغ ارتش رژیم صهیونیستی فلسطین اشغالی روز گذشته

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mashreghnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مشرق» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۸۹۷۴۶۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تل آویو: عضویت دائم فلسطین در سازمان ملل پاداشی به تروریسم است

فلسطین گرچه از سوی ۲ سوم کشور‌های جهان به عنوان یک کشور مستقل پذیرفته شده است، اما کشور‌های غربی حامی رژیم صهیونیستی از به رسمیت شناختن این کشور اجتناب می‌کنند. همچنین فلسطین عضو ناظر سازمان ملل بوده و از سال ۲۰۱۲ درخواست عضویت دائمی این کشور در این نهاد مسکوت مانده است؛ موضوعی که قرار است فردا درباره آن رای گیری شود. 

به گزارش الجزیره، رژیم صهیونیستی از تلاش‌ها برای عضویت فلسطین به عنوان عضو دائم در سازمان ملل انتقاد کرد. 

بر این اساس، گیلاد اردان، نماینده دائم رژیم صهیونیستی در سازمان ملل در این باره در صفحه شخصی خود در شبکه اجتماعی ایکس (توییتر سابق) نوشت: برنامه ریزی‌ها برای رای گیری در این زمینه نشان می‌دهد شورای امنیت درحال اختصاص دادن وقت خود برای ایجاد کشور تروریستی فلسطین است. این درحالی است که وقوع این اتفاق می‌تواند بزرگترین هدیه به تروریسم باشد!

در ادامه این پیام آمده است: هر کشوری که به عضویت فلسطین رای موافق دهد این امر را ثابت می‌کند که تنها سیاست خارجی را در نظر گرفته است نه مباحث امنیتی و اخلاقی را!

براساس برنامه ریزی‌های انجام شده قرار است پیشنویس عضویت دائم فلسطین در سازمان ملل روز جمعه در شورای امنیت به رای گذاشته شود. مقامات فلسطینی می‌گویند عضویت دائم فلسطین در این نهاد ضروری است تا اطمینان حاصل شود فلسطین نیز همانند دیگر کشور‌ها از حقوق برابری برخوردار است. 

گرچه مقامات آمریکایی به صراحت از وتو کردن این قطعنامه سخن نگفته اند، اما لیندا توماس گرینفیلد، نماینده دائم آمریکا در سازمان ملل این اقدام را غیرسازنده خوانده است. با توجه به مواضع نزدیک میان واشنگتن و تل آویو، تقریبا بر همگان عیان گشته است که ایالات متحده اجازه عضویت دائم فلسطین در سازمان ملل را نخواهد داد.

باشگاه خبرنگاران جوان بین‌الملل بین‌الملل

دیگر خبرها

  • برگزاری دوباره تظاهرات در مراکش برای حمایت از فلسطین
  • نگرانی دستگاه‌های امنیتی تل آویو از اظهارات بن گویر و عضو کنست درباره حادثه اصفهان
  • نگرانی دستگاه‌های امنیتی تل آویو از اظهارات بن گویر درباره حادثه اصفهان
  • طرح حمله اسرائیل علیه ایران اینگونه تصویب شد | افشاگری در خصوص به هم ریختن تصورات تل آویو
  • تل آویو: عضویت دائم فلسطین در سازمان ملل پاداشی به تروریسم است
  • حمله ایران به اسرائیل بیش از یک میلیارد دلار هزینه روی دست تل آویو گذاشت
  • ادعاهای تل‌ آویو درباره رهگیری موشک‌ها و پهپادهای ایران دروغ است
  • شمار شهدای غزه به ۳۳ هزار و ۸۹۹ نفر افزایش یافت
  • ادعاهای تل‌آویو درباره رهگیری موشک‌ها و پهپادهای ایران دروغ است
  • به ۵ دلیل تل‌آویو و متحدانش نتوانستند پهپاد‌ها و موشک‌های ایرانی را ساقط کنند