Web Analytics Made Easy - Statcounter

مهاجم اهل مالی تیم فوتبال استقلال با توجه به حضور در جدول گلزنان، می‌تواند با گل‌هایی که به ثمر می‌رساند، مبلغ قراردادش را بیشتر کند.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ شیخ دیاباته با گلی که از روی نقطه پنالتی به تیم شهر خودرو زد، تعداد گل‌هایش در لیگ برتر را به عدد 13 رساند و در صدر جدول گلزنان قرار گرفت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در خبرها آمده بود که دیاباته به ازای هر گل، 10 هزار دلار به قراردادش اضافه می‌شود. اصل ماجرا این است که طبق قرارداد دیاباته با استقلال، به ازای هر 10 گل مبلغ 100 هزار دلار به قرارداد دیاباته اضافه می‌شود و اگر تعداد گل‌هایش کمتر از این عدد باشد، مبلغی به مهاجم استقلال داده نمی‌شود.

دیاباته یک بار مرز تعداد گل‌هایش چه در لیگ برتر، جام حذفی و لیگ قهرمانان آسیا را از عدد 10 گذرانده و ظاهرا مبلغ 100 هزار دلار را دریافت کرده است. نکته دیگر این است که پنالتی‌هایی که مهاجم خارجی استقلال به ثمر می‌رساند، جزو تعداد پکیج گل‌های او محسوب نمی‌شود. در واقع سه پنالتی اخیر دیاباته مقابل نساجی مازندران، سپاهان و شهر خودرو تنها به او در جدول گلزنان کمک کرد.

دیاباته این شانس را دارد که باز هم گلزنی کند و تعداد گل‌هایش را برای دومین بار از مرز 10 گل عبور دهد. اگر چه شاید 100 هزار دلار به پول امروز ایران مبلغ قابل توجهی باشد اما در بیشتر قرارداد بازیکنان خارجی چنین آپشن‌هایی دیده می‌شود، به خصوص برای دیاباته که گل‌های حساسی برای استقلال به ثمر رسانده است.

قرارداد دیاباته با استقلال برای دو فصل یک میلیون دلار یعنی فصلی 500 هزار دلار است و اگر پول او طبق قراردادش پرداخت شود، فصل آینده نیز در استقلال حضور خواهد داشت.

 

 

انتهای پیام

منبع: تسنیم

منبع: دانا

کلیدواژه: تعداد گل هایش هزار دلار

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.dana.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «دانا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۸۹۷۵۱۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آخرین خبر‌ها از تبریز؛ گل‌محمدی به بازی با استقلال می‌رسد؟

آفتاب‌‌نیوز :

حضور یحیی گل محمدی در تیم تراکتور را باید قطعی بدانیم به این خاطر که پیش از یحیی گل محمدی باشگاه تراکتور با حمید مطهری قرارداد امضا کرد. پیش از این عسگری آنالیزور تیم پرسپولیس هم با باشگاه تراکتور قرارداد امضا کرده بود.

سعید مظفری زاده یکی از مدیران تیم تراکتور در مورد حضور یحیی گل محمدی در اردوی تیم تراکتور گفت: «یحیی گل‌محمدی گزینه نهایی است و ایشان همان‌طور که در مصاحبه خود گفتند در حال حل مشکلات شخصی هستند و پس از آن قراردادشان را امضا خواهند کرد.»

پرس و جوی ما منجر به این نتیجه شد که شاید حل مشکلت شخصی او چند روزی زمان ببرد و به همین بهانه شاید این مربی به بازی با استقلال نرسد. در این صورت او بعد از این بازی در اردوی سرخ‌های تبریز حاضر می‌شود.

مصاف تراکتور – استقلال چهارشنبه هفته بعد در تبریز برگزار می‌شود. پرسپولیسی‌ها امیدوار هستند یحیی با تراکتور استقلال را متوقف کند یا شکست بدهد و آنوقت پرسپولیس با عبور از سد سپاهان به صدر جدول برگردد.

منبع: خبر ورزشی

دیگر خبرها

  • بعد از واگذاری سرخابی ها به بخش خصوصی؛ پرسپولیس و استقلال تذکر گرفتند!
  • امیدواری جانشین کلوپ: 48 ساعت دیگر در لیورپول!
  • آخرین خبر‌ها از تبریز؛ گل‌محمدی به بازی با استقلال می‌رسد؟
  • با گل هری مگوایر مقابل شفیلدیونایتد؛ رکورد گلزنی در لیگ برتر انگلیس شکسته شد
  • روز‌های شیرین ستاره‌ای که با استقلال فسخ کرده بود!
  • تهران هفتاد سال پیش از نمای آسمان / چگونه از تلفن همراه هوشمند کمتر استفاده کنیم؟ / چرا بهتر است آپشن پارک اتوماتیک را انتخاب کنید؟ / ژن‌هایی که بعد از مرگ فعال می‌شوند
  • کارگران اخراجی کاغذپارس به کار برگشتند/ برچیدن بساط قرارداد‌های یک ماهه کارگری
  • قرارداد طارمی و اینتر نهایی شد
  • فوری: قرارداد طارمی و اینتر نهایی شد
  • پیشنهاد تمدید به ستاره رئال مادرید در ال‌کلاسیکو