Web Analytics Made Easy - Statcounter

یک رسانه اسپانیایی گفت و گوی محرمانه سرمربی رئال با ستاره ولزی پیش از دیدار با سیتی را فاش کرد.

به گزارش خبرگزاری فارس، رئال مادرید شب گذشته در دور برگشت مرحله یک هشتم نهایی لیگ قهرمانان اروپا میهمان منچستر سیتی بود و با نتیجه 2 بر یک مغلوب شد تا از راه یابی به مرحله بعد باز ماند.

بحث خط خوردن گرت بیل، ستاره ولزی رئال برای این دیدار حساس پیش از دیدار در شایعات جدایی این بازیکن از مادرید دامن زد ولی زیدان زیربار این شایعات نرفت و پاسخ گویی درباره این موضوع طفره رفت و گفته بود: بیل خود نخواست مقابل سیتی بازی کند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

امروز نشریه «مارکا» گفت و گوی محرمانه زیدان با بیل پیش از دیدار با سیتی را فاش کرد. بیل در این گفت و گو از زیدان سوال کرده: آیا مقابل سیتی فرصتی برای بازی کردن دارم؟ زیدان در پاسخ به این بازیکن گفته است: هر اتفاقی که در بازی بیفتد تو را در ترکیب نمی‌گذارم.

به همین خاطر بیل از زیدان خواسته تا او را در لیست بازی با سیتی نگذارد. بیل در ماه گذشته نیمکت نشین محض بوده و زیدان به این بازیکن فرصتی برای عرض اندام نداده است.

انتهای پیام/

 

منبع: فارس

کلیدواژه: زیدان بیل رئال مادرید فاش شدن

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۸۹۷۷۰۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

منچسترسیتی (۳) ۱ - ۱ (۴) رئال مادرید/ صعود شاگردان آنچلوتی به نیمه نهایی در ضربات پنالتی+ فیلم

در چارچوب دیدار برگشت مرحله یک چهارم نهایی لیگ قهرمانان اروپا، تیم رئال مادرید مهمان منچسترسیتی بود که رئال در ضربات پنالتی پیروز شد و به نیمه نهایی راه یافت.

دیدار رفت دو تیم در مادرید با تساوی سه بر سه به پایان رسیده بود و در ورزشگاه اتحاد، رئال مادرید در دقیقه ۱۲ و روی یک ضدحمله با ضربه رودریگو به گل رسید. بازی سراسر هجومی سیتیزن‌ها تا دقیقه ۷۶ نتیجه نداد، اما در این دقیقه دیبروینه موفق شد گل تساوی را به ثمر برساند.

بعد از گل فشار سیتی و بازی تدافعی رئال ادامه یافت، اما حملات شاگردان پپ نتیجه نداشت تا کار به وقت‌های اضافه و سپس ضربات پنالتی کشیده شود.

در ضربات پنالتی اگرچه لوکا مودریج اولین ضربه رئال را از دست داد و سیتی پیش افتاد، اما سیلوا و کواچیچ هم برای سیتی پنالتی از دست دادند تا در نهایت رئال چهار بر سه ضربات پنالتی را پیروز شود تا حریف بایرن مونیخ در نیمه نهایی شود.

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی کد ویدیو دانلود فیلم اصلی باشگاه خبرنگاران جوان ورزشی فوتبال و فوتسال

دیگر خبرها

  • ادعای ستاره یونایتد: با بازی رئال-سیتی زجر کشیدم
  • ستاره سیتی: به احترام رئال کلاه از سر برمی‌دارم
  • افتخار ابدی برای چهار ستاره رئال مادرید
  • آرتتا راه حذف سیتی را به رئال نشان داد
  • کارلو آنچلوتی: گواردیولا «جنتلمن» بود مثل همیشه
  • ادعای ستاره سیتی: رئال از اول دنبال پنالتی بود
  • منچسترسیتی (۳) ۱ - ۱ (۴) رئال مادرید/ صعود شاگردان آنچلوتی به نیمه نهایی در ضربات پنالتی+ فیلم
  • غایب بزرگ رئال در نیمه‌نهایی چمپیونزلیگ (عکس)
  • غایب بزرگ تراکتور کم نمی‌گذارد(عکس)
  • سیتی و رئال؛ قرار آخر در اتحاد