Web Analytics Made Easy - Statcounter

گروه استان‌ها- معاون خدمات زائرین حرم مطهر رضوی از توزیع ۱۵ هزار پرس غذای متبرک بین زائران و مجاوران حرم رضوی همزمان با عید غدیر خبر داد. - اخبار استانها -

امین بهنام در گفت‌و‌گو با خبرنگار تسنیم در مشهد مقدس اظهار داشت:همزمان با فرا رسیدن عید ولایت آل محمد(ص)، با ارسال پیامک از طریق سامانه نعیم رضوان 15 هزار زائر و مجاور میهمان خوان با برکت حضرت رضا(ع) می شوند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی بیان کرد: مهمانسرای غدیر حرم مطهر نیز در سالروز عید غدیر 23 هزار پرس غذا برای اطعام نیازمندان و اقشار آسیب دیده از ویروس کرونا آماده کرده است تا برای وعده نهار در حاشیه شهر مشهد توزیع کند.

بهنام با اشاره به اینکه از ابتدای دهه ولایت تاکنون 100 هزار پرس غذا در حاشیه شهر و بیمارستان های مشهد مقدس توزیع شده است، گفت: تهیه غذای متبرک در طول دهه مبارک ولایت با رعایت کامل پروتکل های بهداشتی طبخ و با هماهنگی مدیریت بیمارستان ها به آشپزخانه بیمارستان ها ارسال می شود.

توزیع غذای گرم میان نیازمندان بوشهری در میلاد با سعادت امام رضا (ع)نسیم مهر رضوی در کرمانشاه/ توزیع غذاهای تبرکی حضرت رضا (ع) ‌‌در ‌محلات محروم شهر + فیلمگزارش/ توزیع غذای گرم، شیرینی و تهیه بسته‌های معیشتی برای همراهی با نوای "مواسات و کمک مومنانه" + فیلم و تصاویر

معاون خدمات زائرین حرم مطهر رضوی در ادامه با اشاره به اقدامات انجام شده در روز عید غدیر اظهار کرد: با مشارکت و همکاری خیرین کاشانی، ورودی های حرم مطهر رضوی که میزبان عاشقان امامت و ولایت است با 5 تن گلاب بیدمشک ناب عطرافشانی می شود.

وی افزود: خدام این بارگاه منور از نماز صبح با توزیع 70 هزار شیرینی، 50 هزار شکلات و 30 هزار شربت از زائران و مجاوران این بارگاه نورانی پذیرایی می کنند.

معاون خدمات زائرین حرم مطهر رضوی بیان کرد: همچنین با همکاری خیرین و مشارکت آستان قدس رضوی بعد از اقامه نماز مغرب و عشا 20 هزار بستنی در ایستگاه صلواتی باب الجواد(ع) واقع در ورودی باب الجواد(ع) حرم مطهر میان زائران و مجاوران توزیع خواهد شد.

انتهای پیام/282/س

R41347/P/S6,1188/CT1 بیشتر بخوانید... جشن بزرگ "عید غدیر" با رعایت پروتکل‌های بهداشتی در سراسر خراسان جنوبی برگزار شد کارناوال شادی در محروم ترین محله‌های مناطق تهران همزمان با عید غدیر+ تصاویر حرم مطهر امام رضا(ع) همزمان با عید غدیر غرق در شادمانی است/ حضور زائران با رعایت پروتکل‌های بهداشتی قیمت ارز و طلا لیگ ایران و جهان بیشتر بخوانید... جشن بزرگ "عید غدیر" با رعایت پروتکل‌های بهداشتی در سراسر خراسان جنوبی برگزار شد کارناوال شادی در محروم ترین محله‌های مناطق تهران همزمان با عید غدیر+ تصاویر حرم مطهر امام رضا(ع) همزمان با عید غدیر غرق در شادمانی است/ حضور زائران با رعایت پروتکل‌های بهداشتی پربیننده‌ترین اخبار استانها ۱ ۳ سد بوشهر با هدف تأمین آب شرب افتتاح می‌شود/ خروج استان از وضعیت بحرانی ۲ امام جمعه موقت کیش بر اثر کرونا دار فانی را وداع گفت ۳ کرونا پر شتاب در استان فارس می‌تازد؛ افتتاح یک فروشگاه خصوصی با ازدحام جمعیت ۴ عضو مجلس خبرگان رهبری: عید غدیر بیعت با حکومت الهی، اسلامی و بیعت با امام زمان(عج) است ۵ نایب‌رئیس مجلس دلایل افزایش نرخ فولاد و سیمان را تشریح کرد/ رایزنی برای کاهش قیمت در حال انجام است ۶ تبیین دستاوردهای طرح احیای اراضی خوزستان؛ تولید کشاورزی استان ۸.۵ میلیون تن افزایش یافت ۷ لرستان|عملیات اجرایی پروژه «زیرگذر پادگان مهندسی بروجرد» آغاز شد ۸ نماینده ولی‌فقیه در همدان: "غدیر" به اندازه دین اسلام و هدایت بشریت مهم است مهمترین اخبار استانها حرم مطهر امام رضا(ع) همزمان با عید غدیر غرق در شادمانی است/ حضور زائران با رعایت پروتکل‌های بهداشتی عامل انفجار صوتی زاهدان دستگیر شد نایب‌رئیس مجلس دلایل افزایش نرخ فولاد و سیمان را تشریح کرد/ رایزنی برای کاهش قیمت در حال انجام است گزارش|خاموشی‌های برق روستا‌های زنجان هنوز ادامه دارد/ چرا باید کشاورزان تاوان کمبود انرژی را دهند؟ مهمترین اخبار تسنیم همتی: کاهش نرخ ارز در راه است/گشایش در بازگشت برخی ارزهای خارج کشور/ اخلالگران بازار ارز از حاشیه خلیج فارس حمایت می‌شوند یک سیاهپوست دیگر به خاطر رفتار خشونت آمیز پلیس آمریکا کشته شد آخرین وضعیت عملکرد بودجه ۹۹؛ از فروش ۱۶ هزار میلیارد تومان سهام تا رشد ۲۰ درصدی درآمد مالیاتی آخرین آمار کرونا در کشور| فوت ۱۳۲ نفر در ۲۴ ساعت گذشته عامل انفجار صوتی زاهدان دستگیر شد درباره ما ارتباط با ما آرشیو اخبار پیوندها بازار پربیننده‌ترین اخبار قیمت ارز و طلا لیگ ایران و جهان ما را دنبال کنید: RSS اینستاگرام توییتر فیسبوک   آپارات   بیسفون   سروش   ویسپی   آی‌گپ
All Content by Tasnim News Agency is licensed under a Creative Commons Attribution 4.0 International License.

منبع: تسنیم

کلیدواژه: رعایت پروتکل های بهداشتی همزمان با عید غدیر زائران و مجاوران حرم مطهر رضوی ترین اخبار امام رضا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۸۹۷۷۰۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

شعارهای حماسی زائران در اجتماع مردمی وعده صادق حرم رضوی

دریافت 33 MB

تصویربردار: احمد حسنی

کد خبر 6080449

دیگر خبرها

  • گشایش نمایشگاه آستان بقیع در حرم مطهر رضوی
  • افتتاح نمایشگاه «در آستان بقیع» در حرم مطهر رضوی
  • مسلمان آمریکایی مجموعه نفیس تمبر خود را به موزه حرم مطهر رضوی اهدا کرد
  • اهدای بیش از ۱۰ هزار قطعه تمبر و سکه‌ به موزه آستان قدس ضوی
  • جذب خادم رسمی از طریق یگان حفاظت و امنیت حرم مطهر رضوی صحت ندارد
  • اجتماع بزرگ مردمی وعده صادق در حرم مطهر رضوی
  • مراسم رژه نیروهای مسلح در اصفهان آغاز شد
  • شعارهای حماسی زائران در اجتماع مردمی وعده صادق حرم رضوی
  • (تصاویر) اجتماع مردمی وعده صادق در حرم مطهر رضوی
  • مراسم تشییع پدر شهیدان دهنوی در مشهد برگزار شد