Web Analytics Made Easy - Statcounter

کمیته انضباطی فدراسیون جهانی فوتبال با ارسال نامه‌ای به باشگاه پرسپولیس اعلام کرد بخش مالی فیفا هنوز نپذیرفته که مطالبات مربیان سابق این باشگاه را از محل درآمدهای بلوکه شده سرخ‌پوشان در حساب دلاری‌شان در فیفا بپردازد.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ کمیته انضباطی فیفا روز گذشته در پاسخ به آخرین نامه باشگاه پرسپولیس طی یک نامه رسمی به پرسپولیسی‌ها اعلام کرد مدارک ارسال شده درباره این که بخش مالی فیفا قرار است مطالبات ایگور پانادیچ و زلاتکو ایوانکوویچ را بپردازد، مورد پذیرش این کمیته نیست چرا که بخش مالی فیفا هنوز به طور رسمی نپذیرفته که از محل درآمدهای پرسپولیس نزد فیفا مطالبات ایگور پانادیچ و زلاتکو ایوانکوویچ را بپردازد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در این نامه کمیته انضباطی فیفا به پرسپولیس اعلام کرده با وجود این که سود دیرکرد توسط این باشگاه پرداخت شده اما پرسپولیس مسئول پرداخت اصل طلب این دو مربی  سابق خود است و هر چه زودتر باید  طلب آن‌ها به حسابشان در عمان واریز شود.

با توجه به این که کمیته انضباطی فیفا  ۶ اگوست (۱۶ مرداد) را به عنوان آخرین فرصت برای پرداخت مطالبات مربیان پرسپولیس قرار داده بود، به نظر می‌رسد به زودی این کمیته به خاطر عمل نکردن پرسپولیسی‌ها به اخطار فیفا، مجازات‌های را برای این باشگاه در نظر خواهد گرفت. از آن جایی که هنوز مطالبات برانکو، زلاتو ایوانکوویچ و ایگو پانادیچ به طور کامل پرداخت نشده است از نظر برخی کارشناسان حقوقی این احتمال وجود دارد که کمیته انضلباطی فیفا برای هر یک از پرونده‌ها به صورت جداگانه حکم به کسر امتیاز بدهد. با این حال اگر پرسپولیس پیش از صدور رای کمیته انضباطی بتوانند رضایت مربیان سابق خود را جلب کند این احتمال وجود دارد که رای کمیته انضباطی فیفا با تخفیف صادر شود.

 

 

انتهای پیام

منبع: دانا

کلیدواژه: کمیته انضباطی فیفا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.dana.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «دانا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۸۹۷۷۰۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

جریمه نقدی برای هاشمی نسب

به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری صدا و سیما، کمیته انضباطی فدراسیون فوتبال در خصوص تخلف انتسابی مهدی هاشمی نسب، مربی تیم استقلال تهران مبنی بر نشر اکاذیب از طریق مصاحبه با رسانه و با توجه به مجموع اوراق و محتویات پرونده، تخلف انتسابی به وی محرز و مسلم تشخیص داده شده و مستند به ماده ۷۱ مقررات انضباطی و با رعایت ماده ۹۴ این مقررات، هاشمی نسب به مبلغ ۵۰۰ میلیون ریال جریمه نقدی محکوم شدو   رای صادره غیرقابل اجرا بوده و قابل تجدید نظر ظرف مدت ۷ روز از تاریخ این ابلاغ در کمیته استیناف است.

دیگر خبرها

  • جریمه ۶۰ میلیونی پرسپولیس به دلیل شکایت ذوب‌آهن!
  • جریمه جدید فوتبال ایران برای پرسپولیس!
  • رمالی ثابت نشد پرسپولیس جریمه نقدی شد
  • جریمه ۶۰ میلیونی پرسپولیس به دلیل اتفاقات عجیب اصفهان
  • کمیته انضباطی لیگ یکی‌ها را نقره داغ کرد
  • جریمه نقدی برای هاشمی نسب
  • کمیته انضباطی سپاهان را جریمه کرد
  • هاشمی‌نسب ۵۰ میلیون تومان جریمه شد
  • ۳۰۰میلیون جریمه جدید علیه باشگاه‌ها بخاطر تماشاگران
  • جریمه سپاهان از سوی کمیته انضباطی