Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ورزش 3»
2024-04-24@20:07:09 GMT

مهاجم استقلال دیدار با سپاهان را از دست داد

تاریخ انتشار: ۱۸ مرداد ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۸۸۹۷۷۴۳

مهاجم استقلال دیدار با سپاهان را از دست داد

مهاجم مصدوم استقلال به احتمال فراوان مقابل سپاهان در بازی روز دوشنبه غایب خواهد بود.

به گزارش "ورزش سه"، ارسلان مطهری مهاجم استقلال در بازی گذشته با شهرخودروی مشهد دقایقی بعد از آنکه گل اول تیمش را به ثمر رساند، دچار آسیب دیدگی شد و زمین بازی را ترک کرد.
بعد از بازی مشخص شد که مصدومیت مطهری از ناحیه همسترینگ است و حالا کادرپزشکی استقلال اعلام کرده او دیدار با سپاهان را با روند کنونی از دست خواهد داد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

دکتر کاوه ستوده پزشک استقلال در این خصوص گفت: «مطهری به دلیل التهاب و گرفتگی در ناحیه همسترینگ، مشغول پشت سر گذاشتن کارهای درمانی است و احتمالا به بازی با سپاهان نخواهد رسید.»
غیبت مطهری در خط حمله می تواند کار استقلالی ها را مقابل سخت کند. او در بازی های گذشته به عنوان یک ذخیره طلایی تاثیرگذاری زیادی برای آبی ها داشته و باید دید تدبیر مجیدی برای پر کردن جای خالی مطهری چه خواهد بود. استقلال تهران ارسلان مطهری فرشید اسماعیلی کاوه ستوده (پزشک)

منبع: ورزش 3

کلیدواژه: استقلال تهران ارسلان مطهری فرشید اسماعیلی کاوه ستوده پزشک

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.varzesh3.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ورزش 3» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۸۹۷۷۴۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ورزشگاه دیدار ملاثانی و سپاهان در جام حذفی تغییر کرد

ایسنا/خوزستان  مجددا استادیوم دیدار تیم‌های استقلال آبی پوش ملاثانی و سپاهان در مرحله یک هشتم نهایی جام حذفی فوتبال تغییر کرد.

در حالی که باشگاه استقلال ملاثانی قصد داشت دیدار جام حذفی خود مقابل سپاهان را در ورزشگاه غدیر اهواز برگزار کند، مکان این دیدار پس از اتفاقاتی که منجر شد ملاثانی نتواند در هفته بیست و هشتم لیگ یک مقابل فجر سپاسی در ورزشگاه غدیر اهواز به میدان برود، تغییر کرد. 

به گزارش ایسنا، باشگاه‌های صنعت نفت آبادان و نفت مسجدسلیمان برای میزبانی از دیدار تیم‌های ملاثانی و سپاهان در یک هشتم نهایی جام حذفی اعلام آمادگی کرده بودند که شب گذشته با اعلام مدیر رسانه باشگاه استقلال ملاثانی، در نهایت مقرر شد این تیم در ورزشگاه شهید بهنام محمدی مسجدسلیمان میزبان سپاهان باشد. 

اما امروز ابراهیم هاشم‌پور، سخنگو و مدیر روابط عمومی باشگاه استقلال ملاثانی اعلام کرد که دیدار جام حذفی ملاثانی و سپاهان با دستور استاندار خوزستان روز جمعه هفته جاری در ورزشگاه شهدای فولاد برگزار خواهد شد.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • گزارش تمرین سپاهان؛ محمد دانشگر پا به توپ شد
  • دانشگر پا به توپ شد/ رقابت نیازمند و میرزازاد برای دروازه
  • ورزشگاه دیدار ملاثانی و سپاهان در جام حذفی تغییر کرد
  • برگزاری دیدار استقلال ملاثانی - سپاهان در مسجدسلیمان
  • سردار آزمون: من به وظیفه ام عمل کردم
  • سپاهان قافیه قهرمانی را باخته است/ دل کندن از مورایس راحت نیست
  • تشریح آخرین وضعیت مصدومان تیم فوتبال سپاهان از زبان پزشک تیم
  • فرشاد احمدزاده به پرسپولیس رسید
  • اگر این مهاجم در استقلال بود باید ۱۰۰میلیارد به او دستمزد می‌دادیم! | استقلالی ها مراقب نباشند به بدترین شکل تنبیه خواهند شد
  • چشم امیر قلعه و نظارت بر بازی حساس