Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «فارس»
2024-04-25@04:12:16 GMT

کارناوال غدیر خم در محله شوش و هرندی

تاریخ انتشار: ۱۸ مرداد ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۸۸۹۷۸۴۸

کارناوال غدیر خم در محله شوش و هرندی

تعداد از هموطنان در قالب کارناوال شادی به مناسبت عید غدیر خم در محله شوش و هرندی به اجرای برنامه پرداختند.

به گزارش خبرنگار شهری خبرگزاری فارس در شب عید غدیر خم کارناوال شادی در محروم ترین محله های مناطق تهران در چندین نقطه از محله خزانه شمالی و محله هرندی به راه افتاد و با پخش سرود هایی حال و هوای عید را در خیابان های محله جنوب شهر زنده کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

به دلیل شیوع کرونا و اینکه مردم نمی توانستند در جشن عید غدیر حضور پیدا کنند این ماشین شادی به راه افتاد و در چندین نقطه این محله در حال حرکت به اجرای مراسم پرداخت.

همچنین ساعت ۲۱ شب عید غدیر خم مراسم نورافشانی برای اهالی این محله ها اجرا شد.

همچنین در کنار این برنامه مرکز جامع توانبخشی یارا وابسته به هییت خدام الحسین به مناسب عید غدیر افتتاح شد.

این مرکز با نصف تعرفه دولتی به ارائه خدمات به شهروندان منطقه ۱۶ تهران می پردازند و افراد نیازمند می توانند باحضور در بخش ممدکاری این مرکز و خوداظهاری به صورت رایگان از خدمات این مرکز توانبخشی بهره مند شوند.

انتهای پیام/

منبع: فارس

کلیدواژه: شادی غدیر خم شوش کارناوال عید غدیر غدیر خم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۸۹۷۸۴۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مکان بازی مرگ و زندگی سپاهان مشخص شد

به گزارش "ورزش سه"، انتخاب استادیوم محل برگزاری بازی‌های استقلال ملاثانی به یک بحران عجیب برای آبی‌ها تبدیل شده است. پس از اتفاقات رخ داده در دیدار این تیم با فجرسپاسی و مخالفت مسئولین استادیوم غدیر با برگزاری مسابقات ملاثانی و نماینده شیراز در این ورزشگاه، حواشی زیادی پیش آمد.

مدیریت استقلال ملاثانی در تلاش بود تا بتواند بازی این تیم برابر سپاهان از رقابت‌های جام حذفی را در یکی از استادیوم‌های غدیر یا فولاد آرنا اهواز برگزار کند که این اتفاق رخ نداد و پس از مخالفت دو باشگاه فولاد و استقلال خوزستان، حالا از مکان برگزاری این بازی رونمایی شده است.

با اعلام ابراهیم هاشم‌پور، سخنگو و مدیر روابط عمومی باشگاه استقلال ملاثانی، با توجه به هماهنگی‌های صورت‌گرفته و عدم وجود استادیوم در دسترس در اهواز، بازی حساس استقلال ملاثانی و سپاهان اصفهان در ورزشگاه شهید بهنام محمدی و به میزبانی شهر مسجدسلیمان برگزار خواهد شد.

دیگر خبرها

  • ادامه دوری حسن یزدانی از اردوی تیم ملی
  • اختتامیه جشنواره استعدادیابی از مدرسه و محله تا انجمن در زابل
  • حسن یزدانی از اردوی بعد به جمع آزادکاران اضافه خواهد شد
  • حسن یزدانی به اردوی تیم ملی نرفت
  • اجرای طرح‌های محله محور در روستا‌های استان همدان
  • مکان بازی مرگ و زندگی سپاهان مشخص شد
  • لغو شدن بازی تیم‌های استقلال ملاثانی و فجر سپاسی پیگیری می‌شود
  • لغو دیدار تیم‌های استقلال ملاثانی و فجر سپاسی
  • دیدار تیم‌های استقلال ملاثانی و فجر سپاسی در اتفاقی عجیب لغو شد
  • قرارگرفتن بیماران توانبخشی تحت پوشش صندوق بیماری‌های صعب العلاج