Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش «نماینده» براساس دستور کار هفته جاری کمیسیون صنایع و معادن مجلس، این کمیسیون در جلسه روز یکشنبه (۱۹ مرداد ماه) خود، میزبان حسین مدرس خیابانی وزیر پیشنهادی وزارت صنعت، معدن و تجارت خواهد بود تا برنامه‌های او برای کسب رای اعتماد از مجلس، مورد بررسی قرار گیرد.

براساس این گزارش بیژن زنگنه وزیر نفت و معاونان وی سه‌شنبه (۲۱ مرداد ماه) جهت ارائه گزارشی از عملکرد کاری خود در کمیسیون صنایع و معادن حاضر خواهند شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

همچنین استماع گزارش انجمن تولیدکنندگان فولاد ایران و انجمن نوردکاران فولاد ایران و بررسی مسائل و مشکلات حوزه فولاد دستورکار دیگر کمیسیون صنایع در جلسه روز سه شنبه خواهد بود.

براساس این گزارش اعضای کمیسیون صنایع و معادن سه شنبه عصر(۲۱ مرداد ماه) میزبان وزیر جهاد کشاورزی و معاونان وی خواهند بود تا عملکرد آنها مورد بررسی قرار گیرد.

همچنین دوشنبه(۲۰ مرداد) کمیته ارتباطات و فناوری اطلاعات گزارش مدیرعامل شرکت ملی پست جمهوری اسلامی را مورد بررسی قرار داده و کمیته جهش تولید و بهبود فضای کسب و کار مسائل و مشکلات صنعت در حوزه مالیاتی بررسی می کند.

براساس این گزارش بررسی برنامه‌های وزیر پیشنهادی صنعت، معدن و تجارت در حوزه‌های مرتبط دستورکار دوشنبه کمیته صنایع نفت و گاز و پتروشیمی، کمیته معادن و صنایع معدنی و کمیته صنعت و راهبردهای توسعه صنعتی خواهد بود.

دستورکار کمیته صنایع هوا و فضا و فناوری‌های نوین در روز دوشنبه نیز بررسی طرح جهش تولید دانش بنیان خواهد بود

منبع: نماینده

کلیدواژه: بیژن نامدار زنگنه کمیسیون صنایع کمیسیون صنایع و معادن مدرس خیابانی وزیر صنعت کمیسیون صنایع و معادن

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت namayande.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «نماینده» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۸۹۷۹۴۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ماجرای «توافق نامه» کوروش سلیمانی در «بسته پیشنهادی»

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از روابط عمومی برنامه، «بسته پیشنهادی» با اجرای مژده لواسانی امشب جمعه ۳۱ فروردین ماه میزبان کوروش سلیمانی بازیگر سینما، تئاتر و تلویزیون و کارگردان تئاتر است تا درباره نمایش «توافق نامه» که این شب ها بر صحنه است، گفت‌وگو کند.

«توافق نامه» سال گذشته به کارگردانی کوروش سلیمانی و با بازی بهنام تشکر، رامین ناصرنصیر و کوروش سلیمانی به صحنه رفت و با اقبال مواجه شد.

همچنین در بخش «احوالپرسی با هنرمندان» با مسعود فروتن گفت‌وگو می شود که سال ها در حوزه کارگردانی تلویزیونی فعالیت کرده است.

پخش «بسته پیشنهادی» از شب گذشته آغاز شده و در سال جدید با تغییر ساعت پخش، حوالی ساعت ۲۳ از شبکه دو سیما روی آنتن می رود.

برنامه «بسته پیشنهادی» محصولی از گروه خانواده شبکه دو است که در حوزه فرهنگ و هنر به ارایه بسته‌هایی پیشنهادی برای مخاطبان می‌پردازد.

این برنامه با اجرای مژده لواسانی و تهیه‌کنندگی الهه بهبودی پنجشنبه‌ها و جمعه‌ها حوالی ساعت ۲۳ به پخش می‌رسد.

کد خبر 6082660 عطیه موذن

دیگر خبرها

  • ماجرای «توافق نامه» کوروش سلیمانی در «بسته پیشنهادی»
  • کمیسیون مشترک اقتصادی و تجاری ایران و تاجیکستان تشکیل شد
  • پیگیری راه اندازی موزه معدن در کرمان
  • بررسی عملکرد مراکز مهر خانواده در سلماس
  • تغییرات دولت در بخش اول لایحه بودجه اصلاح شد/گزارش بخش دوم بودجه تا پایان هفته آینده به صحن مجلس ارائه می شود
  • گزارش بخش دوم بودجه تا پایان هفته آینده به صحن مجلس ارائه می‌شود
  • اعلام زمان شروع نقل و انتقال دانشجویان دانشگاه های علوم پزشکی
  • فراخوان انتخاب برترین‌های صنعتی و معدنی ۱۴۰۳ در چهارمحال و بختیاری
  • لزوم برنامه عملیاتی برای خروج از زیان‌دهی واحدهای دانشگاهی
  • انجام طرح تحقیق و تفحص از بلوار مرحوم ابوترابی