Web Analytics Made Easy - Statcounter

برنامه اعطای جایزه مایکروسافت با هدف شناسایی مشکلات و حرفه‌های امنیتی برنامه‌های تولیدی مایکروسافت هر سال اجرا می‌شود و هدف از آن جلوگیری از سوءاستفاده هکرها و ویروس نویسان از این مشکلات است.

آخرین رقابت در این زمینه از اول جولای سال ۲۰۱۹ تا ۳۰ ژوئن سال ۲۰۲۰ در قالب ۱۵ برنامه جداگانه اجرا شد و در مجموع ۱۳.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

۷ میلیون دلار پاداش به متخصصان امنیتی مختلف اعطا شد. این در حالی است که سال گذشته در مجموع ۴.۴ میلیون دلار پاداش در قالب این برنامه‌ها اعطا شده بود.

مایکروسافت در این زمینه بیشتر از شرکت‌های فناوری بزرگ رقیب پاداش اعطا می‌کند. به عنوان مثال، کل رقم پرداخت شده توسط گوگل بابت اجرای رقابت مشابه ۶.۵ میلیون دلار بوده که تقریباً نصف مبلغ اختصاص یافته توسط مایکروسافت است.

مایکروسافت امسال شش برنامه جدید اعطای جایزه را در کنار برنامه‌های قبلی اجرا می‌کند و تا به حال بیش از هزار گزارش امنیتی را از بیش از ۳۰۰ محقق سایبری دریافت کرده است./مهر

منبع: جام جم آنلاین

کلیدواژه: مایکروسافت جایزه نقدی امنیتی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت jamejamonline.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جام جم آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۸۹۷۹۵۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

۲ هزار و ۵٠٠ برنامه فرهنگی طی کنگره ملی شهدای استان اجرا می شود

به گزارش خبرنگار مهر، امین درخشان صبح چهارشنبه در یادواره شهدای هنرمند کهگیلویه و بویراحمد افزود: اگر امروز حرفی در عرصه هنر و فرهنگ داریم، حاصل تلاش هنرمندان است.

وی با تاکید بر تبیین دوران دفاع مقدس به عنوان سند افتخار در جامعه، اظهار کرد: طی برگزاری کنگره شهدای استان، برنامه‌های متعددی پیش بینی شده است.

درخشان با بیان اینکه ۲ هزار و ۵٠٠ برنامه فرهنگی و هنری در استان اجرایی خواهد شد، عنوان کرد: تحقق ۳٠ فیلم مستند و داستانی را خواهیم داشت.

مدیرکل فرهنگ و ارشاد استان گفت: تولید ۲٠ سرود و ۱٠ موسیقی فاخر از دیگر هدفگذاری های انجام شده است.

درخشان گفت: در مجموع خلق آثار متعدد هنری و تجسمی در جریان کنگره شهدا را خواهیم داشت.

کد خبر 6080766

دیگر خبرها

  • کشف یک بدافزار روسی توسط شرکت امنیتی در فنلاند
  • جایزه نقدی المپیک زیر سوال رفت!
  • ۲ هزار و ۵٠٠ برنامه فرهنگی طی کنگره ملی شهدای استان اجرا می شود
  • ضرورت مصرف بهینه و جلوگیری از هدر رفت منابع آب موجود شفت
  • طرح ویژه برخورد با رانندگان بدون گواهینامه اجرا می شود
  • مخالفت با پرداخت جایزه نقدی به برندگان المپیک
  • طرح ویژه برخورد با رانندگان بدون گواهینامه اجرا می‌شود
  • نهضت تولیدات رادیویی مردمی در جشنواره ملی مستند رادیویی «پژواک»
  • صندوق نوآوری و شکوفایی چه خدمات و تسهیلاتی به شرکت‌های دانش بنیان اعطا می کند؟
  • انتخاب دکتر صابر امیری به عنـوان عضـو هیئت‌علمـی برگزیده طـرح کاظمـی آشـتیانی از سـوی بنیاد ملی نخبگان کشور