Web Analytics Made Easy - Statcounter

باشگاه یوونتوس بعد از حذف از لیگ قهرمانان اروپا برای پیدا کردن جانشینی مناسب برای سرمربی‌اش دست به کار شد.

به گزارش خبرگزاری فارس، شبکه «اسکای اسپورت» ایتالیا خبر داد مدیران باشگاه یوونتوس بلافاصله بعد از حذف شدن از لیگ قهرمانان اروپا بوسیله لیون در مرحله یک هشتم نهایی دست به کار شدند و با مائوریسو پوچتینو، سرمربی سابق تاتنهام تماس گرفتند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

بانوی پیر شب گذشته در دور برگشت مرحله یک هشتم نهایی لیگ قهرمانان اروپا با نتیجه 2 بر یک مقابل لیون برنده شد اما این پیروزی برای صعود به مرحله بعد کافی نبود و از دور رقابت ها حذف شد.

مسئولان باشگاه یوونتوس در ابتدا با آلگری بعد از 5 سال همکاری و قهرمانی های متوالی در سری آ قطع رابطه کردند چون نتوانسته بود یوونتوس را قهرمان اروپا کند. 

ساری در ابتدای فصل جانشین آلگری شد تا رویای بیانکونری را در اروپا محقق کند اما عملکرد ساری بدتر از آلگری بود چون نتوانست این تیم را حتی به مرحله یک چهارم نهایی برساند. آلگری در مدت 5 سال حضورش موفق شد یوونتوس را 2 بار فینال برساند ولی از قهرمانی در اروپا ناکام ماند.

مسئولان باشگاه تورینی به همین خاطر قصد دارند ساری را کنار بگذارند و پوچتینو را جانشین او کنند. سرمربی آرژانتینی موفق شده بود تاتنهام را بدون ستاره های سرشناس به فینال لیگ قهرمانان اروپا 2019 برساند.

انتهای پیام/

منبع: فارس

کلیدواژه: یوونتوس لیگ قهرمانان اروپا پوچتینو ساری لیگ قهرمانان اروپا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۸۹۸۰۱۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

لیگ قهرمانان اروپا / رئال با حذف منچسترسیتی راهی نیمه‌نهایی شد

آفتاب‌‌نیوز :

در مرحله یک چهارم نهایی رقابت‌های لیگ قهرمانان اروپا تیم‌های منچسترسیتی و رئال مادرید از ساعت ۲۲:۳۰ مقابل هم قرار گرفتند که مصاف این دو تیم در پایان وقت‌های قانونی و اضافه با نتیجه تساوی یک بر یک خاتمه پیدا کرد.

با توجه به تساوی ۳ بر ۳ این دو تیم در دیدار رفت کار به ضربات پنالتی کشیده شد که تیم فوتبال رئال مادرید توانست با نتیجه ۴ بر ۳ از سد حریف خود عبور کرده و راهی مرحله نیمه نهایی شود.

پیش از این تیم فوتبال بایرن مونیخ با غلبه بر آرسنال جواز حضور در مرحله نیمه نهایی لیگ قهرمانان اروپا را کسب کرده بود.

منبع: خبرگزاری فارس

دیگر خبرها

  • 4 گل برتر دور برگشت مرحله یک چهارم نهایی لیگ قهرمانان اروپا فصل 2023/24 / فیلم
  • بعد از ۹ سال؛ لیگ برتر انگلیس بدون نماینده در مرحله نیمه نهایی لیگ قهرمانان اروپا و لیگ اروپا
  • حضور سه تیم آلمانی در مرحله نیمه نهایی مسابقات اروپایی پس از ۲۹ سال
  • رئال مادرید بیش از دو برابر بارسلونا به مرحله نیمه نهایی لیگ قهرمانان اروپا رسیده است
  • نویر در لیگ قهرمانان اروپا رکوردشکنی کرد
  • میکا ریچاردز و پیش بینی کاملا اشتباه از برندگان مرحله یک چهارم نهایی لیگ قهرمانان اروپا! / فیلم
  • لیگ قهرمانان اروپا / رئال با حذف منچسترسیتی راهی نیمه‌نهایی شد
  • آرسنال و حذف شدن از لیگ قهرمانان اروپا توسط بایرن مونیخ برای پنجمین بار
  • ترزیچ: با شایستگی به مرحله نیمه‌نهایی رسیدیم
  • صعود دورتموند به مرحله نیمه نهایی لیگ قهرمانان اروپا پس از ۱۱ سال