Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ناطقان»
2024-04-25@13:02:38 GMT

نادر طالب‌زاده از بیمارستان مرخص شد

تاریخ انتشار: ۱۸ مرداد ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۸۸۹۸۰۵۰

نادر طالب‌زاده که به تازگی از بیمارستان مرخص شده است از بازگشت به اجرای برنامه «عصر» از هفته آینده خبر داد. ناطقان: نادر طالب‌زاده درباره وضعیت جسمانی خود و ابتلا به کرونا طی چند وقت اخیر بیان کرد: خدا را شکر پنجشنبه ۱۶ مرداد از بیمارستان مسیح دانشوری مرخص شدم و اکنون در منزل در حال استراحت هستم.

وی درباره توصیه‌ها و پیگیری‌های پزشکان در این مدت گفت: پزشکان بیمارستان خیلی رسیدگی کردند و دکتر ولایتی شخصاً حضور داشتند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

داروهای بیمارستان مسیح دانشوری بسیار موثر است که متاسفانه به این مرکز تخصصی و داروهایش کم توجهی شده است. این بیمارستان، گروه‌های تحقیقاتی بسیار خوبی دارد که به نتایجی هم رسیده‌اند اما تنها هستند و باید از آن‌ها حمایت شود. تلاش می‌کنم در همین زمینه در برنامه «عصر» موضوعاتی را مطرح کنم.

این مجری تلویزیونی درباره زمان بازگشت به برنامه «عصر» اظهار کرد: انشاالله از هفته آینده برنامه را روی آنتن می‌برم که تاریخ دقیق آن را باید هماهنگ کرد.

طالب‌زاده در پایان درباره اینکه چه قدر به استراحت نیاز دارد تا درمان وی به طور کامل به نتیجه برسد گفت: حدود دو تا سه هفته دیگر نیاز دارم که استراحت کنم که در منزل استراحت خواهم کرد. منبع: مهر برچسب ها: نادر طالب‌زاده ، بیمارستان ، مرخص

منبع: ناطقان

کلیدواژه: نادر طالب زاده بیمارستان مرخص نادر طالب زاده

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت nateghan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ناطقان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۸۹۸۰۵۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

شنونده برنامه های رادیو هستم | رادیو شخصیت های ارزشمند بسیار دارد

به گزارش جام جم آنلاین از روابط عمومی معاونت صدا، سید عزت الله ضرغامی، وزیر میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی  در گفت و گو با خبرنگاران گفت:  روز رادیو را به همه همکاران عزیزم در حوزه صدای جمهوری اسلامی تبریک می گویم. جا دارد از مرحوم مهران دوستی نام ببرم. یاد و خاطره مرحوم دوستی که یکی از شخصت های ارزشمند و سرمایه های صدای جمهوری اسلامی بود و از دنیا رفت را گرامی می دارم. 

وی در ادامه ضمن تقدیر از مدیریت معاونت صدا افزود: از مدیریت خوب علی بخشی زاده، معاون صدا قدردانی می کنم. آقای بخشی زاده از  شخصیت های فرهنگی، پرکار، انقلابی و از آزادگان ارزشمند کشورمان هستند. از تلاش های معاون صدا و همه همکاران رادیو که در حوزه صدا هستند، قدردانی کنم. 

به گفته ضرغامی، با سیما کمتر مصاحبه می کنم، رادیو را به خصوص وقتی که در سفر یا هنگام رانندگی هستم، گوش می کنم. رادیو رسانه گرمی است.

دیگر خبرها

  • کارلوس توز از بیمارستان مرخص شد
  • شنونده برنامه های رادیو هستم | رادیو شخصیت های ارزشمند بسیار دارد
  • فیلم «درخت گردو» فاقد نگاه سیاسی و حاکمیتی است
  • آیا تیم‌های انگلیسی مشکل فشردگی برنامه بازی دارند؟
  • پیشرفت فیزیکی بیمارستان کسری به ۹۸ درصد رسید
  • ملت که نباید همیشه در شعب ابی طالب زندگی کنند
  • اعتقادات مرحوم نادر طالب‌زاده از زبان ده‌نمکی + فیلم
  • روزنامه جمهوری اسلامی: ملت که نباید همیشه در شعب ابی طالب زندگی کنند
  • دادستان کل کشور : طرح «نور» فراجا با برنامه ریزی‌های صورت گرفته ادامه پیدا خواهد کرد / بیشتر افراد با یک تذکر بازگشته‌اند و با تنبه و تعهد مرخص شده‌اند
  • پیشکسوت بسکتبال ایران درگذشت