Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش ایرنا باشگاه فولاد خوزستان روز شنبه اعلام کرد: سینا زامهران هافبک جوان تیم فولاد که با مصدومیت جدی مواجه شده است رقابت های باقیمانده این فصل را به طور کامل از دست داد.

زامهران عملکرد درخشانی در طول فصل داشت و جزو عوامل موفقیت تیم به حساب می‌آید، او در لیگ امسال بازی های خوبی برای فولاد خوزستان ارائه داد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

این هافبک جوان و خوش تکنیک امیدوار است تا با پشت سر گذاشتن دوران مصدومیت هرچه سریع‌تر بتواند به مسابقات بازگردد و فولاد را برای لیگ بیستم با قدرت همراهی کند.

تیم فولاد خوزستان در حال حاضر با کسب ۴۶ امتیاز در مکان چهارم جدول رده بندی قرار دارد، فولادی ها در هفته بیست و هشتم رقابت های لیگ برتر باید به مصاف تیم سایپا بروند.

سرخپوشان اهوازی سابقه ۲ دوره قهرمانی در لیگ برتر را یدک می کشند و در این فصل شانس بسیاری برای کسب سهمیه آسیایی دارند.

برچسب‌ها فولاد خوزستان اهواز

منبع: ایرنا

کلیدواژه: فولاد خوزستان اهواز فولاد خوزستان اهواز فولاد خوزستان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۸۹۸۰۶۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

قول فراز کمالوند به هواداران نفت آبادان

به گزارش ورزش سه، در یکی از مسابقات حساس هفته بیست و سوم لیگ برتر عصر روز جمعه دو تیم خوزستانی و پایین نشین مسابقات به مصاف یکدیگر رفتند که این مسابقه با برتری شاگردان سیروس پورموسوی در لحظات پایانی خاتمه پیدا کرد.

استقلال خوزستان و نفت آبادان در یک بازی مهیج و جذاب توانستند هواداران خوزستانی فوتبال ایران را راضی نگه دارند؛ در شرایطی که تا ثانیه‌های پایانی دربی استان خوزستان با تساوی یک بر یک ادامه پیدا می‌کرد، در نهایت استقلال خوزستان موفق شد گل برتری را وارد دروازه نفتی‌ها کند و یک برد مهم را جشن بگیرد.

این نتیجه اگرچه صنعت نفت آبادان را در پایین جدول نگه داشت تا همچنان یکی از گزینه‌های اصلی سقوط محسوب ‌شود اما اعضای این تیم همچنان به بقا در مسابقات امیدوار هستند. خصوصاً فراز کمالوند سرمربی تازه وارد برزیلی‌های ایران که در شروع کار خود توانست یک برد مهم را مقابل سپاهان جشن بگیرد.

کمالوند که در نشست خبری بعد از بازی با استقلال خوزستان هم به تمجید از شاگردان خود پرداخت و نفت آبادان را تیمی دانست که جایگاهش در پایین جدول رقابت‌ها نیست، در یک استوری اینستاگرامی به هواداران نفت آبادان قول داد که تا آخرین لحظه برای بقا بجنگند.

سرمربی با تجربه نفت آبادان بعد از شکست تیم مقابل استقلال خوزستان با انتشار تصویری از هواداران آبادانی حاضر در ورزشگاه غدیر اهواز نوشت: “ممنون از حمایت بی‌نظیر شما برایتان تا آخرین لحظه می‌‌جنگیم”،

نفت آبادان در شرایطی برای بقا در مسابقات می‌جنگد که در ۲۳ هفته گذشته امتیازات مهم زیادی را از دست داده و در هفته آینده از پرسپولیس در ورزشگاه خانگی خود یعنی تختی آبادان پذیرایی خواهد کرد. با این حال نفتی‌ها امیدوارند در هفت مسابقه باقی مانده شرایط خوبی را رقم بزنند و به قول مربی خود تا آخرین لحظه برای بقا بجنگند.

دیگر خبرها

  • جوان‌ترین بازیکن لیگ برتر، جایی دور از تهران!
  • گاف 21 میلیاردی فولاد خوزستان؛ مهدی رحمتی در خانه بماند هم پول می‌گیرد!
  • دیدار جمعی از مدیران فولاد اکسین با خانواده شهدا
  • حال نفت آبادان، فولاد ‌و استقلال خوزستان خوب نیست
  • کنت باید ادعای ویسی را بار دیگر اثبات کند
  • پوریا سرآبادانی گربه سیاه فولاد خوزستان
  • ویسی در سرمای قزوین غریب ماند!(عکس)
  • بدل ریکاردو آلوز از وسط زمین گل ساخت(عکس)
  • ثبت تولید ۷۲۰ هزار تن محصول در شرکت فولاد اکسین خوزستان
  • قول فراز کمالوند به هواداران نفت آبادان