Web Analytics Made Easy - Statcounter

مدیر کل اداره اطلاعات سیستان و بلوچستان گفت: با عنایت خداوند متعال و تحت توجهات حضرت ولی عصر(عج) اعضای یک تیم وابسته به گروه‌های تروریستی تکفیری با تلاش سربازان گمنام امام زمان (عج) استان دستگیر شدند.

قدس آنلاین: مدیرکل اطلاعات استان سیستان و بلوچستان روز شنبه به خبرنگار ایرنا اظهار داشت: این تیم تروریستی با اقدامات خود موجبات رعب و وحشت مردم و ترس و دلهره شهروندان عزیز استان را فراهم کرده بود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: سربازان گمنام امام زمان (عج) با تمام توان و قدرت برای حفظ آرامش و آسایش مردم شریف و عزیز استان آماده خدمت هستند و به فریب خوردگان نیز اعلام می شود صف خود را از دشمنان ملت و نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران جدا کرده و به آغوش مردم و نظام بازگردند.

مدیر کل اداره اطلاعات سیستان و بلوچستان از همکاری خوب آحاد مردم ولایت مدار برای تأمین امنیت استان قدردانی کرد.

به گزارش ایرنا، عوامل تروریستی در اقدامی کور بامداد ۱۵ مرداد ماه جاری پس از کار گذاشتن موادمنفجره در داخل جوی آب کنار خیابان صدرا منطقه زیباشهر زاهدان با پلیس ۱۱۰ تماس گرفته و درخواست اعزام گشت انتظامی برای وقوع حادثه ای در این خیابان را کردند که پس از حضور گشت خودرویی و موتوری انتظامی در محل مورد نیاز اقدام به انفجار این موادکرده که چهار نفر از ماموران انتظامی بطور سطحی مجروح و به یک دستگاه خودرو نیز خسارتهایی وارد شد.

انتهای پیام/

منبع: قدس آنلاین

کلیدواژه: وزارت اطلاعات گروه های تروریستی زاهدان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.qudsonline.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «قدس آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۸۹۸۰۸۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

برگزاری کمپ ۳ روزه تکواندو در زاهدان با حضور سرمربیان تیم ملی

  محمدرضا طاهری نسب در حاشیه بازدید از باشگاه تکواندو دختران در شهرستان سراوان که با حضور خیران ورزشی صورت گرفت،   از برگزاری کمپ تکواندو با حضور مربیان تیم ملی تکواندو از ۲۹ فروردین به مدت سه روز در زاهدان خبر داد.

وی افزود: هیئت تکواندو استان در سال جدید برنامه‌های خود را عملی می‌کند که مهم‌ترین برنامه هیئت استان حضور تیم ملی نوجوانان در بخش دختران و حضور سرمربیان و مربیان تیم ملی تکواندو در شهر زاهدان سیستان و بلوچستان با حضور دختران تکواندوکار استان‌های هم‌جوار و خود استان در تمامی رده‌های سنی برگزار می‌شود.

رئیس هیئت تکواندو سیستان و بلوچستان ادامه داد: هدف از برگزاری کمپ سه‌روزه تکواندو ارتقای سطح فنی تکواندوکاران است تا بتوانیم گام مؤثری در این زمینه برداشته باشیم.

طاهری نسب خاطرنشان کرد: با همکاری مدیرکل ورزش و جوانان سیستان و بلوچستان و در اردیبهشت‌ماه مسابقات ۶ جانبه تکواندو پس از چندین سال به میزبانی زاهدان در استان برگزار خواهد شد.

وی تصریح کرد: در ابتدای سال و از طریق هادی ساعی رئیس فدراسیون تکواندو با خیرین ورزشی ارتباط گرفتیم که برای اولین‌بار به ورزش تکواندو حضور یافتند که بتوانیم در حوزه فنی و کمک‌های تجهیزاتی از حضور خیرین بهره‌مند شویم.

علی امیرزاده، رئیس گروه کارآفرینی و نیکوکاری ورزشی آرتام از اردبیل نیز در حاشیه بازدید از باشگاه تیم تکواندو دختران سراوان بیان کرد: در حوزه ورزش به‌ویژه تکواندو در قسمت خیریه و تکنیک‌های فنی در خدمت ورزشکاران سراوانی باشیم.

وی گفت: باتوجه‌به تعاریفی که از استعدادهای تکواندوکاران سراوانی به‌ویژه دختران تکواندوکار شنیدیم به سراوان آمدیم تا از نزدیک بازدید انجام دهیم، برخی از کمبودها مشاهده شد که طبق قولی که دادیم تأمین و هدیه خواهیم کرد.

باشگاه خبرنگاران جوان سیستان و بلوچستان زاهدان

دیگر خبرها

  • برگزاری کمپ ۳ روزه تکواندو در زاهدان با حضور سرمربیان تیم ملی
  • ️کشف ۱۴ تن برنج احتکار شده در زاهدان
  • بازدید استاندار سیستان و بلوچستان از طرح تامین آب شهر زاهدان
  • کشف ۱۴ تن برنج احتکار شده در زاهدان
  • ۷۶۰ لیتر ماده اولیه روان گردان شیشه در زاهدان کشف شد
  • کشف ۷۶۰ لیتر ماده اولیه روان گردان شیشه در زاهدان
  • تجلیل مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران سیستان و بلوچستان از رئیس بیمارستان خاتم الانبیا (ص) زاهدان
  • اطلاعات بیشتر از حمله تروریستی به واحد گشت یگان تکاوری شهرستان خاش
  • جزئیات حمله تروریستی به واحد گشت یگان تکاوری خاش
  • مامور یگان تکاوری پلیس در خاش به شهادت رسید