Web Analytics Made Easy - Statcounter

شبکه خبری الجزیره قطر از استعفای نمایندگان حزب کتائب لبنان از پارلمان این کشور خبر داد - اخبار بین الملل -

 

به گزارش گروه بین الملل خبرگزاری تسنیم، شبکه تلویزیونی الجزیره گزارش داد: سامی الجمیل رئیس حزب کتائب لبنان استعفای نمایندگان حزبش از پارلمان را اعلام کرد.

جریان غربگرای موسوم به 14 مارس با سوء استفاده از حوادث دردناک بیروت و بدون در نظر گرفتن مصیبت و آلام مردم این کشور سعی در بهره‌برداری سیاسی از این حوادث دارد و ناظران تحولات لبنان استعفای نمایندگان حزب الکتائب را در این راستا ارزیابی می‌کنند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

اردوکشی جریان غرب‌گرا در لبنان در سوءاستفاده از حوادث بیروت


انتهای پیام/

 

R36442/P/S8,90/CT10 قیمت ارز و طلا لیگ ایران و جهان پربیننده‌ترین اخبار بین الملل ۱ تصویر ماهواره روسیه از قبل و بعد از انفجار بیروت ۲ ترامپ: ایران نمی‌خواهد مجددا رئیس ‌جمهور شوم/اگر پیروز انتخابات شویم، با ایران خیلی سریع به توافق خواهیم رسید ۳ سید حسن نصرالله: نه اسکله بیروت را اداره می‌کنیم و نه در آن چیزی داشته‌ایم/ مقاومت بزرگتر از آن است که کذّابان خدشه‌ای به آن وارد کنند ۴ بازتاب انتقاد تند وزیر خارجه پاکستان از سران عربستان پس از بی‌توجهی به مساله کشمیر ۵ فاکس نیوز: مخالفت چین به معنای پایان تلاش‌های پامپئو برای تمدید تحریم‌های ایران است ۶ خبرگزاری فرانسه: قطعنامه پیشنهادی آمریکا درباره ایران در شورای امنیت رد خواهد شد ۷ ۶۰ مفقود در انفجار بیروت / عملیات جستجو و نجات همچنان ادامه دارد ۸ استقبال وزیر خارجه لبنان از سخنان دبیرکل حزب الله مهمترین اخبار بین الملل نامه ایران به سازمان ملل در اعتراض به تعرض جنگنده‌های آمریکا به هواپیمای مسافربری النشره: تحقیقات مرتبط با انفجار بیروت در سه سطح انجام می‌شود فارین پالیسی: عربستان سال ۲۰۱۷ به ترامپ پیشنهاد حمله به قطر را داده بود ۶۰ مفقود در انفجار بیروت / عملیات جستجو و نجات همچنان ادامه دارد مهمترین اخبار تسنیم «علاج تحریم»|۴ شرطِ قوی شدن اقتصاد/ کاشمری: با اقتصاد ضعیف در هر مذاکره‌ای بازنده‌ایم یک سیاهپوست دیگر به خاطر رفتار خشونت آمیز پلیس آمریکا کشته شد آخرین وضعیت عملکرد بودجه ۹۹؛ از فروش ۱۶ هزار میلیارد تومان سهام تا رشد ۲۰ درصدی درآمد مالیاتی آخرین آمار کرونا در کشور| فوت ۱۳۲ نفر در ۲۴ ساعت گذشته عامل انفجار صوتی زاهدان دستگیر شد درباره ما ارتباط با ما آرشیو اخبار پیوندها بازار پربیننده‌ترین اخبار قیمت ارز و طلا لیگ ایران و جهان ما را دنبال کنید: RSS اینستاگرام توییتر فیسبوک   آپارات   بیسفون   سروش   ویسپی   آی‌گپ
All Content by Tasnim News Agency is licensed under a Creative Commons Attribution 4.0 International License.

منبع: تسنیم

کلیدواژه: استعفای نمایندگان حزب انفجار بیروت بین الملل

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۸۹۸۰۸۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

شیخ نبیل قاووق: آمریکا شریک جنایت‌ها در غزه است

  به گزارش­ سرویس بین الملل خبرگزاری صدا و سیما به نقل از تلویزیون المیادین، عضو شورای مرکزی حزب الله لبنان، تاکید کرد دولت آمریکا شریک کامل در تهاجم علیه غزه است.

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

شیخ نبیل قاووق گفت در تهاجم علیه غزه، دولت آمریکا کاملا مشارکت دارد و در زمینه‌های تصمیم گیری، پشتیبانی و حمایت، مسئول جنگ است.

قاووق همچنین افزود جبهه‌های پشتیبانی از لبنان، سوریه، عراق تا یمن، تاکیدی بر شکست برنامه آمریکا و اسرائیل و اشتباه بودن محاسبات آنهاست. اما درباره تهدیدات اسرائیل که هر روز می‌شنویم، تاکید می‌کنم اسرائیل شکست خورده، سست‌تر و ضعیف‌تر از آن است که بخواهد شروط خود را تحمیل یا تهدیدات خود را علیه لبنان اجرا کند.

وی خاطر نشان کرد: مقاومت برای یاری رساندن در خط مقدم باقی خواهد ماند و هرگز موضع خود را تغییر نخواهد داد.

دیگر خبرها

  • حمله گسترده جنگنده های آمریکا و انگلیس به یمن/ اعلام تحریم‌های آمریکا و انگلیس علیه حماس/ استعفای یک مقام وزارت خارجه آمریکا در اعتراض به حمایت از اسرائیل/ مرگ یک سناتور ضدایرانی در آمریکا
  • افزایش ورود پناهجویان به انگلیس رکورد زد
  • دولت انگلیس در مدار چین ستیزی
  • درخواست نمایندگان پارلمان انگلیس برای توقف ارسال تسلیحات به رژیم صهیونیستی
  • درخواست نمایندگان پارلمان بریتانیا برای توقف ارسال تسلیحات به رژیم صهیونیستی
  • اعتراضات گسترده علیه دولت مجارستان
  • خروج جریان صدر از روند سیاسی عراق/ راهبردی برای بازگشتی دوباره
  • خروج جریان صدر از روند سیاسی عراق؛ راهبردی برای بازگشتی دوباره
  • تحریم‌های دولت انگلیس علیه چین
  • شیخ نبیل قاووق: آمریکا شریک جنایت‌ها در غزه است