Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «شبستان»
2024-04-25@00:12:24 GMT

غدیر روز تجلی امامت و ولایت است

تاریخ انتشار: ۱۸ مرداد ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۸۸۹۸۱۱۰

غدیر روز تجلی امامت و ولایت است

استاندار کرمانشاه با گرامیداشت عید غدیر گفت: غدیر روز تجلی امامت و ولایت است و تبيين، شناخت، معرفت و درك بيشترغدير نياز امروز و فرداي جامعه بشري است.

به گزارش خبرگزاری شبستان در کرمانشاه هوشنگ بازوند استاندار کرمانشاه طی پیامی روز عید غدیرخم را به مردم شهید پرور و همیشه در صحنهاستان تبریک گفت.

 

در متن این پیام آمده است:درك پيام، فرهنگ و تفكر غدير رسالتي خطير كه با ترويج و گسترش فرهنگ غني نبوي و علوي بشريت بتواند راه سعادت خود را بيابد و به سرمنزل مقصور برسد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

غدير عيد بزرگ اسلامي، روز ولايت، پيوند و اتحاد و روز اكمال دين و پيام آور پيوند عميق امت اسلامي با اميرالمومنين (ع) است.

 

غدير محور همبستگي و زيربناي تفكري است كه تبيين كننده جريان اصيل وصايت حضرت رسول اكرم (ص) است كه اتحاد و وحدت اسلامي را تداوم بخشيد و زلال معرفت و ولايت را در جان مومنين جاري و حيات ثمر بخش را به آنان هديه كرد و امروز بايد با مجاهدت حقيقت غدير حفظ و گسترش يابد و ضمن تجديد بيعيت با مسير و جريان وحدت بخش ولايت با عزم راسخ و اهتمام بيشتر در تحقق اهداف و آرمان هاي والا و مقدس نظام مقدس جمهوري اسلامي گام برداريم.

 

در جلوه تابناك خورشيد روز هجدهم ذي الحجه كه دلها مسرور و روشن گرديده، اينجانب ضمن تبريك اين عيد سعيد به پيشگاه حضرت ولي عصر (عج)، رهبر فرزانه انقلاب ( مدظله العالي) و مردم شريف، مومن، ولايتمدار، با بصيرت و انقلابي استان كرمانشاه از خداوند متعال و منان سربلندي، سرافرازي ايران اسلامي را به بركت مولاي مهربانان و صابرين خواستارم و اميدوارم با همراهي و همدلي مردم بزودي شاهد كنترل و مهار بيماري منحوس كرونا باشيم.

پایان پیام/712

منبع: شبستان

کلیدواژه: امامت و ولایت عید غدیر خم استاندار کرمانشاه رسالت

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت shabestan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبستان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۸۹۸۱۱۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تأکید استاندار لرستان بر همدلی بین نخبگان و مردم

استاندار جدید لرستان بر وحدت و همدلی بین نخبگان، دانشگاهیان و مردم در این استان تأکید کرد. - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از خرم‎‌آباد، ابوطالب شفقت شامگاه سه‌شنبه در آیین تکریم و معارفه استاندار لرستان با بیان اینکه اهداف اصلی نظام نباید فراموش شود، اظهار داشت: ما در یک جامعه اسلامی و انقلابی هستیم و شناخت کافی باید روی مبانی نظری خود داشته باشیم.

وی با بیان اینکه دستیابی به تمدن اسلامی و آماده‌سازی برای ظهور منجی عالم از اهداف ما در نظام اسلامی است، اضافه کرد: رفاه اجتماعی و رفاه فردی در شأن نظام اسلامی و شیعی را باید ایجاد کرد.

استاندار جدید لرستان را بیشتر بشناسید + سوابق

استاندار لرستان با تأکید بر اینکه پذیرفتن مسئولیت به معنای نوکری مردم است، عنوان کرد: مدیران دستگاه‌های اجرایی خدمات‌رسان و نوکران مردم هستند و روحیه تلاش و تعامل بین این دو را باید حفظ کرد.

شفقت با بیان اینکه دشمنان کوچک‌ترین خطاهای ما را بزرگ‌نمایی می‌کنند، بیان کرد: رسانه‌ها باید این موضوع را روشنگری کنند و مردم را نیز به مشارکت در مسائل اقتصادی سیاسی و اجتماعی دعوت کنند.

به گفته وی وحدت و همدلی بین نخبگان، دانشگاهیان و مردم موجب شکوفایی ظرفیت‌های لرستان می‌شود و باید از این نظرات استقبال کرد.

انتهای پیام/ 645/

دیگر خبرها

  • جشنواره امامت و مهدویت در دانشگاه آزاد اسلامی برگزار می‌شود
  • تأکید استاندار لرستان بر همدلی بین نخبگان و مردم
  • جشنواره امامت و مهدویت در دانشگاه آزاد اسلامی برگزار می شود
  • با نگاه منصفانه می‌توان جمله به‌قله نزدیک می‌شویم رهبر انقلاب را بهتر درک کرد
  • حضور استاندار در دانشگاه آزاد اسلامی واحد کرمانشاه
  • دانشگاه آزاد با ارائه راهکارهای تحول‌آفرین به حل مسائل استان کمک کند
  • خانواده های شهدا پاسداران واقعی ارزشهای انقلاب اسلامی هستند
  • صحرایی: با مشاهده وضعیت حال و گذشته جمله «به قله نزدیک می‌شویم» رهبری را بهتر درک می‌کنیم
  • راه‌اندازی نیروگاه خورشیدی تا سطح ۴۰ مگاوات تولید برق در «عین‌الکش»/ بیمارستان سینا را از ما گرفتند!
  • خانواده‌های شهدا پاسداران واقعی ارزش‌های انقلاب اسلامی هستند