Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرگزاری میزان- نامزد‌های بهترین چهره تلویزیونی بیستمین جشن سینمایی و تلویزیونی دنیای تصویر (جشن حافظ) از برنامه‌هایی انتخاب شده‌اند که از بعد از نوروز ۹۸ تا نوروز ۹۹ در صداوسیما یا فضای مجازی پخش شده اند. تاریخ انتشار: 15:53 - 18 مرداد 1399 - کد خبر: ۶۴۴۸۷۶

خبرگزاری میزان - طبق اعلام روابط عمومی نامزد‌های بهترین چهره تلویزیونی بیستمین جشن سینمایی و تلویزیونی دنیای تصویر (جشن حافظ) از برنامه‌هایی انتخاب شده‌اند که از بعد از نوروز ۹۸ تا نوروز ۹۹ در صداوسیما یا فضای مجازی پخش شده اند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

فهرست نامزد‌ها عبارتند از:
پژمان بازغی (کودک‌شو)
محمد دلاوری (تهران ۲۰)
سروش صحت (کتاب باز)
علی ضیا (فرمول یک)
احسان علیخانی (عصر جدید)
محمدرضا علیمردانی (چهل تیکه)
مهران مدیری (دورهمی)

بیشتر بخوانید: برای مشاهده آخرین اخبار از سینمای ایران اینجا کلیک کنید

لازم به ذکر است با توجه به شرایط خاص امسال و برگزار نشدن جشن به شکل سال‌های گذشته، بهترین چهره تلویزیونی جشن حافظ با انتخاب داوران معرفی خواهد شد. جشن حافظ به عنوان تنها جشن خصوصی حوزه سینما و تلویزیون ایران، امسال به دلیل شیوع کرونا به شکل آنلاین برگزار می‌شود.

انتهای پیام/

منبع: خبرگزاری میزان

کلیدواژه: اینجا جشن حافظ اخبار سینما بهترین چهره تلویزیونی جشن حافظ شده اند

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mizan.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری میزان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۸۹۸۱۹۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

‌بیستمین نمایشگاه بین‌المللی تخصصی کشاورزی در شیراز برگزار می‌شود

ایسنا/فارس رئیس سازمان جهاد کشاورزی استان فارس از برگزاری دو رویداد مهم صنعت کشاورزی خبر داد و گفت: بیستمین نمایشگاه بین‌المللی نهاده‌ها، سیستم‌های نوین آبیاری و همچنین بیستمین نمایشگاه ادوات و ماشین آلات، قطعات و مکانیزاسیون کشاورزی اردیبهشت‌ماه جاری در شیراز برگزار می‌شود.

مجتبی دهقان‌پور امروز، ۲۷ فروردین افزود: بیستمین نمایشگاه بین‌المللی صنعت کشاورزی در فضایی بالغ بر ۱۶ هزار متر مربع از تاریخ چهارم لغایت هفتم اردیبهشت‌ماه در محل دائمی نمایشگاه‌های بین‌المللی فارس آغاز به کار می‌کند.

وی تصریح کرد: بیستمین نمایشگاه بین‌المللی صنعت کشاورزی، ادوات، ماشین آلات و مکانیزاسیون نیز از هجدهم لغایت بیستم اردیبهشت‌ماه میزبان علاقه‌مندان حوزه کشاورزی خواهد بود.

دهقان‌پور با بیان اینکه این دو رویداد مهم صنعت کشاورزی با حضور شرکت‌های توانمند داخلی و خارجی برپا می‌شود، اظهار کرد: تولیدکنندگانی از استان‌های فارس، خراسان رضوی، تهران، خوزستان، همدان، مرکزی، البرز، مازندران، رشت، کرمان، یزد، اصفهان، آذربایجان شرقی و غربی در این دو نمایشگاه حضور دارند. 

وی اظهار کرد: در مجموع ۲۵۰ شرکت توانمند داخلی و خارجی با نمایندگانی از برندهای خارجی شامل کشورهای چین، کره، ژاپن، روسیه، هند، اسپانیا، آلمان، ترکیه و برخی از کشورهای حوزه خلیج فارس در این نمایشگاه حضور خواهند داشت. 

رئیس سازمان جهاد کشاورزی استان فارس با بیان اینکه کارشناسان و مسئولان این سازمان در غرفه سازمان جهاد کشاورزی فارس در سالن حافظ آماده پاسخگویی به مراجعین هستند، افزود: از جمله برنامه‌های جانبی این نمایشگاه‌ها، برگزاری دوره‌های آموزشی و تخصصی مورد نیاز حوزه کشاورزی توسط این سازمان و با همکاری سازمان نظام مهندسی کشاورزی و منابع طبیعی فارس و دستگاه‌های متولی است و از ساعت ۱۵ لغایت ۲۱ میزبان علاقه‌مندان حوزه کشاورزی خواهند بود.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • نامزد‌های نهایی چهره سال هنر انقلاب معرفی شدند
  • نامزد‌های نهایی چهره سال هنر انقلاب معرفی شدند / رقابت پنج هنرمند برای «تندیس انتظار»
  • دبیر جشن مدیران تولید سینما معرفی شد
  • معرفی بهترین فیلمنامه‌های سال/«داستان آمریکایی» و «جانشینی» بردند
  • بهترین سناریو برای چهره برزیلی پرسپولیس
  • ‌بیستمین نمایشگاه بین‌المللی تخصصی کشاورزی در شیراز برگزار می‌شود
  • علی قائم مقامی دبیر بیستمین جشن مدیران تولید سینما شد
  • علی قائم‌مقامی دبیر بیستمین جشن مدیران تولید سینما شد
  • جاذبه‌های گردشگری و چهره‌های شاخص تنگستان به کشور معرفی شوند
  • مرور گذشته و حال در آستانه روز جهانی «دروازه بان»؛ ۱۰ گلر برتر تمام ادوار برزیل کدام چهره‌ها هستند؟