Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ورزش 3»
2024-04-20@01:14:35 GMT

مسی کرونا نمی گیرد؛ اختراع جدید تقدیم به نابغه

تاریخ انتشار: ۱۸ مرداد ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۸۸۹۸۳۴۱

مسی کرونا نمی گیرد؛ اختراع جدید تقدیم به نابغه

یک شرکت اسپانیایی اختراع جدید خود را به لیونل مسی هدیه داده است تا فوق ستاره بارسا از بیماری کرونا در امان بماند!

به گزارش "ورزش سه"، از زمستان گذشته دنیا درگیر مبارزه با بیماری کووید19 است. ویروس کرونا عامل این بیماری تاکنون جا میلیون ها نفر در دنیا را گرفته و هنوز درمانی برای این بیماری پیدا نشده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

ویروس کرونا باعث وقفه در بسیاری از فعالیت های اجتماعی شده و حتی فوتبال اروپا را نیز برای چند ماه دچار وقفه کرد. برخی کشورها همچون فرانسه و هلند ترجیح دادند لیگ فوتبال خود را نیمه تمام بگذارند. لیگ قهرمانان نیز پس از وقفه ای 5 ماهه از دو روز پیش از سر گرفته شد و قرار است دور یک چهارم نهایی نیز به صورت مجتمع و تک حذفی در شهر لیسبون برگزار شود.

 

 

 

 

امروز رسانه های اسپانیایی ادعا کردند که لیونل مسی از تشکی برای خوابیدن استفاده می کند که ضدکروناست. این تشک دارای قابلیتی است که در 99.84 درصد موارد، قدرت از بین بردن ویروس کرونا را دارد. تشکی که توسط یک شرکت اسپانیایی اختراع و عرضه شده است و البته بسیار نیز گران قیمت است. 

 

سیستم تشک به گونه ای است که از طریق ذرات نانوی به کار رفته در بافت هایش، قادر به از بین بردن ویروس کروناست و می تواند بهترین و امن ترین استراحت لازم را برای فرد رقم بزند.

 

 

 

 

از نکات جالب دیگر تشک اینکه، اگر فردی مبتلا روی آن بخوابد، طی 4 ساعت می تواند از خود ویروس زدایی کند و احتمال انتقال ویروس را از بین خواهد برد. تشک قابلیت ماساژ و گرمابخشی به پاها را نیز دارد و از این حیث کاملا مناسب ورزشکاران حرفه ای است.

 

این تشک هدیه ای از سوی شرکت اسپانیایی برای لیونل مسی بوده و برخلاف ادعاها، فوق ستاره آرژانتینی اقدام به خرید آن نکرده است.

 

 

 

 

البته مسی تنها ورزشکاری نیست که از این تشک استفاده می کند. سائول نیگز ستاره ملی پوش اتلتیکو که از استفاده کنندگان تشک ضدکروناست، می گوید:« وقتی این تشک را امتحان کردم، به وضوح متوجه شدم که چقدر روی خواب و استراحتم تاثیر مثبت می گذارد. پیش از این پس از انجام هر بازی تا 5 یا شش صبح خوابم نمی برد اما حالا تحت هر شرایطی پس از نیم ساعت خوابم می برد.»

 

لیونل مسی بارسلونا سائول نیگز اتلتیکو مادرید

منبع: ورزش 3

کلیدواژه: لیونل مسی بارسلونا سائول نیگز اتلتیکو مادرید ویروس کرونا لیونل مسی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.varzesh3.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ورزش 3» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۸۹۸۳۴۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

خاطره تیری آنری از بهترین گلی که لیونل مسی به ثمر رسانده است / زیرنویس فارسی

تیری آنری، گل لیونل مسی به مالاگا را بهترین گل اسطوره آرژانتینی بارسلونا می داند.

دانلود (7.1MB)

دیگر خبرها

  • همه‌چیز در مورد یک ویروس بهاری؛ بیشتر مراقب کودکان خود باشید
  • خاطره تیری آنری از بهترین گلی که لیونل مسی به ثمر رسانده است / زیرنویس فارسی
  • گل مارادونایی لیونل مسی به ختافه (18 آوریل، 2007) / فیلم
  • کسانی می خواهند گاو اردک بزاید
  • کسانی که می خواهند گاو اردک بزاید
  • توانایی واکسن سازی ایران را جهانی کردیم
  • نوستالوژی؛ تیزر تبلیغاتی با حضور لیونل مسی و کوبی برایانت
  • ارتش ۸ شهید مدافع حرم را تقدیم انقلاب کرده‌ است
  • دعوت ۲۰ کشور دنیا از نابغه قرآنی برنامه محفل
  • فعالیت ۷۵۰۰ آزمایشگاه پزشکی در کشور / کرونا؛ تجهیزات آزمایشگاهی را فرسوده کرد