Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مشرق»
2024-04-19@19:36:56 GMT

جلالی: استعفا کردم تا دست مدیران گل گهر باز باشد

تاریخ انتشار: ۱۸ مرداد ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۸۸۹۸۳۴۲

جلالی: استعفا کردم تا دست مدیران گل گهر باز باشد

سرمربی تیم فوتبال گل‌گهر سیرجان گفت: دلیل استعفای چند هفته پیش من این بود که دست مسئولان باشگاه را باز بگذارم.

به گزارش مشرق، مجید جلالی در خصوص وضعیت فعلی تیمش و اینکه آیا کسب ۷ امتیاز از ۳ بازی اخیر، ماندن آنها را در لیگ برتر قطعی کرده است گفت: شرایط تیم ما نسبت به گذشته بهتر است و در حال حاضر بازیکنان با انگیزه زیادی تمرین می‌کنند تا در دو بازی پایانی لیگ برتر هم نتایج خوبی بگیریم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

طبیعتا نسبت به چند هفته پیش وضعیت خوبی در جدول داریم ولی باید در دو بازی بعدی هم خوب امتیاز بگیریم.

وی که چند هفته پیش از سمت خود استعفا داد، در این خصوص عنوان کرد:‌ من این تصمیم را گرفتم تا دست اعضای هیئت مدیره و مسئولان باشگاه را باز بگذارم. من حتی دو روز هم در تمرینات حاضر نشدم اما در نهایت رئیس هیئت مدیره باشگاه با من تماس گرفت و اعلام کرد که با استعفایم مخالفت شده است. من هم در نهایت به تمرینات برگشتم و بیشتر از گذشته انگیزه داشتم تا بتوانیم نتایج خوبی بگیریم. خوشبختانه شرایط بهتر شد و امتیازهای خوبی گرفتیم.

جلالی در خصوص اینکه آیا قرار است همکاری‌اش با گل‌گهر در فصل بعد هم ادامه داشته باشد، تصریح کرد: از حالا نمی‌توان آینده را پیش‌بینی کرد. تلاش و تمرکز ما روی این است که که ماراتن امسال را با کسب نتایج خوب در دو بازی پایانی به اتمام برسانیم.

سرمربی گل‌گهر در خصوص بازی بعدی تیمش برابر نفت مسجدسلیمان گفت: همه بازی‌های لیگ برتر سختی‌های خاص خودش را دارد. نفت مسجدسلیمان هم تیم خوبی است ولی تلاش می‌کنیم تا نتیجه دلخواه‌مان را به دست بیاوریم.

جلالی در قسمت دیگری از حرف‌هایش در خصوص شرایط تیم ملی و اینکه یا ایران می‌توان با شرایط سختی که در گروهش دارد به جام جهانی صعود کند، خاطرنشان کرد: ما تیمی خوب و بازیکنانی با کیفیت داریم. با اینکه کار کمی سخت شده ولی اگر این تیم خوب مدیریت شود با اطمینان می‌توانیم که می‌توانیم به جام جهانی صعود کنیم. بچه‌های ما این ظرفیت را دارند که به این موفقیت دست پیدا کنند.

منبع: تسنیم

منبع: مشرق

کلیدواژه: کرونا اعتراضات آمریکا انفجار بیروت قرارداد ایران و چین مجید جلالی گل گهر سیرجان لیگ برتر گل گهر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mashreghnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مشرق» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۸۹۸۳۴۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

خلاصه بازی استقلال 3 - شمس آذر قزوین 2

بازدید 6 تیم‌های فوتبال استقلال و شمس آذر قزوین در چارچوب هفته 24 رقابت‌های لیگ برتر ایران فصل 1402/03 به مصاف هم رفتند و در نهایت استقلال 3 بر 2 شمس آذر را شکست داد. مهرداد محمدی در دقیقه 20 روی پاس سیدابوالفضل جلالی گل اول استقلال را زد و سپس در دقیقه 50 از روی نقطه پنالتی گل دوم را زد و دبل کرد. محمدحسین مرادمند در دقیقه 76 روی پاس سیدابوالفضل جلالی گل سوم استقلال را زد. فراز امامعلی در دقیقه 83 گل اول شمس آذر را زد و مجتبی فخریان در دقیقه 85 دومین گل شمس آذر را به نام خود ثبت کرد اما برای بازگشت به بازی دیر شده بود و آبی پوشان برنده سه امتیاز مهم بازی بودند که آنها را صدرنشین نگه داشت. خلاصه این بازی را می‌بینید.

دیگر خبرها

  • خلاصه بازی استقلال 3 - شمس آذر قزوین 2
  • مدیرعامل شمس آذر: مقابل استقلال اصلا روز خوبی نداشتیم/ بعید می‌دانم نکونام منظور خاصی داشته باشد+فیلم
  • توضیح امید عالیشاه در مورد شدت مصدومیتش
  • نشست مدیران کل اتباع و بیمه سلامت استان بوشهر
  • رئیسی: تمام همت دولت تحقق وعده‌ها است
  • تمام همت دولت تحقق وعده‌ها است
  • تمام همت دولت تحقق وعده‌ها در استان سمنان است
  • تمام همت دولت تحقق وعده‌ها در استان است
  • شمسایی: از آمادگی خوبی برای رسیدن اهدافمان برخورداریم
  • تقویت روابط خارجی هدف مدیران اقتصادی قزوین است