Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «اکوفارس»
2024-04-25@23:02:07 GMT

استعفای همزمان 6 معاون رئیس‌جمهوری کره‌جنوبی

تاریخ انتشار: ۱۸ مرداد ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۸۸۹۸۴۰۴

به گزارش ایسنا، به نقل از خبرگزاری یونهاپ، "نو یونگ-مین"، رئیس دفتر کارکنان مون جائه این، رئیس جمهوری کره جنوبی به همراه پنج تن دیگر از معاونان استعفای خود را به دولت ارائه کردند.

این پنج تن شامل کانگ جی-جونگ معاون امور سیاسی، یون دو-هان معاون ارتباطات مردمی، کیم جو-وون معاون امور مدنی، کیم جئو-سونگ، معاون اجتماع مدنی و کیم او-سوک، معاون مدیریت پرسنل هستند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

یکی از مقام‌های ارشد دولت کره جنوبی گفت: آنها متن استعفای خود را به رئیس جمهوری ارائه کرده و خواهان پایان کار خود در دولت هستند.

وی در پاسخ به این سوال که آیا درخواست استعفای این افراد به انتقادهای مردمی از وضعیت سیاست‌های نادرست و نابسامان مسکن در کشور ربط دارد، از ارائه جزئیات امتناع کرد.

این نخستین استعفای دسته جمعی مقام‌هیای دولتی از زمان روی کار آمدن مون جائه این در مه ۲۰۱۷ محسوب می‌شود.

دفتر ریاست جمهوری کره جنوبی به شدت بابت مطرح شدن مساله پارتی بازی در دولت مورد انتقاد قرار گرفته است. همچنین مطرح شدن یکسری رسوایی‌ها از سوی قانونگذاران حزب حاکم دموکراتیک و مرگ پارک وون-سون، شهردار سئول که عضوی از این حزب بود، باعث شده تا میزان رضایتمندی از حزب حاکم و دولت مون جائه این به شدت کاهش یابد به طوریکه در نظرسنجی اخیر میزان محبوبیت رئیس جمهوری کره جنوبی به ۴۴.۵ درصد کاهش یافت.

      

منبع: اکوفارس

کلیدواژه: جمهوری کره جنوبی رئیس جمهوری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت ecofars.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «اکوفارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۸۹۸۴۰۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

توضیح مهم دستیار ویژه معاون اول رئیس‌جمهور درباره واردات خودرو

به گزارش همشهری آنلاین، کاوه اشتهاردی در شبکه اجتماعی ایکس نوشت: وزارت صمت درباره واردات خودرو اعلام کرده است: در دولت سیزدهم، پس از ۶ سال توقف ‌واردات خودرو⁩، آیین‌نامه واردات خودرو تصویب و مجوز واردات صادر شد.

وی تأکید کرد: ‌درباره واردات خودرو کارکرده نیز با ارسال لایحه به مجلس مجوز قانونی اخذ و در مرحله اول سال گذشته آیین‌نامه ‌واردات خودرو کارکرده⁩ از مناطق آزاد تصویب و ابلاغ شد.

اشتهاردی افزود: با تکمیل این مراحل تدریجی برنامه‌ریزی شده، سایر روش‌های واردات خودرو نیز در سال جاری در دستور کار ‌ دولت⁩ است.

کد خبر 846535 منبع: ایرنا برچسب‌ها واردات خودرو خبر ویژه دولت سیزدهم سید ابراهیم رئیسی

دیگر خبرها

  • تکرار حمایت‌های دولت از گشت ارشاد
  • عصبانیت و انتقاد میرسلیم از دولت
  • عصبانیت میرسلیم از دولت /اعطای دکتری افتخاری دانشگاه فرعی به دست معاون دانشگاه به رئیسی چه افتخاری دارد؟
  • سفر معاون رئیس‌جمهور و رئیس سازمان برنامه و بودجه به تایلند
  • پیشنهاد تغییر نام دانشگاه «فنی حرفه‌ای» به «مهارت» قابل پیگیری است
  • واکنش سخنگوی دولت به افتتاح ابرپروژه سد و نیروگاه ایرانی‎ساز در سریلانکا
  • برنامه دولت برای ارتقای رتبه ایران در کاربرد هوش مصنوعی
  • جزئیات برنامه های دولت برای ارتقای رتبه ایران در کاربرد هوش مصنوعی 
  • ‌راه‌اندازی دبیرخانه دائمی مسابقات معماری و شهرسازی شیراز
  • توضیح مهم دستیار ویژه معاون اول رئیس‌جمهور درباره واردات خودرو