Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «پارسینه»
2024-04-19@01:57:59 GMT

وعده کانادا برای تلافی کردن تعرفه‌های ترامپ

تاریخ انتشار: ۱۸ مرداد ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۸۸۹۸۴۷۹

وعده کانادا برای تلافی کردن تعرفه‌های ترامپ

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی کنگره، کانادا روز جمعه اعلام کرده است که تعرفه‌های اعلام شده از سوی دونالد ترامپ رئیس جمهور آمریکا علیه واردات آلومینیوم از این کشور را تلافی خواهد کرد.

بر اساس این گزارش، ترامپ روز پنجشنبه اعلام کرد که تعرفه‌های آلومینیوم را علیه کانادا وضع می‌کند.

ترامپ با وضع تعرفه ۱۰ درصدی علیه آلومینیوم کانادا گفته است که کانادا از ما سود می‌برد و تجارت آلومینیوم با کانادا بسیار ناعادلانه و غیرمنصفانه است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



کریستیا فریلند معاون نخست وزیر کانادا نیز در واکنش به این اقدام ترامپ، گفت: اوتاوا قصد دارد تدابیر دلار در برابر دلار را در پاسخ به آمریکا اتخاذ کند.

وی افزود: آلومینیوم کانادا امنیت ملی آمریکا را تضعیف نمی‌کند. آلومینیوم کانادا موجب تقویت امنیت ملی آمریکا می‌شود و این اقدام را طی دهه‌های اخیر از طریق همکاری بین دو کشور انجام داده است.

جاستین ترودو نخست وزیر کانادا نیز با انتشار توئیتی نوشت: دولت همواره در کنار کارگران بخش آلومینیوم خواهد ایستاد. ما این اقدام را در سال ۲۰۱۸ انجام دادیم و بار دیگر نیز الان این کار را انجام خواهیم داد.

ترامپ در سال ۲۰۱۸ نیز تعرفه‌هایی را علیه آلومینیوم کانادا وضع کرده بود. جین سیمارد رئیس انجمن آلومینیوم کانادا در این باره گفت: تعرفه‌های آمریکا موجب بی ثباتی صنعت کانادا و چرخه‌های عرضه و تولید خواهد شد.

منبع: پارسینه

کلیدواژه: دونالد ترامپ آمریکا تحریم تعرفه پارسی خبر آلومینیوم کانادا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.parsine.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «پارسینه» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۸۹۸۴۷۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بایدن ورود کشتی های روسی به بنادر آمریکا را برای یک سال دیگر ممنوع کرد

به گزارش ایسنا، بایدن در بیانیه‌ای در این باره گفت: من وضعیت اضطراری درباره فدراسیون روسیه و قوانین اضطراری مربوطه در رابطه با مقررات لنگرگیری و جا به جایی شناورهای مرتبط با روسیه در بنادر آمریکا را به مدت یک سال تمدید می‌کنم.

کانال عصر ایران در تلگرام بیشتر بخوانید: جو بایدن: رهبران اروپایی ترامپ را به موسولینی تشبیه می‌کنند جو بایدن خطاب به ترامپ: بزرگ شو و توئیت کردن را تمام کن

دیگر خبرها

  • باید در راستای توقف نسل‌کشی در غزه تلاش کنیم
  • اعتراف ترامپ درباره هزینه‌های آمریکا برای جنگ در خاورمیانه (فیلم)
  • پیامد تردید نسبت به یکی از متهمان پرونده ۶ ژانویه برای ترامپ
  • رونمایی از طرح پیشنهادی آمریکا به اسرائیل برای تلافی حمله ایران
  • بایدن ورود کشتی های روسی به بنادر آمریکا را برای یک سال دیگر ممنوع کرد
  • اکبرپور: بیانیه‌ استقلال علیه پرسپولیس عجیب است!
  • گفت‌وگوی تلفنی پوتین و رئیسی اقدام تلافی ‎جویانه ایران علیه اسرائیل
  • روسیه تحریم‌های جدید آمریکا و انگلیس را غیرقانونی خواند
  • بازرس سابق تسلیحات سازمان ملل : پاسخ تلافی جویانه ایران عامل « بازدارندگی » است
  • تمجید مردم غزه از حمله تلافی‌جویانه ایران علیه رژیم صهیونیستی