Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «فارس»
2024-04-19@08:30:34 GMT

زمان پیوستن پیانیچ به بارسلونا مشخص شد

تاریخ انتشار: ۱۸ مرداد ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۸۸۹۸۴۹۴

زمان پیوستن پیانیچ به بارسلونا مشخص شد

یک رسانه اسپانیایی از زمان پیوستن هافبک جدید بارسلونا به تمرینات خبر داد.

به گزارش خبرگزاری فارس، نشریه «موندو دپورتیوو» اسپانیا خبر داد میرالم پیانیچ، ستاره بوسنیایی یوونتوس هفته آینده تورین را به مقصد بارسلونا ترک می‌کند تا به جمع آبی-اناری ها ملحق شود.

پیانیچ در ازای انتقال آرتور ملو به یوونتوس ماه گذشته به بارسلونا پیوست.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

طبق توافق صورت گرفته بین طرفین قرار شد بعد از اتمام مسابقات فصل و لیگ قهرمانان اروپا این دو بازیکن به تیم های جدید خود ملحق شوند.

یوونتوس شب گذشته در دور برگشت مرحله یک هشتم نهایی لیگ قهرمانان اروپا مغلوب لیون شد تا پیانیچ آخرین بازی اش را با پیراهن یوونتوس انجام دهد. بارسلونا برای جذب این هافبک 60 میلیون یورو باید به یوونتوس پرداخت کند که البته انتقال ملو به تورین این مبلغ را پرداخت می کند. 

ارزش انتقال هافبک برزیلی بارسلونا به بیانکونری 72 میلیون یورو است و به همین خاطر بارسلونا مبلغی را برای جذب پیانیچ پرداخت نمی کند بلکه 12 میلیون یورو از بانوی پیر دریافت می کند.

انتهای پیام/

 

منبع: فارس

کلیدواژه: هفته آینده بارسلون پیانیچ یوونتوس

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۸۹۸۴۹۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تصمیم قطعی گواردیولا؛ منچسترسیتی به سراغ جمال موسیالا می‌رود

موسیالا که برای تیم‌های پایه سه‌شیرها به میدان رفته بود، فرصت بازگشت به انگلیس را خواهد داشت. 

طرفداری | با حذف از لیگ قهرمانان اروپا، منچسترسیتی اهداف نقل و انتقالاتی تابستان 2024 را مشخص می‌کند. 

به گزارش گاردین؛ پپ گواردیولا برای منچسترسیتیِ فصل آینده به دنبال گزینه‌های تهاجمی بیشتری است. او جمال موسیالا را به عنوان هدف اصلی خودش انتخاب کرده و سران باشگاه انگلیسی نیز قصد دارند تلاش بزرگی را برای این انتقال رقم بزنند. بایرن مونیخ به دنبال فروش هافبک آلمانی‌اش نیست و برای بازیکنی که دو سال دیگر قرارداد دارد، رقم بسیار بالایی درخواست خواهد کرد. موسیالا پس از جدایی از چلسی در مونیخ پیشرفت کرده است و در پست‌های مختلف خط حمله و هافبک می‌تواند به میدان برود. در حالی که باواریایی‌ها قصد دارند موسیالا را با جاه‌طلبی برای ادامه همکاری متقاعد کنند، لوکاس پاکتا و ابرچی ازه دیگر اهداف سیتیزن‌ها به شمار می‌روند. گواردیولا که فقدان ریاض محرز و ایلکای گوندوعان را احساس می‌کند، به خوبی از مشکلات خط حمله تیمش آگاه است. 

گفتنی است در قرارداد انتقال جمال موسیالا توسط چلسی بند سود حاصل از فروش گنجانده شده است. اگر بایرن مونیخ تصمیم به فروش موسیالا بگیرد، انتقالی که حداقل 80 میلیون پوند ارزش خواهد داشت، 20% از مبلغ انتقال به حساب‌های مالی استمفوردبریج واریز خواهد شد. 

از دست ندهید ????????????????????????

شب دلچسب عثمان دمبله مقابل تیم سابق اشک‌های ستاره نوجوان بارسلونا بعد از حذف حمله مجازی هواداران بارسلونا به آرائوخو: برو بایرن مونیخ! مایلی کهن: قلعه نویی بابت کلمه مردک شکایت کرده اما این که معنی بدی ندارد

دیگر خبرها

  • هشدار کاپلو به یوونتوس با تمجید از طارمی
  • حذف بارسلونا مقابل یوونتوس در شب تساوی بدون گل دو تیم در نیوکمپ (لیگ قهرمانان اروپا - 2017/4/19) / فیلم
  • تصمیم قطعی گواردیولا؛ منچسترسیتی به سراغ جمال موسیالا می‌رود
  • ترکیب احتمالی یوونتوس برای بازی با کالیاری
  • پیروزی رونالدو در دادگاه: یووه محکم به پرداخت جریمه
  • توصیه ماتیچ به ژائو نوس، هافبک مد نظر منچستریونایتد: در بنفیکا بمان و در لیگ قهرمانان بازی کن
  • زمان پرداخت حقوق فروردین بازنشستگان مشخص شد
  • موضع شفاف بایرلورکوزن: قیمت ویرتس حداقل 150 میلیون یورو است
  • ناامیدی یوونتوس؛ قرارداد ماتیا زاکانی با لاتزیو تمدید می‌شود
  • سهامداران عدالت بخوانند/ زمان پرداخت مرحله سوم سود سهام عدالت مشخص شد