Web Analytics Made Easy - Statcounter

سردار غلامرضا جعفری صبح امروز (۱۸ مردادماه) با اعلام این خبر در جمع خبرنگاران، گفت: مأموران انتظامی پلیس آگاهی شهرستان بندرخمیر روز گذشته حین گشت زنی در سطح حوزه استحفاظی در منطقه پل گل کن شهرستان، به یک دستگاه خودرو وانت نیسان مشکوک و دستور توقف دادند.

وی افزود: راننده خودرو بدون توجه به دستور پلیس و علائم هشدار دهنده با افزایش سرعت اقدام به فرار کرد که پس از تعقیب و گریز طولانی خودرو در یکی از محور‌های خاکی متوقف و در بازرسی دقیق از آن، ۶۱۱ عدد انواع قوطی و پاکت پودر بدنسازی قاچاق کشف و ضبط شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



این مقام انتظامی ارزش ریالی کالا‌های قاچاق کشف شده را برابر نظر کارشناسان مربوطه ۷ میلیارد ریال دانست و عنوان کرد: در این رابطه ۲ متهم، راننده و سرنشین خودرو دستگیر شدند.

فرمانده انتظامی استان هرمزگان ضمن تاکید بر عزم پلیس در برخورد با قاچاق کالا از مردم خواست در صورت کسب هرگونه اطلاعات از فعالیت‌های قاچاقچیان، مراتب را از طریق تلفن ۱۱۰ به پلیس اطلاع دهند.

منبع: پارسینه

کلیدواژه: پودر بدنسازی پلیس استان هرمزگان پارسی خبر قاچاق

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.parsine.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «پارسینه» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۸۹۸۵۱۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کشف محموله سیگار‌ قاچاق در سمنان

به گزارش خبرگزاری صداوسیما؛ مرکز سمنان،️ سرهنگ پرویز عالیشاه گفت: ماموران پلیس با اشرافیت اطلاعاتی خود، متوجه فروش سیگار‌های قاچاق  در یکی از فروشگاه‌های دخانیات در شهر سمنان شدند.
وی افزود : ماموران انتظامی در بازرسی از این فروشگاه  ۳ هزار و ۱۸۰ نخ سیگار قاچاق را کشف کردند.
جانشین فرمانده انتظامی شهرستان سمنان از شهروندان خواست در صورت مشاهده هرگونه فعالیت غیر مجاز در قالب قاچاق و یا احتکار کالا موضوع را به پلیس ۱۱۰ اطلاع دهند تا ماموران انتظامی در اسرع وقت نسبت به رسیدگی آن اقدام کنند

دیگر خبرها

  • توقیف محموله سنگین ۷۵۰ هزار لیتری سوخت قاچاق در  هرمزگان
  • توقیف موتورسیکلت میلیاردی قاچاق در هرمزگان
  • موتورسیکلت ۸ میلیاردی قاچاق در توقیف پلیس بندرعباس
  • محموله قاچاق میلیاردی در توقیف پلیس بوکان
  • کشف محموله سیگار‌ قاچاق در سمنان
  • دارو و پودر بدنسازی قاچاق در اهواز کشف شد
  • کشف دارو و پودر بدنسازی قاچاق در اهواز
  • کشف ۸۴۰ کیسه قاچاق انواع مکمل‌های بدنسازی
  • توقیف محموله ۶۰ میلیاردی لامپ‌های قاچاق در لرستان
  • انبار دپوی ۳۰۰ میلیاردی لوازم یدکی خودرو لو رفت