Web Analytics Made Easy - Statcounter

محمدکعب عمیر روز شنبه درگفت وگوی اختصاصی با خبرنگار ایرنا باتشریح آخرین وضعیت پیگیری صورت گرفته برای حل مشکلات نیشکر هفت تپه با بیان اینکه آخرین وضعیت این شرکت در کمیسیون های اجتماعی و اصل۹۰ مجلس بررسی شد افزود: قرار است ۲۰ مرداد نشست مشترک هیات دولت با حضور رییس سازمان خصوصی سازی ، دیوان محاسبات و بازرسی کل کشور در رابطه با هفت تپه برگزار شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وی افزود:مجلس شورای اسلامی یک نگاه حاکمیتی به موضوع هفت تپه دارد و امیدواریم مشکلات کارگران این شرکت هر چه زودتر حل شود.
عضو کمیسیون اجتماعی مجلس شورای اسلامی، کشت نیشکر و پرداخت حقوق کارگران را اولویت نخست کارخانه نیشکر هفت تپه دانست و افزود: زمان کشت نیشکر در استان خوزستان در حال سپری شدن است و اگر در این ایام کشت نیشکر انجام نشود ، کشت این محصول برای مدت یکسال به تاخیر خواهد افتاد و ضرر و زیان بیشتری به این شرکت وارد خواهد شد.
نماینده شوش از تمدید دفترچه بیمه تامین اجتماعی همه پرسنل شرکت هفت تپه تا پایان سال خبر داد و گفت:شرکت نیشکر هفت تپه حدود۵۳۰ میلیارد تومان به سازمان تامین اجتماعی بدهکار است.
وی گفت:در روند بررسی مشکلات نیشکر هفت تپه تلاش می شود این شرکت به شخص حقیقی واگذار نشود .

کارگران شرکت کشت و صنعت نیشکر هفت تپه همچنان نسبت به پرداخت نشدن حقوق و مطالبات خود معترض می باشند.

شرکت کشت و صنعت نیشکر هفت‌تپه با ۲۴ هزار هکتار وسعت زمین‌های کشاورزی و کارخانه و حدود پنج هزار و ۵۰۰ نفر نیروی رسمی، پیمانی، قراردادی و پیمانکاری در ۱۵ کیلومتری شهر شوش در شمال استان خوزستان واقع است.

برچسب‌ها مجلس شورای اسلامی سازمان خصوصی سازی شرکت نیشکر هفت تپه شوش

منبع: ایرنا

کلیدواژه: مجلس شورای اسلامی سازمان خصوصی سازی شرکت نیشکر هفت تپه شوش مجلس شورای اسلامی سازمان خصوصی سازی شرکت نیشکر هفت تپه شوش نیشکر هفت تپه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۸۹۸۵۱۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اختصاص بیش از ۲ هزار میلیارد ریال برای اجرای پروژه های راه و شهرسازی استان قم

تین نیوز

 رئیس اداره برنامه، بودجه، جذب سرمایه وتجهیز منابع اداره کل راه و شهرسازی استان قم از اختصاص بیش از ۲۰۰۰ میلیارد ریال منابع مالی برای اجرای پروژه های عمرانی این اداره کل طی سال ۱۴۰۲ خبر داد.

به گزارش تین نیوز به نقل از وزارت راه و شهرسازی، علیرضا باقری اظهار کرد: در سال ۱۴۰۲ اعتبارات تملک دارایی های سرمایه ای تخصیص داده شده به پروژه های بهسازی محور قم-نیزار، احداث قم-کهک، بهسازی جاده قم-آوه بالغ بر ۱۴۰۴ میلیارد ریال بوده است.

باقری افزود: در سال گذشته ۱۳ کیلومتر از ۲۶ کیلومتر طرح احداث محور قم ـ کهک به همراه تقاطع غیر همسطح ورجان با اعتباری بالغ بر ۳۸۰۰ میلیارد ریال تکمیل و به بهره برداری رسیده است

وی تصریح کرد: در این پروژه بالغ بر ۲۰۰۰ میلیارد ریال از مطالبات پیمانکاران پرداخت نشده است و برای احداث ۱۳ کیلومتر باقی مانده و چند دستگاه پل و تقاطع حدود ۷۰۰۰ میلیارد ریال اعتبار دیگر مورد نیاز است.

باقری توضیح داد: عملیات بهسازی ۸ کیلومتر از محور قم ـ نیزار با پیشرفت فیزیکی بیش از ۹۰ درصد در حال اجراست و قرارداد بهسازی ۹ کیلومتر از محور قم ـ آوه با اعتبار مورد نیاز حدود ۱۵۰۰ میلیارد ریال منعقد شده و در انجام است.

وی افزود: برای اجرا و تکمیل ۳ باب مدرسه و یک باب کلانتری و ساماندهی منازل اطراف امامزاده موسی مبرقع (ع) واقع در بافت فرسوده و سکونت گاه غیر رسمی و همچنین تهیه طرح جامع شهر قم از محل ردیف های متمرکز وزارت راه و شهرسازی بیش از ۶۸۰ میلیارد ریال اعتبار اختصاص داده شده و دو باب مدرسه شیخ آباد و ثامن الحجج با پیشرفت فیزیکی ۹۰ درصد در مرحله تکمیل و اتمام پروژه است.

آخرین اخبار حمل و نقل را در پربیننده ترین شبکه خبری این حوزه بخوانید

دیگر خبرها

  • فرمول تعیین حقوق کارگران تغییر می‌کند؟
  • اختصاص بیش از ۲ هزار میلیارد ریال برای اجرای پروژه های راه و شهرسازی استان قم
  • تزریق ۲ همت اعتبار برای اجرای طرح‌های کلیدی استان گلستان
  • اگر پنجشنبه‌ها تعطیل شود، کارگران هم تعطیل هستند
  • بازسازی اساسی پاسگاه‌های پلیس راه استان بوشهر
  • تعطیلی پنجشنبه‌ها شامل کارگران هم می‌شود؟
  • اشتغال بیش از ۴ هزار نفر در معادن شهرستان بردسکن
  • همه دلایلی که دولت را پای میز مذاکره مزدی برگرداند!
  • ۹۰ میلیارد ریال اعتبار مرمت پل تاریخی خاتون کرج تامین شد
  • جشن بزرگ کارگری در میبد